IKM uke 27

Jeg har aldri fått skygge på babyplan. Tipper en del av skyggene folk opplever er kjemisk graviditet, men vet jo selvfølgelig ikke.

Jeg fikk også blenda i dag, 9 dpo. :hungover:

Planen min nå er å bruke opp alle testene denne PPen, og ikke kjøpe nye før mensen eventuelt er forsinket. Får se hvordan det går :p

Kjipt med blenda, men fortsatt tidlig! Og, Haha! Det har vært min plan også, i maange pp’er:hilarious: lykke til, du er nok sterkere enn meg:p
 
Masse mensmurringer her og.. Men foreløpig ingen TR. Så denne måneden har jeg endelig en normal lutealfasen ser det ut som. Bortsett fra 2-3 dager med litt spotting som ga seg igjen.

Håper TR kommer snart, så jeg kan bestille meg en time hos gynekolog når den er ferdig få sjekket hvordan det står til med alt.. greit å få tatt ny celleprøve og siden det nærmer seg 3 år siden sist..
 
12 DPO og der kom tr ser det ut som. Dette er hardere enn jeg hadde trodd :sad015
 
12 DPO og der kom tr ser det ut som. Dette er hardere enn jeg hadde trodd :sad015

Hver tr er et slag i magen:( Det gjør så vondt, og det et lov å kjenne på det! Men vi reiser oss igjen, og for meg hjelper det i alle fall å ta et glass vin og bare sette pris på alt man allerede har og fortsatt kan gjøre en mnd til:shy: En belønning, rett og slett! Jeg ser at du hadde senabort forrige gang... Så utrolig leit:Heartpink Prøvde dere lenge den gangen, om jeg kan spørre? Og hva med første barnet? Du trenger ikke svare om du ikke vil:Heartred
 
Hver tr er et slag i magen:( Det gjør så vondt, og det et lov å kjenne på det! Men vi reiser oss igjen, og for meg hjelper det i alle fall å ta et glass vin og bare sette pris på alt man allerede har og fortsatt kan gjøre en mnd til:shy: En belønning, rett og slett! Jeg ser at du hadde senabort forrige gang... Så utrolig leit:Heartpink Prøvde dere lenge den gangen, om jeg kan spørre? Og hva med første barnet? Du trenger ikke svare om du ikke vil:Heartred
Ja er noe skikkelig dritt og hvertfall når man vet man har truffet på eggløsningen. Tror for min del det er tøffere nå enn tidliger pga sen aborten føler så ekstremt på savnet etter å være gravid og vente en lillesøster/bror. Vi prøvde vel ca 5 mnd med begge svangerskapene men så ligger der i bakhodet at jeg har pcos og livredd jo lengre det tar jo mer ubalanse blir systemet. Men de sier jo at hormoner og slikt kommer mer i balanse jo eldre enn blir.

All ære til de av dere som desverre bruker lang tid. Er ufattelig krevende psykisk. :Heartred
 
Hver tr er et slag i magen:( Det gjør så vondt, og det et lov å kjenne på det! Men vi reiser oss igjen, og for meg hjelper det i alle fall å ta et glass vin og bare sette pris på alt man allerede har og fortsatt kan gjøre en mnd til:shy: En belønning, rett og slett! Jeg ser at du hadde senabort forrige gang... Så utrolig leit:Heartpink Prøvde dere lenge den gangen, om jeg kan spørre? Og hva med første barnet? Du trenger ikke svare om du ikke vil:Heartred


Ja er noe skikkelig dritt og hvertfall når man vet man har truffet på eggløsningen. Tror for min del det er tøffere nå enn tidliger pga sen aborten føler så ekstremt på savnet etter å være gravid og vente en lillesøster/bror. Vi prøvde vel ca 5 mnd med begge svangerskapene men så ligger der i bakhodet at jeg har pcos og livredd jo lengre det tar jo mer ubalanse blir systemet. Men de sier jo at hormoner og slikt kommer mer i balanse jo eldre enn blir.

All ære til de av dere som desverre bruker lang tid. Er ufattelig krevende psykisk. :Heartred


Så leit å høre om senaborten ❤️ Og så frustrerende med tr :oops: Det er som Sol.i.hjertet skriver, som et slag i magen hver gang. Jeg er ikke en av de som har prøvd lengst, men når jeg går inn i pp 9 nå, så begynner jeg å bli litt sliten av det! Jeg synes det er stressende rundt eggløsning og en pine i ventetiden før tr :( egentlig vil jeg ta en pause, men fordi jeg tror dette kan bli vanskelig må jeg fortsette å prøve lenge nok, sånn at vi kan få hjelp til slutt. Ting tar plutselig lang tid og jeg blir ikke yngre heller:wideyed:

Det beste rådet jeg får (som skrevet lenger opp i tråden) er å nyte dagene og tenke på det jeg kan kose meg med når jeg ikke er gravid :happy: Så jeg prøver på det og å rette fokuset på andre ting, men det er veeeeldig vanskelig!!:love7
 
10 dpo, blenda. Vet det enda er tidlig, men er veldig sikker på at det ikke gikk. Håpet er ikke ute før TR kommer, så får bare vente :wtf:
 
Jeg kan settes på gravid, nå er teststreken nesten like sterk som kontroll :rolleyes: Håper den holder seg på plass nå og ikke går noe sted! :love7

Masse lykke til til dere med tr nå, jeg føler med dere og håper det virkelig sitter neste runde! :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Jeg kan settes på gravid, nå er teststreken nesten like sterk som kontroll :rolleyes: Håper den holder seg på plass nå og ikke går noe sted! :love7

Masse lykke til til dere med tr nå, jeg føler med dere og håper det virkelig sitter neste runde! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Gratulerer!:wav
 
Ja er noe skikkelig dritt og hvertfall når man vet man har truffet på eggløsningen. Tror for min del det er tøffere nå enn tidliger pga sen aborten føler så ekstremt på savnet etter å være gravid og vente en lillesøster/bror. Vi prøvde vel ca 5 mnd med begge svangerskapene men så ligger der i bakhodet at jeg har pcos og livredd jo lengre det tar jo mer ubalanse blir systemet. Men de sier jo at hormoner og slikt kommer mer i balanse jo eldre enn blir.

All ære til de av dere som desverre bruker lang tid. Er ufattelig krevende psykisk. :Heartred

Det må være forferdelig å oppleve, og være nødt til å lengte så mye samtidig som du har pcos i bakhodet:( Men til tross for pcos så virker det jo som at det har gått innenfor rimelighetens tid tidligere, det er jo veldig bra! Forstår at tanken ligger der at man aldri vet om det vil ta ENDA lenger tid denne gangen... føler med deg, og håper på neste pp:smiley-angelic003

Så leit å høre om senaborten ❤️ Og så frustrerende med tr :oops: Det er som Sol.i.hjertet skriver, som et slag i magen hver gang. Jeg er ikke en av de som har prøvd lengst, men når jeg går inn i pp 9 nå, så begynner jeg å bli litt sliten av det! Jeg synes det er stressende rundt eggløsning og en pine i ventetiden før tr :( egentlig vil jeg ta en pause, men fordi jeg tror dette kan bli vanskelig må jeg fortsette å prøve lenge nok, sånn at vi kan få hjelp til slutt. Ting tar plutselig lang tid og jeg blir ikke yngre heller:wideyed:

Det beste rådet jeg får (som skrevet lenger opp i tråden) er å nyte dagene og tenke på det jeg kan kose meg med når jeg ikke er gravid :happy: Så jeg prøver på det og å rette fokuset på andre ting, men det er veeeeldig vanskelig!!:love7

Er helt enig med deg, tiden rundt el kan bli veldig stressende og den siste uka før ikm er helt forferdelig! Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid, og smerten er så ekstremt stor hver gang det er et nytt par rundt oss som deler den fine nyheten. Alle blir gravide, bare ikke oss:( Vi startet å prøve litt før alle andre, og jeg «fryktet» å måtte gå gravid alene... nå popper det ut barn overalt, og nå frykter jeg bare å ikke bli gravid i hele tatt:sorry:
 
Blenda test idag tidlig.. :shifty: Prøver å tenke at det fortsatt er tidlig på 12 dpo (IKM-3) når jeg bruker vanlig test, ikke tidligtest. Men vi får se.. Mye murringer nå og hvilepulsen har gått litt ned.
 
Da ser det ut som det går rette veien! Håper den holder seg på plass og blir en fin baby i mars:Heartbigred
 

Vedlegg

  • 20200701_094649.jpg
    20200701_094649.jpg
    26,8 KB · Visninger: 73
Fikk nettopp svar på hcg- og progesteronprøven jeg tok på mandag. 258 i hcg og 80 i progesteron :hello2 Gode resultater tror jeg, hvert fall for hcg:love7 Hcg vil uansett øke noe, for jeg satte hcg-sprøyte i går, og skal ta ca hver tredje/fjerde dag framover i et par uker til. Blir spennende å følge økninga!
 
Fikk nettopp svar på hcg- og progesteronprøven jeg tok på mandag. 258 i hcg og 80 i progesteron :hello2 Gode resultater tror jeg, hvert fall for hcg:love7 Hcg vil uansett øke noe, for jeg satte hcg-sprøyte i går, og skal ta ca hver tredje/fjerde dag framover i et par uker til. Blir spennende å følge økninga!
Så fantastisk! Så glad for at det ser positivt ut, og ikke minst for at du får den oppfølgingen du trenger :D
 
Fikk nettopp svar på hcg- og progesteronprøven jeg tok på mandag. 258 i hcg og 80 i progesteron :hello2 Gode resultater tror jeg, hvert fall for hcg:love7 Hcg vil uansett øke noe, for jeg satte hcg-sprøyte i går, og skal ta ca hver tredje/fjerde dag framover i et par uker til. Blir spennende å følge økninga!

Såå gode nyheter!:talk017 For en deilig følelse det må være. Håper lille klamrer seg godt fast:Heartpink
Hcg-sprøyte har jeg ikke hørt om før, hvordan fungerer det? Og stiger progesteron når man blir gravid, eller er det nivået du ligger på i lutealfasen? I så fall har jeg veldig lavt i forhold, for mitt lå på 26 noen pp tilbake:wideyed:
 
Fikk nettopp svar på hcg- og progesteronprøven jeg tok på mandag. 258 i hcg og 80 i progesteron :hello2 Gode resultater tror jeg, hvert fall for hcg:love7 Hcg vil uansett øke noe, for jeg satte hcg-sprøyte i går, og skal ta ca hver tredje/fjerde dag framover i et par uker til. Blir spennende å følge økninga!
Inne og sniker :) hurra❤️ Og grattis ❤️❤️
 
Hei, kan jeg hoppe inn her i seineste laget? :shy:

Aléria - 30 - PP1 - B2 - EL 20.06? - IKM 04.07?

Tok ut spiralen for en måneds tid siden. Har vært veldig usikker på syklusen, så har testet jevnlig med EL-tester. Gikk tom og fikk ikke testet mellom 14-24. juni og kjente noen svake tegn på EL 20. juni (som jeg egentlig slo fra meg). Nå har jeg fått noen svake streker på g-tester. Igår trodde jeg det var skyggestreker og jeg er fortsatt redd for at det er skygger, men streken er litt sterkere idag og jeg har et lite håp..
Ville så gjerne være med i en IKM-gruppe, men ante ikke når og om jeg i det hele tatt hadde hatt EL, så derfor kommer jeg inn helt på tampen :rolleyes:
 
Back
Topp