Skravletråd Blått lag våren 2020

Du som er krigleder :) jeg har eksamen på fredag, den starter klokken 9, og er ferdig klokka 3. Jeg skal prøve å rekke å levere vekt før eksamen starter, men det kan hende jeg er så stressa at jeg glemmer deg. Kunne det gått greit om jeg leverte vekt litt senere denne ene gangen?
 
Du som er krigleder :) jeg har eksamen på fredag, den starter klokken 9, og er ferdig klokka 3. Jeg skal prøve å rekke å levere vekt før eksamen starter, men det kan hende jeg er så stressa at jeg glemmer deg. Kunne det gått greit om jeg leverte vekt litt senere denne ene gangen?
Etter tre er litt sent, men vei deg i dag for sikkerhets skyld ;)

Og lykke til på eksamen.
 
Etter tre er litt sent, men vei deg i dag for sikkerhets skyld ;)

Og lykke til på eksamen.
Tusen takk, da legger jeg inn vekt nå, så slipper jeg å stresse med det imorgen :)
 
Du som er krigleder :) jeg har eksamen på fredag, den starter klokken 9, og er ferdig klokka 3. Jeg skal prøve å rekke å levere vekt før eksamen starter, men det kan hende jeg er så stressa at jeg glemmer deg. Kunne det gått greit om jeg leverte vekt litt senere denne ene gangen?
Lykke til på eksamen!!
 
500 gram ned her, så ned det jeg gikk opp forrige uke. Tror jeg bare veier væskebalansen for tiden. :hilarious: Men er ganske stabil på vekta da, det er jeg fornøyd med egentlig. Så og si fullammer enda (begynt med noe smaksprøver bare), og jeg sliter med å gå ned under amming. :p
 
Hvem sender meg status fra dette laget?

Hadde vært greit å få det så jeg får lagt ut resultatet før jeg drar fra jobb for å hente i bhg. For deretter går det slag i slag og jeg sovner sikkert og der kommer sent
 
Ingen? Sist jeg sjekka hadde ikke halvparten av dere levert vekt. Inkl lagleder.
. Men noen må levere vekt til meg. Egebelig for noen timer siden.
 
Ingen? Sist jeg sjekka hadde ikke halvparten av dere levert vekt. Inkl lagleder.
. Men noen må levere vekt til meg. Egebelig for noen timer siden.

Seriøst? :bored: Jeg kan sikkert gjøre det, men da må jeg lese meg opp på hva jeg egentlig skal gjøre.... :bookworm:
 
Seriøst? :bored: Jeg kan sikkert gjøre det, men da må jeg lese meg opp på hva jeg egentlig skal gjøre.... :bookworm:

Er visst bare vi to og turkistliv som har levert. :wideyed: Supert om du får til.
 
Åh nei!! Beklager så mye til laget! Her ble det omgangssyke, så hele slankekrigen var borte fra tankene mine! Lykke til til dere som er igjen!
 
Back
Topp