PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Så leit å høre Jeg kan virkelig relatere, pp11 nå og ikm på torsdag. Blenda tester og mister helt troa, men kjemper hardt i mot å miste håpet! Det verste jeg hører noen sier at «det går til slutt, bare vent!». For meg hjelper det å ha en plan rundt infertiliteten, etter pp12 blir det rett til fastlegen. I mellomtiden finner jeg trøst i alt jeg kan være med på i én mnd til siden jeg ikke er gravid - ofte noe øl, vin, spekemat, medium biff eller ost relatert Håper det snart klaffer for deg
Det er veldig fint å kunne være her inne og få svar som dette Det er godt å vite at vi er flere og at noen forstår! Leit å høre at du også får blenda tester håper fortsatt for deg frem mot ikm!!
Fastlegen har sagt at siden jeg bare har en eggleder må jeg prøve desto lenger... det er litt demotiverende. Jeg har allerede gått privat og sjekket at den ene jeg har er åpen, men de strevde veldig for å finne den/få kontrastvæsken gjennom, så det gjorde meg ikke så mye tryggere. Privat gyn sa at mannen burde sjekke svømmerne, for hvis de hadde litt dårlig kvalitet kom vi nok til å slite. Jeg vil ikke presse han, så jeg avventer et par måneder, men så ber jeg nok om at han sjekker det. Og jeg drar nok tilbake til fastlegen etter 12 pp’er.
Jeg skal prøve å gjøre det samme som deg og fokusere på det som er positivt ved å ikke være gravid i sommer