IKM Uke 29 - 2020

Er det sånn at man har eggløsning på en side annenhver mnd? Jeg fikk det for meg nå at siden barna ligger på venstre side pga bicorn uterus, så har jeg størst sjanse når egget slipper på venstre side - eller hvordan fungerer det, tenker jeg helt bak mål nå eller?:rolleyes::hilarious:
Jeg er ingen ekspert, men mente at det var like stor sjanse på begge sider (men er jo selvfølgelig individuelt). Vet ikke om det er annen hver måned på hver side. Tror det er forskjellig.
 
Dagens test 9dpo. Hadde så inderlig håpt den skulle vært sterkere i dag! Jeg vet det er tidlig, og heldigvis er det fortsatt noe der, selv om Ovitrelle skulle vært ute av kroppen i går. Men jeg mistet nok litt mer troen i dag. Hååååper den blir sterkere i dagene fremover:smiley-angelic001

311277D1-6E33-4BE5-B8E9-59FF86015450.png
464F7E00-D4B1-4BAE-BF56-D6148B94C198.jpeg
9D0D73CD-FA8F-47DA-A7C4-6ED42DAA3732.jpeg
 
Dagens test 9dpo. Hadde så inderlig håpt den skulle vært sterkere i dag! Jeg vet det er tidlig, og heldigvis er det fortsatt noe der, selv om Ovitrelle skulle vært ute av kroppen i går. Men jeg mistet nok litt mer troen i dag. Hååååper den blir sterkere i dagene fremover:smiley-angelic001

Vis vedlegget 330522 Vis vedlegget 330523 Vis vedlegget 330524

Jeg ser i hvert fall streken, og du er bare 9dpo. Det er ekstremt tidlig, så bare det at det er strek allerede tenker jeg er et godt tegn :) Blir spennende å følge utviklingen, krysser fingrene for deg.
 
Noen av dere som har/har hatt sterke mensensmerter rundt EL? Jeg har hatt det av&på i flere dager- verst dagen før/EL/dagen etter EL, men henger litt igjen føler jeg! o_O Er også utrolig trett- som passer dårlig med 5 små hjemme (har tatt et par daglurer i tillegg til å sove lenge på natten mens mannen står på med alle barna).. Føler det er for tidlig for sånne symptomer:rolleyes: FF sier jeg er 4dpo og føler det stemmer. Har 5 barn fra før, og hatt litt smerter de første ukene i svangerskapet med et par av dem, men ikke så tidlig som nå? Ikke til å bli klok på denne kroppen her!:hilarious:
 
Noen av dere som har/har hatt sterke mensensmerter rundt EL? Jeg har hatt det av&på i flere dager- verst dagen før/EL/dagen etter EL, men henger litt igjen føler jeg! o_O Er også utrolig trett- som passer dårlig med 5 små hjemme (har tatt et par daglurer i tillegg til å sove lenge på natten mens mannen står på med alle barna).. Føler det er for tidlig for sånne symptomer:rolleyes: FF sier jeg er 4dpo og føler det stemmer. Har 5 barn fra før, og hatt litt smerter de første ukene i svangerskapet med et par av dem, men ikke så tidlig som nå? Ikke til å bli klok på denne kroppen her!:hilarious:
Jepp jeg har skikkelige smerter ved eggløsning, tror det kommer av at jeg har endometriose at jeg kjenner det så godt, men vet ikke.
Skikkelig kjipt å alltid være i dårlig form når det gjelder som mest, holde maska og kjøre på. :joyful:
Ingen smerte skal få hindre babymaking her.
Ikke tar jeg smertestillende mens vi prøver heller, idiot-tanke om at det ikke er bra, så det blir spart til TR-smertene to uker senere :hilarious:

Så du er ikke alene i båten. :smug:
 
Jepp jeg har skikkelige smerter ved eggløsning, tror det kommer av at jeg har endometriose at jeg kjenner det så godt, men vet ikke.
Skikkelig kjipt å alltid være i dårlig form når det gjelder som mest, holde maska og kjøre på. :joyful:
Ingen smerte skal få hindre babymaking her.
Ikke tar jeg smertestillende mens vi prøver heller, idiot-tanke om at det ikke er bra, så det blir spart til TR-smertene to uker senere :hilarious:

Så du er ikke alene i båten. :smug:

Jeg har ikke endometriose, så vet ikke hvorfor jeg har vondt jeg:p Har lest notatene mine i appen fra forrige svangerskap og der startet det også med mye murringer/mensenlignende smerter før jeg fikk positiv test, så håper jeg er like heldig nå! :)

Har ikke brukt forum før, men merker det er veldig fint å kunne lufte tanker&bekymringer med andre som går gjennom noe lignende:Heartred

Skjønner det er vanskelig å legge inn aksjer hvis du har for store smerter! Skal ikke stå på innsatsen iaf! :Heartpink
 
Vært mye aktivitet på venstre side etter ELo_O når jeg la meg igår kveld så kunne jeg ikke ligge på magen pga ilinger/stikninger på venstre side, var så rart! Sykt oppblåst også, men akkurat det er veldig vanlig før mens:rolleyes: var så slank og fin ihelga, nå ser det ut som jeg er 5 mnd på vei:hilarious:

Jeg er mellom 3 og 5 dpo - ulike apper som ikke er enige:p

Hvor i dpo-land er dere?
 
Vært mye aktivitet på venstre side etter ELo_O når jeg la meg igår kveld så kunne jeg ikke ligge på magen pga ilinger/stikninger på venstre side, var så rart! Sykt oppblåst også, men akkurat det er veldig vanlig før mens:rolleyes: var så slank og fin ihelga, nå ser det ut som jeg er 5 mnd på vei:hilarious:

Jeg er mellom 3 og 5 dpo - ulike apper som ikke er enige:p

Hvor i dpo-land er dere?

Kun 6dpo her, og ingen tegn på noe som helst. Da jeg ble gravid var jeg uggen fra 7dpo, så spent på om det kommer noe sånt nå, men kan jo hende det bare var en bivirkning av lutinusen.

Noen som har planer om å begynne testingen til helgen?
 
Kun 6dpo her, og ingen tegn på noe som helst. Da jeg ble gravid var jeg uggen fra 7dpo, så spent på om det kommer noe sånt nå, men kan jo hende det bare var en bivirkning av lutinusen.

Noen som har planer om å begynne testingen til helgen?
Har ingen tester i hus og har ingen planer om å kjøpe før etter ikm:)
 
Jeg har 5 barn fra før og aldri fått positiv test før 15-17dpo jego_O Virker som det er så mange av dere som får positiv test utrolig tidlig? Visste ikke engang at det var mulig å teste postitivt så tidlig jeg! :p
 
Vært mye aktivitet på venstre side etter ELo_O når jeg la meg igår kveld så kunne jeg ikke ligge på magen pga ilinger/stikninger på venstre side, var så rart! Sykt oppblåst også, men akkurat det er veldig vanlig før mens:rolleyes: var så slank og fin ihelga, nå ser det ut som jeg er 5 mnd på vei:hilarious:

Jeg er mellom 3 og 5 dpo - ulike apper som ikke er enige:p

Hvor i dpo-land er dere?
Jeg er rundt 6/7 dpo i dag. Skal holde meg hard og ikke teste noe før tidligst søndag :dance008
 
Kun 6dpo her, og ingen tegn på noe som helst. Da jeg ble gravid var jeg uggen fra 7dpo, så spent på om det kommer noe sånt nå, men kan jo hende det bare var en bivirkning av lutinusen.

Noen som har planer om å begynne testingen til helgen?

Som dere ser er jeg allerede godt i gang :hilarious: Så lei av at jeg aldri klarer å holde meg til lengre enn 8 dpo :laughing002
 
Dagens test, 10dpo. Kan skimte noe, men har som regel har mye tydeligere strek på 10dpo ved tidligere graviditeter..

C109E7A5-D342-4BD0-A8F9-46682D4924F7.jpeg
 
Joda, som jeg trodde. I dag røk jeg på en test, 6 dpo :wacky: egentlig bare dumt siden det er så tidlig, men til min store forundring ser jeg en svaaaak svaaaak strek :nailbiting: har aldrig fått skygge på disse tidligere uten å vert gravid. Blir noen spennende dager fremover :)
 
Back
Topp