IKM uke 27

Jeg er 13 dpo i morgen og har enda ikke testet!:nailbiting: Ikm på mandag! Kom hjem fra ferie i dag, så jeg kan teste i morgen tidlig. I dag har jeg fått skikkelig mensmurringer, så jeg tror egentlig tr dukker opp allerede i natt/morgen. Jeg testet temp litt utpå dagen i dag, med vanlig måler (under armen, siden den ikke var min egen), da var den på 36 grader... det betyr nok tr :wideyed:

Jeg pleier alltid å teste rundt 9-10 dpo og få blenda, da er jeg forberedt på tr og får en litt mykere «landing»! Tror jeg gjør det igjen neste pp:wacky: Nå har jeg hatt skikkelig håp, så det blir skuff når tr kommer! Håper fortsatt litt :shy::shy: har aldri hatt så mye symptomer som denne pp nr 8!

Så gøy med så mange positive tester her inne!!:woot::Heartred Jeg er bare på 6/7 dpo, så er enda noen dager til jeg kan teste :shifty: Har vært veldig kvalm i dag, litt ør og vondt i magen. Er nok bivirkningene fra Lutinus, men håper jo det ikke er bare det!:rolleyes::smiley-angelic001 Har noen erfaringer med Make Sure 25mlU? Har kun de igjen + noen one step fra eBay..
Jeg fikk svak strek på make Sure 25 mlu i dag, 9 dpo :)

Jeg fikk svak strek på make Sure 25 mlu i dag, 9 dpo :)

Ja nå så jeg innlegget ditt med testene! :woot: Svak strek, men det er strek!! :Heartred Så gøy og spennende! Virker som det ikke er så stor forskjell på tidligtest og vanlig.. Kan kanskje driste meg til en på mandag, 8/9 dpo:rolleyes:

Ja nå så jeg innlegget ditt med testene! :woot: Svak strek, men det er strek!! :Heartred Så gøy og spennende! Virker som det ikke er så stor forskjell på tidligtest og vanlig.. Kan kanskje driste meg til en på mandag, 8/9 dpo:rolleyes:
Det er jo lov å prøve! :D Jeg tok en i går også 8 dpo, sammen med tidligtesten, men den var helt negativ. Så jeg kunne se strek 1 dag tidligere med 10 mlu. :)

Hmmm er 10 dpo I morgen. Skal jeg teste da?!Har kun vanlig. Forgje graviditet fikk jeg en veldig svak strek på vanlig test på 10 dpo. Men tidligtest jeg svidde av på 8 dpo var helt blenda hvit. Hva hadde dere gjort? Forventet ikm er alt fra i morgen til torsdag.

Hmmm er 10 dpo I morgen. Skal jeg teste da?!Har kun vanlig. Forgje graviditet fikk jeg en veldig svak strek på vanlig test på 10 dpo. Men tidligtest jeg svidde av på 8 dpo var helt blenda hvit. Hva hadde dere gjort? Forventet ikm er alt fra i morgen til torsdag.
Det kommer an på hvor mange tester du har liggende ;)

Det kommer an på hvor mange tester du har liggende ;)
Hehe telte over. Har 6 stykker men er så redd for å bli skuffet. Litt ødelagt etter sen aborten. Men har og veldig lyst teste. Vanskelig!

Jeg fikk fin strek på make sure på 11 dpo. Men det varierer vel hvor mye hcg man har. Jeg fikk symptomer allerede på 4dpo,så her har sikkert egget festet seg fort og begynt å produsere med en gang :laughing002
Gratulerer med graviditet :smiley-bounce012 Testet du noe før 11DPO? Siden du fikk symptomer tidlig. Lurer på om jeg hadde festeblødning 4DPO, men har lite symptomer. Er 6DPO i dag, og negativ test. Vet det er veldig tidlig å teste, men fikk for meg at HCG steg raskt etter en slik blødning.. :)

10 dpo og blenda vanlig test. Måtte teste etter jeg drømte jeg fikk positiv test i natt. Kjennes ut som tr er på vei. Tviler på det gikk denne pp men er jo forsatt tidlig. Lov håpe forsatt

Vedlegg

• 20200628_075308.jpg
    20200628_075308.jpg
    7,5 KB · Visninger: 88
Gratulerer med graviditet :smiley-bounce012 Testet du noe før 11DPO? Siden du fikk symptomer tidlig. Lurer på om jeg hadde festeblødning 4DPO, men har lite symptomer. Er 6DPO i dag, og negativ test. Vet det er veldig tidlig å teste, men fikk for meg at HCG steg raskt etter en slik blødning.. :)
Testet tidligere på dagen med en metode tidlig test. Men ikke før det nei. Jeg turte ikke ta det tidligere :laughing002

7 dpo, og våkna med ømme pupper :smiley-angelic001 det pleier jeg ha (pms) men kan ikke huske at det har begynt så tidlig før

Og tusen takk :love017

Make sure 25mlu 12 og 14 dpo. Det er så godt å se stigning :love017 i morgen eller tirsdag er det ny digital som jeg håper det står 2-3 på :joyful: i dag skal jeg i babyshower. Livredd for spørsmål, for jeg har IKKE pokerfjes :laughing021

Vedlegg

• IMG_20200628_084450.jpg
    IMG_20200628_084450.jpg
    27,4 KB · Visninger: 131
13 dpo, blenda test og skikkelig pms her. Regner med tr kommer innen kort tid....

Jeg ble så fristet av alle de fine testene her inne, så måtte ta en test nå..:hilarious: Er kun 7/8 dpo (Jeg og appen er uenig). Det verste er at jeg syns jeg ser noe:rolleyes: Bildet er tatt etter ca 3 min, måtte teste en redigert versjon også. :hilarious:

Vedlegg

• 20200628_093836.jpg
    20200628_093836.jpg
    8,8 KB · Visninger: 119
  • 20200628_094034.jpg
    20200628_094034.jpg
    10,8 KB · Visninger: 119
Last edited:
Jeg ble så fristet av alle de fine testene her inne, så måtte ta en test nå..:hilarious: Er kun 7/8 dpo (Jeg og appen er uenig). Det verste er at jeg syns jeg ser noe:rolleyes: Bilde tatt etter ca 3 min, måtte teste en redigert versjon også. :hilarious:
Ja, jeg ser noe jeg også! Ser på begge bildene, men helt klart sterkest på det redigerte. Så spennende :D

Dagens tester 10 dpo, nå setter jeg meg selv på gravid! :woot: :wav

Vedlegg

• 20200628_095522.jpg
    20200628_095522.jpg
    23,1 KB · Visninger: 125
Jeg tok endelig en test i dag, 13 dpo, den var helt blenda selvsagt.. Det var ikke tidligtest, men vanlig burde vel slått ut nå?

Jeg som har vært helt slått ut siden tirsdag. Bølger av trøtthet, uvel på morgen og ganske kvalm i går kveld. Fikk skikkelig følelsen av at tr skulle komme på dagen i går, skikkelig kramper, men så ga de seg igjen og jeg var isteden trøtt og kvalm utover kvelden. Trodde tempen hadde sunket i går, men i dag er den fortsatt forhøyet. Slutter ikke helt å håpe enda. Uansett hva som skjer, så er jeg sikker på at kroppen har jobbet skikkelig med noe og prøvd hardt den siste uken!:wideyed:

Make sure 25mlu 12 og 14 dpo. Det er så godt å se stigning :love017 i morgen eller tirsdag er det ny digital som jeg håper det står 2-3 på :joyful: i dag skal jeg i babyshower. Livredd for spørsmål, for jeg har IKKE pokerfjes :laughing021

Så fin stigning! Gratulerer!
testet du 13 dpo? Var den sterkere da? Testet svak positivt igår ettermiddag.Idag var den like sterk.:sorry:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp