IKM uke 27

Så da skal jeg ha minst 860 når jeg tar ny prøve i morgen? Ble nervøs nå :hilarious: mormor har to sett med tvillinger. Så det er jo bare typisk at det setter seg to tasser hos meg og :hilarious:
Ca, ja. Men kanskje det ikke har nådd det nivået, siden doblingstida er 2-3 dager. Og på et tidspunkt så flater det gradvis ut. Men det er mellom uke 6-7-ish eller opp mot uke 10. Men dette er individuelt. Med hcg er det fryktelig vanskelig å sammenligne med andre, og også seg selv, for alle svangerskap er forskjellig. Men det blir jo veldig spennende med ny prøce! Jeg håper du får en fin dobling, eller hvert tett opp mot :) så slapper man alltid mer av :)

Jeg har alltid litt over 200 på 4+0 på alle gangene jeg har målt. Aldri vært mer enn én. Og det har dobla seg greit de første par ukene, deretter stiger det langsommere. Men dette er forskjellig fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap
 
Ca, ja. Men kanskje det ikke har nådd det nivået, siden doblingstida er 2-3 dager. Og på et tidspunkt så flater det gradvis ut. Men det er mellom uke 6-7-ish eller opp mot uke 10. Men dette er individuelt. Med hcg er det fryktelig vanskelig å sammenligne med andre, og også seg selv, for alle svangerskap er forskjellig. Men det blir jo veldig spennende med ny prøce! Jeg håper du får en fin dobling, eller hvert tett opp mot :) så slapper man alltid mer av :)
Jeg hadde symptomer allerede på 4 dpo og testet positiv på 10 dpo (testet ikke før), så kanskje egget fester seg veldig tidlig og begynte tidlig å produsere hcg? Håper det blir bra stigning :happy:
 
Jeg fikk plutselig ganske starke kramper på ettermiddagen idag og så begynte jeg å blø.. Men det har avtatt nå i kveld og blitt mer brunt, så jeg har ikke helt gitt opp ennå. Synes det er litt tidlig for TR (12 dpo, pleier å ha 14 dager lutealfase), men sent for festeblødning :bored:
 
Her uteblir tr, er nå 3 dager på overtid. Ikke gravid for alle tester er negative. Kjenner at jeg ikke orker kluss med syklusen nå, vil bare få tr å starte friskt på neste pp....kan ikke ha hatt el når jeg trodde da, angrer på at vi ikke prøvde mer uken etter også.
Blir spennende med neste pp vegg i vegg med svigers og papirtynne vegger da...:p
 
Haha, ja, det er det så absolutt! Litt redd eg skal skremme han til tider, for han syns eg er veldig blitt veldig engasjert i detta "babyprosjektet" :p
De får rusle dåke ein tur inn i skogen :happy090
Klart ein blir det! Er jo ein nokså livsomveltande beslutning å bestemme seg for barn:woot:

Haha, kan ikkje heilt sei eg er typen til det:hilarious:Vurderte hotell, men det var jo heilt sjuke prisar:wideyed: Hadde det gitt babygaranti hadde det jo vore ei lett investering:rolleyes:
 
11 dpo og blenda test i dag. Vet det kan være tidlig, men da får jeg heller bli positivt overrasket. Da gikk pp11 i vasken, og det er bare å klargjøre seg for pp12.. Har bestemt oss for at neste måned vil vi henvises til IVF om det ikke går. Enn at det skulle bli sånn da!:sorry:

Beklager at jeg drar ned stemninga her altså! Gratulerer til alle gravide! Jeg er sykt misunnelig.:oops:
 
11 dpo og blenda test i dag. Vet det kan være tidlig, men da får jeg heller bli positivt overrasket. Da gikk pp11 i vasken, og det er bare å klargjøre seg for pp12.. Har bestemt oss for at neste måned vil vi henvises til IVF om det ikke går. Enn at det skulle bli sånn da!:sorry:

Beklager at jeg drar ned stemninga her altså! Gratulerer til alle gravide! Jeg er sykt misunnelig.:oops:
Jeg blir så lei meg på deres vegne :( har selv vært blant de som går 11 pp-er uten en eneste positiv test. Da vi prøvde på førstemann fikk jeg først positiv etter 3 pp-er, vi var overraska overat det klaffa så fort, men vi mista dessverre. Så gikk det 11 pp-er uten noen strek :( Ble gravid igjen på 12. pp, men også den mista vi. Gravid umiddelbart etter det igjen, men mista den også. Så gikk det nesten et halvt år før vi igjen ble gravide, men den gang satt den hele veien :Heartred fra vi starta prøvinga til vi fikk de to strekene som ble til baby tok det 2 år. Det var tøft å se alle lykkes i mellomtida, sjøl om jeg også var glad for at de klarte det. Ville jo ikke at flere skulle ha det som oss men skulle så gjerne vært blant de som fikk spire som satt, jeg også. Håper inderlig dere lykkes neste pp (eller at det er en liten luring denne pp-en som ikke lar seg vise på pinnen helt enda) :Heartred og så håper jeg hjelpen er nær om det ikke skulle bli sånn :Heartred man bekymrer seg så mye og lengter når man venter og venter på streken. Selv om vi mista flere ganger, så var det nesten bedre enn å gå lenge uten strek. Synes det året uten strek var det verste. Dere skal nok lykkes dere også. Ville bare si at jeg føler med deg og kan relatere til hvordan du har det. Sender deg babystøv og håper virkelig dere får den etterlengta streken og spiren :Heartbigred
 
11 dpo og blenda test i dag. Vet det kan være tidlig, men da får jeg heller bli positivt overrasket. Da gikk pp11 i vasken, og det er bare å klargjøre seg for pp12.. Har bestemt oss for at neste måned vil vi henvises til IVF om det ikke går. Enn at det skulle bli sånn da!:sorry:

Beklager at jeg drar ned stemninga her altså! Gratulerer til alle gravide! Jeg er sykt misunnelig.:oops:

Trasig å høre at det tar så lang tid for dere :sorry: Om det ikke skulle gå neste pp, er det jo godt å vite at det finnes hjelp å få. Dere kommer til å få babyen deres:dummy::Heartred
Og ikke beklag, her skal vi vel kunne dele både opp- og nedturer og juble for hverandre eller støtte hverandre uansett hvordan vei det går :)
 
Jeg blir så lei meg på deres vegne :( har selv vært blant de som går 11 pp-er uten en eneste positiv test. Da vi prøvde på førstemann fikk jeg først positiv etter 3 pp-er, vi var overraska overat det klaffa så fort, men vi mista dessverre. Så gikk det 11 pp-er uten noen strek :( Ble gravid igjen på 12. pp, men også den mista vi. Gravid umiddelbart etter det igjen, men mista den også. Så gikk det nesten et halvt år før vi igjen ble gravide, men den gang satt den hele veien :Heartred fra vi starta prøvinga til vi fikk de to strekene som ble til baby tok det 2 år. Det var tøft å se alle lykkes i mellomtida, sjøl om jeg også var glad for at de klarte det. Ville jo ikke at flere skulle ha det som oss men skulle så gjerne vært blant de som fikk spire som satt, jeg også. Håper inderlig dere lykkes neste pp (eller at det er en liten luring denne pp-en som ikke lar seg vise på pinnen helt enda) :Heartred og så håper jeg hjelpen er nær om det ikke skulle bli sånn :Heartred man bekymrer seg så mye og lengter når man venter og venter på streken. Selv om vi mista flere ganger, så var det nesten bedre enn å gå lenge uten strek. Synes det året uten strek var det verste. Dere skal nok lykkes dere også. Ville bare si at jeg føler med deg og kan relatere til hvordan du har det. Sender deg babystøv og håper virkelig dere får den etterlengta streken og spiren :Heartbigred

Trasig å høre at det tar så lang tid for dere :sorry: Om det ikke skulle gå neste pp, er det jo godt å vite at det finnes hjelp å få. Dere kommer til å få babyen deres:dummy::Heartred
Og ikke beklag, her skal vi vel kunne dele både opp- og nedturer og juble for hverandre eller støtte hverandre uansett hvordan vei det går :)

Takk dere:Heartred Det hjelper veldig på humøret å få støttende ord fra dere:Heartpink Kjenner at det tar på psykisk nå, selv om jeg stort sett klarer å holde motet oppe! Får bare prøve å nyte juli og sommerferie:happy: Så fint å lese om din erfaring Annemennemone, og jeg forstår at det må ha vært utrolig tøft! Så glad på dine vegne for at du er gravid nå:Heartred Måtte spiren klamre seg fast til mars!:love017
 
11 dpo og blenda test i dag. Vet det kan være tidlig, men da får jeg heller bli positivt overrasket. Da gikk pp11 i vasken, og det er bare å klargjøre seg for pp12.. Har bestemt oss for at neste måned vil vi henvises til IVF om det ikke går. Enn at det skulle bli sånn da!:sorry:

Beklager at jeg drar ned stemninga her altså! Gratulerer til alle gravide! Jeg er sykt misunnelig.:oops:


jeg skjønner også hvordan det føles.. selvom jeg "bare" skal inn i PP3 nå har vi vært uten prevensjon 1 helt år og tenkt at skjer det så skjer det... det er først de siste månedene at jeg har tatt el tester og passet på at vi har truffel el etc... men hadde jo håpet at det bare skulle skjedd av seg selv i løpet av dette året uten at vi måtte styre så mye..
nå har jeg bestilt med time til gyn bare for å få sjekket at ting er som det skal, også får vi bare fortsette med el tester og håpe det klaffer snart...
 
Negativ test 11 dpo, så mister håper for denne pp. Har kjøpt solvipect og skal teste masse kjærringråd neste pp :p som solvipect, grapefruktjuice, kanskje noe salvie-te eller rooibos-te :) kanskje en liten dæsj sex også :rolleyes: måtte pp19 bli perioden det klaffer!:smiley-angelic001
 
Negativ test 11 dpo, så mister håper for denne pp. Har kjøpt solvipect og skal teste masse kjærringråd neste pp :p som solvipect, grapefruktjuice, kanskje noe salvie-te eller rooibos-te :) kanskje en liten dæsj sex også :rolleyes: måtte pp19 bli perioden det klaffer!:smiley-angelic001
Masse lykke til! Til bare tipse om consive plus. Vi brukte det denne pp og den satt med en gang. Gjør samleie også mye mer behagelig:hilarious: vert et forsøk kanskje? Den skal gjør at svømmerne har lettere for å bevege seg og at de lever lengre:happy:
 
Masse lykke til! Til bare tipse om consive plus. Vi brukte det denne pp og den satt med en gang. Gjør samleie også mye mer behagelig:hilarious: vert et forsøk kanskje? Den skal gjør at svømmerne har lettere for å bevege seg og at de lever lengre:happy:
Ja det er sant, takk for at du minnet meg på det! :) brukte det da vi skapte første :) har mer igjen men den er fra 2017 så den bør kanskje skiftes ut :p skal bestille hvis TR kommer :D
 
Da har jeg brukt opp alle tidlig-testene. Har to vanlige tester, skal ta en på lørdag og så spare siste til IKM. Fremdeles et ørlite håp, selv om jeg ikke har troen. Ingen symptomer eller noe, men begynner å få litt bedre humør. Virker som at tiden 5-9 dpo er den verste for meg, og så blir humøret gradvis bedre etter det :)

Neste PP blir det ingen nye tester, skal kun kjøpe dersom mensen blir forsinket. Har laget en pakt med samboeren :hilarious:
 
Liten oppdatering herfra, Føler jeg bare må få spy ut litt.. jeg har mest sannsynlig en SA, vis det kalles det.. har fått 5-6 positive tester også begynte jeg å blø tirsdag kveld.. imorgen skal jeg ta blodprøver og se hva som skjer. Mannen som har vært så støttende og god hele prøveperioden er nå avvisende og vil helst ikke prate om det, mens jeg føler meg bare helt dritt. Regner med at jeg mister og at kroppen rydder opp.

turte å la meg håpe på en mars baby, drakk druejuice istedenfor rødvin på fest og så kommer blodet. Har hatt så symptomer, super ømme pupper, murringer og hormoner. Men nå føler jeg at alt er bare dritt. Har 1 pp igjen på letrozol også blir det henvisning i august, ville så gjerne slippe alt det. Fader altså.

jeg ønsker dere med en spire alt godt og vil bare at den skal klamre seg fast hos dere❤️❤️
 
Back
Topp