IKM uke 27

Hei, kan jeg hoppe inn her i seineste laget? :shy:

Aléria - 30 - PP1 - B2 - EL 20.06? - IKM 04.07?

Tok ut spiralen for en måneds tid siden. Har vært veldig usikker på syklusen, så har testet jevnlig med EL-tester. Gikk tom og fikk ikke testet mellom 14-24. juni og kjente noen svake tegn på EL 20. juni (som jeg egentlig slo fra meg). Nå har jeg fått noen svake streker på g-tester. Igår trodde jeg det var skyggestreker og jeg er fortsatt redd for at det er skygger, men streken er litt sterkere idag og jeg har et lite håp..
Ville så gjerne være med i en IKM-gruppe, men ante ikke når og om jeg i det hele tatt hadde hatt EL, så derfor kommer jeg inn helt på tampen :rolleyes:
Selfølgelig, det er bare å hoppe inn! Velkommen hit :D
 
Selfølgelig, det er bare å hoppe inn! Velkommen hit :D

Tusen takk! :D

Den øverste testen er fra igårkveld, de to nederste (samme testen) er fra idag :)
 

Vedlegg

  • 20200630_194652.jpg
    20200630_194652.jpg
    8,1 KB · Visninger: 105
  • 20200701_111702.jpg
    20200701_111702.jpg
    8,6 KB · Visninger: 106
  • 20200701_111640.jpg
    20200701_111640.jpg
    7,2 KB · Visninger: 105
Det må være forferdelig å oppleve, og være nødt til å lengte så mye samtidig som du har pcos i bakhodet:( Men til tross for pcos så virker det jo som at det har gått innenfor rimelighetens tid tidligere, det er jo veldig bra! Forstår at tanken ligger der at man aldri vet om det vil ta ENDA lenger tid denne gangen... føler med deg, og håper på neste pp:smiley-angelic003



Er helt enig med deg, tiden rundt el kan bli veldig stressende og den siste uka før ikm er helt forferdelig! Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid, og smerten er så ekstremt stor hver gang det er et nytt par rundt oss som deler den fine nyheten. Alle blir gravide, bare ikke oss:( Vi startet å prøve litt før alle andre, og jeg «fryktet» å måtte gå gravid alene... nå popper det ut barn overalt, og nå frykter jeg bare å ikke bli gravid i hele tatt:sorry:

Uff, ja det er den frykten for at det ikke skal gå som øker litt for hver gang❤️ jeg var lenge sikker på at jeg ikke ville ha barn, men når jeg møtte drømmemannen for fire år siden snudde det. Jeg hadde aldri før sett for meg at det skulle bli vanskelig/ta så lang tid når vi først kom dit. Legene sa at en eggleder ikke vil påvirke, men det stemmer jo ikke helt, synes jeg!

Det blir noe spire på oss også til slutt ❤️:shy: Enten bare skjer det, eller så får vi hjelp til slutt! Men det er fint å kunne «klage» litt og snakke med andre om påkjenningen av å prøve lenge ❤️
 
Ny test i dag, 10 dpo, og fortsatt blenda. Tvilar på at det klaffa, sjølv om det er tidleg enda. Blir ein ny test i morgon tidleg før eg heller ventar og ser om tr dukkar opp.

Tenker uansett å bestille fleire testar og conceive plus, i tillegg til at eg har kjøpt inn grapefruktjuice med appelsin (håpar ikkje appelsina gjer så mykje?). Så er vi klar for neste runde.
Og sambuar, han berre flirar og ler av meg, med beskjeden om at eg får gi beskjed når el er igjen, så skal han vere klar :hilarious:
 
Ny test i dag, 10 dpo, og fortsatt blenda. Tvilar på at det klaffa, sjølv om det er tidleg enda. Blir ein ny test i morgon tidleg før eg heller ventar og ser om tr dukkar opp.

Tenker uansett å bestille fleire testar og conceive plus, i tillegg til at eg har kjøpt inn grapefruktjuice med appelsin (håpar ikkje appelsina gjer så mykje?). Så er vi klar for neste runde.
Og sambuar, han berre flirar og ler av meg, med beskjeden om at eg får gi beskjed når el er igjen, så skal han vere klar :hilarious:
Kjekt med mannfolk som engasjerer seg:joyful:
God innsats rundt el hos sambuaren min og, men spent på korleis det blir neste el. Den treff midt i ein campingtur me skal på med venner:wideyed: Heile campingplassen høyrer vel om ein driv med slike aktivitetar på ei luftmadrass:hilarious:
 
Kjekt med mannfolk som engasjerer seg:joyful:
God innsats rundt el hos sambuaren min og, men spent på korleis det blir neste el. Den treff midt i ein campingtur me skal på med venner:wideyed: Heile campingplassen høyrer vel om ein driv med slike aktivitetar på ei luftmadrass:hilarious:

Haha, ja, det er det så absolutt! Litt redd eg skal skremme han til tider, for han syns eg er veldig blitt veldig engasjert i detta "babyprosjektet" :p
De får rusle dåke ein tur inn i skogen :happy090
 
Sniker alltid litt, jeg også! Ble jo gravid i runden etter deg- og er nå 7 uker gravid med tvillinger! Har du det bra?
Åååå❤️ Gratulerer :) tvillinger ? Så hærlig ❤️ Går bra her:) er 10 uker i morgen ❤️ Skal på ny ultralyd på kalnes nese fredag;) så gleder meg til det:) går det bra med deg? Formen?
 
Åååå❤️ Gratulerer :) tvillinger ? Så hærlig ❤️ Går bra her:) er 10 uker i morgen ❤️ Skal på ny ultralyd på kalnes nese fredag;) så gleder meg til det:) går det bra med deg? Formen?
Ja, alt bra! Mye trøtt og spiser masse! Og har allerede begynt å få mage, men det er nok fordi det er to. Jeg skal ha ny ul om to uker og tett oppfølging av sykehuset da det er tvillinger. Gratulerer med 10 uker! Så stas!!!
 
Såå gode nyheter!:talk017 For en deilig følelse det må være. Håper lille klamrer seg godt fast:Heartpink
Hcg-sprøyte har jeg ikke hørt om før, hvordan fungerer det? Og stiger progesteron når man blir gravid, eller er det nivået du ligger på i lutealfasen? I så fall har jeg veldig lavt i forhold, for mitt lå på 26 noen pp tilbake:wideyed:
Jaaa, kjempegode nyheter! Håper jeg også ❤
Jeg får i grunn hcg-støtte som en ekstra forsikring. Tror det vanligste er å få progesteron når man har mista mange ganger, så veit ikke helt hvorfor de landa på hcg hos meg. Men hadde det den gangen det gikk bra (i tillegg til blodfortynnende), så går for den løsninga nå også. Sjanser ikke på å gjøre noe annerledes når jeg har mista 4 ganger uten. Ja, progesteron stiger fram til rundt uke 12 tror jeg? Det skal stige hvert fall :) 26 i lutealfasen er ikke lavt tror jeg;) Jeg målte progesteron på 8dpo denne PP-en, og da var den på 22. Da stod det at referanseverdien var ">15". Så så lenge man har over det, så er det vel innafor normalen. Men jeg har egentlig ikke så mye kunnskap om progesteron, siden jeg først de siste par pp-ene har begynt å tenke på det.
 
Fikk svar på hcg prøve i dag, 430. Det var vel et bra tall 4+2? :D Ny prøve i morgen, og håper virkelig tallet er høyt og fint :joyful:
Det er veldig bra! :gen014 jeg skal også ta ny prøve i morgen. Hadde 258 på 4+0, i morgen er jeg 4+3. Bør være en dobling og vel så det (siden jeg satte ovitrelle i går).
 
Oj. Er mitt tall høyt da eller er det veldig individuelt? :eek: Har ikke erfaring med hcg testing :wideyed:
Intervallene for hva som er normalt har et enormt spenn. Du har ingenting å bekymre deg for. Det viktigste er uansett økninga :) husk at det dobles ca annenhver/tredjehver dag de første ukene. Dvs at har man rundt 200 på 4+0 har man sannsynligvis over 400 på 4+2 :)
 
Intervallene for hva som er normalt har et enormt spenn. Du har ingenting å bekymre deg for. Det viktigste er uansett økninga :) husk at det dobles ca annenhver/tredjehver dag de første ukene. Dvs at har man rundt 200 på 4+0 har man sannsynligvis over 400 på 4+2 :)
Så da skal jeg ha minst 860 når jeg tar ny prøve i morgen? Ble nervøs nå :hilarious: mormor har to sett med tvillinger. Så det er jo bare typisk at det setter seg to tasser hos meg og :hilarious:
 
Back
Topp