Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, det var leit! Håper inderlig at den sitter neste pp!Her kom tr i kveld, så jeg kan settes opp på Ikke gravid
12 dpo og blenda tester siden 7 dpo! Kjente murringer i hele bekkenet i går som før tr, så det jobbes godt for å forberede tanta vil jeg tro ikm torsdag... Ellers har jeg hatt uvanlig lite symptomer denne pp’n, så hadde et håp om at fravær av så mange symptomer kanskje skulle bety noe Dere som har vært gravide tidligere, vil dere si at murringer ifm graviditet er HELT like som de før tr?
Jeg fikk mye kraftigere murringer på ikm da jeg var gravid.
Eg var heilt sikker på at tr skulle komma då eg blei gravid, meen det skjedde ikkje eg hadde murringar til rundt veke 6 om eg ikkje husker feil12 dpo og blenda tester siden 7 dpo! Kjente murringer i hele bekkenet i går som før tr, så det jobbes godt for å forberede tanta vil jeg tro ikm torsdag... Ellers har jeg hatt uvanlig lite symptomer denne pp’n, så hadde et håp om at fravær av så mange symptomer kanskje skulle bety noe Dere som har vært gravide tidligere, vil dere si at murringer ifm graviditet er HELT like som de før tr?
Eg var heilt sikker på at tr skulle komma då eg blei gravid, meen det skjedde ikkje eg hadde murringar til rundt veke 6 om eg ikkje husker feil
Testa selvfølgelig idag også, 9 dpo synes jeg skimter en skygge, men leser jo at mange plages med skyggestreker på babyplan i det siste og jeg kan se streker der jeg vil se streker så får se igjen om noen dager
Takk Ser jo nå at den er helt blenda men fremdeles tidligSå spennende, håper for deg! Legg gjerne ut bilde
Murringene er kraftigere hos meg når jeg er gravid en med tr. Her starta de 12 dpo med et brak, og kommer og går.12 dpo og blenda tester siden 7 dpo! Kjente murringer i hele bekkenet i går som før tr, så det jobbes godt for å forberede tanta vil jeg tro ikm torsdag... Ellers har jeg hatt uvanlig lite symptomer denne pp’n, så hadde et håp om at fravær av så mange symptomer kanskje skulle bety noe Dere som har vært gravide tidligere, vil dere si at murringer ifm graviditet er HELT like som de før tr?
Takk Ser jo nå at den er helt blenda men fremdeles tidlig
Murringene er kraftigere hos meg når jeg er gravid en med tr. Her starta de 12 dpo med et brak, og kommer og går.
Testa selvfølgelig idag også, 9 dpo synes jeg skimter en skygge, men leser jo at mange plages med skyggestreker på babyplan i det siste og jeg kan se streker der jeg vil se streker så får se igjen om noen dager
Men det er fremdeles tidlig da! Ved første fikk jeg ikke antydning til strek før 10 dpo tror jeg, andre graviditet (MA) var det 13 dpo jeg først fikk strek Har en del tester så ryker nok på alt for mange tester denne pp, brukte alt for mange tester ved el ogsåJeg har aldri fått skygge på babyplan. Tipper en del av skyggene folk opplever er kjemisk graviditet, men vet jo selvfølgelig ikke.
Jeg fikk også blenda i dag, 9 dpo.
Planen min nå er å bruke opp alle testene denne PPen, og ikke kjøpe nye før mensen eventuelt er forsinket. Får se hvordan det går