~Mai 2020~

Fikk ut 6 egg i dag. :happy: Tror et av de var umodent. Hadde håpet på litt flere, siden vi fikk 9 sist. Andre ganger har de fått 4 og 5. Nå venter vi også på en veldig skummel telefon i morgen. Har alltid fått god befruktning, og i tillegg fått mer enn en god blasto til innsett de siste gangene. Men, nå håper vi at sperm som ble operert ut har færre «skjulte» dna-skader, og at pågående antibiotika-kur gir det perfekte miljøet for at en liten spire som vil bli, og vokse i hele 9 måneder!!

:signs003 ...til oss alle :Heartred
God fangst på dykk då! Me får halda kvarandre oppdatert her. Kryssar fingrane for oss alle!!! ❤️

God fangst på dykk då! Me får halda kvarandre oppdatert her. Kryssar fingrane for oss alle!!! ❤️
I like måte! Jeg håper det ene egget ditt er et superegg, som kroppen har brukt all sin gode energi på. Som de sier, kvalitet foran kvantitet.

:Heartred

Dessverre dårlege nyheiter for oss: Egget er ikkje blitt befrukta. :arghh: Utruleg kjipt, sjølv om me visste at me hadde oddsa imot oss med kun eitt egg. Huff, det er så sjukt tøft dette gamet her!!! :banghead: Håpar det går betre med dykk andre som ventar på svar frå laben. Eg kan altså setjast på avbrutt forsøk. :(

Dessverre dårlege nyheiter for oss: Egget er ikkje blitt befrukta. :arghh: Utruleg kjipt, sjølv om me visste at me hadde oddsa imot oss med kun eitt egg. Huff, det er så sjukt tøft dette gamet her!!! :banghead: Håpar det går betre med dykk andre som ventar på svar frå laben. Eg kan altså setjast på avbrutt forsøk. :(

Så utrolig leit å høre! :( Ja, helt enig at dette gamet her er brutalt. Sender deg mange styrkeklemmer:Heartbigred

Uff, ja ga etter! Er idag 11 dpo, rugedag 8. Klødde for fælt i fingrene idag:arghh:
Jeg har nok et hode som så intenst ønsker at dem skal vise positivt, men jeg synes jeg skimter to streker? Måtte ta to, for trodde det bare var tull/defekt den første. Hva tror dere? Er det bare jeg som ser syner? :sorry:

Vedlegg

• 2DDBC68E-BFF9-41BA-9FCE-7332F6B5F882.jpeg
    2DDBC68E-BFF9-41BA-9FCE-7332F6B5F882.jpeg
    16,8 KB · Visninger: 133
Uff, ja ga etter! Er idag 11 dpo, rugedag 8. Klødde for fælt i fingrene idag:arghh:
Jeg har nok et hode som så intenst ønsker at dem skal vise positivt, men jeg synes jeg skimter to streker? Måtte ta to, for trodde det bare var tull/defekt den første. Hva tror dere? Er det bare jeg som ser syner? :sorry:

jeg ser:D

Så utrolig trist. Det er tøft dette. Ingen tvil om det. Jeg har fått tilbakeført tot. 9 embryoer og vi har enda ikke klart å bli foreldre. Selv om vi nå har 6 befruktede av 6 ut, har vi av erfaring ingen garanti for veien videre. Vi må bare holde ut så lenge vi klarer. Tviholde på håpet. :Heartred

Håper dere får en god plan for neste forsøk. Stor, stor klem. :Heartred

Så utrolig trist. Det er tøft dette. Ingen tvil om det. Jeg har fått tilbakeført tot. 9 embryoer og vi har enda ikke klart å bli foreldre. Selv om vi nå har 6 befruktede av 6 ut, har vi av erfaring ingen garanti for veien videre. Vi må bare holde ut så lenge vi klarer. Tviholde på håpet. :Heartred

Håper dere får en god plan for neste forsøk. Stor, stor klem. :Heartred
Takk for det, Fiiol. ❤️ Og me er jo så heldige å ha ei dotter saman som kom naturleg (som er 4 år). Men ønsket om eit søsken er fortsatt inderleg stort. Hos oss er den store utfordringa få egg ut... Lykke, lykke til, håpar at det blir full klaff for dykk denne runden. Stor klem tilbake

Jeg ser svake streker jeg :love2 Så spennende!

Ja veldig spennende! Men nå når de har tørket, så ser jeg dessverre ingenting:(
Men det er kanskje vanlig, når de er så svake?

Krysser fingrene for en sterkere strek på neste test!
Vet ikke om det er vanlig, men skal jo egentlig ikke se på testen etter en viss tid. Så ville nok hatt et håp om at de var der og at det blir sterkere på neste :)

Krysser fingrene for en sterkere strek på neste test!
Vet ikke om det er vanlig, men skal jo egentlig ikke se på testen etter en viss tid. Så ville nok hatt et håp om at de var der og at det blir sterkere på neste :)

Nei, skulle kaste dem nå nettopp. Og da måtte jeg jo selvfølgelig se på dem en siste gang:facepalm: Hvorfor ikke bare kaste dem med en gang de har gått over tiden? Dette er bare for å slite enda mer på nervene....er jo så dumt å teste før testdato:smiley-angelic006
Men kjenner jeg er litt pessimistisk når jeg leser at de fleste tester positivt 10-11 dpo.

Nei, skulle kaste dem nå nettopp. Og da måtte jeg jo selvfølgelig se på dem en siste gang:facepalm: Hvorfor ikke bare kaste dem med en gang de har gått over tiden? Dette er bare for å slite enda mer på nervene....er jo så dumt å teste før testdato:smiley-angelic006
Men kjenner jeg er litt pessimistisk når jeg leser at de fleste tester positivt 10-11 dpo.

MANGE som ikke gjør det også ;)
Vi utsetter oss selv for ganske mye tull med denne testingen.
Jeg har null selvkontroll og klør i fingrene etter å begynne :D

MANGE som ikke gjør det også ;)
Vi utsetter oss selv for ganske mye tull med denne testingen.
Jeg har null selvkontroll og klør i fingrene etter å begynne :D

Satse på at jeg er en av mange :D
Ja, det er jo i grunnen veldig dumt å gjøre nervene enda mer frynsete enn de er:p
Trodde jeg skulle klare å ha kontroll frem til testdag, men tok grenseløst feil der ja:hilarious:

Da ble første forsøk mislykket :(
Heller ingen på frys.. Så da må vi starte helt på nytt med sprøyter og alt :(

Dette er tungt asså, grein i hele går og klarte ikke stoppe..

Da ble første forsøk mislykket :(
Heller ingen på frys.. Så da må vi starte helt på nytt med sprøyter og alt :(

Dette er tungt asså, grein i hele går og klarte ikke stoppe..

Så leit å høre! IVF-prosessen er skikkelig tøff! Har vært gjennom mange forsøk selv, og det er brutalt med negative beskjeder. Hva sier klinikken om veien videre?

Så leit å høre! IVF-prosessen er skikkelig tøff! Har vært gjennom mange forsøk selv, og det er brutalt med negative beskjeder. Hva sier klinikken om veien videre?

Ja, dette var ikke gøy :( men de sier jo at motgang gjør deg sterkere?

Har ikke pratet med klinikken enda, så får vel svar på mandag?

At man ikke bare kunne holdt seg til satt testdag!!! :(
Testet igjen på morgenen i dag, 9dp3dt.
Kan rett og slett være en reklame for colgate denne testen. Hvitere blir det ikke:banghead:
Så hadde det vært noe i de andre testene, burde det vist seg litt sterkere nå vil jeg tro. Nå har jeg i grunnen mista håpet på at dette har gått:smiley-angry017 Håper det går fort til testdag, slik at jeg kan samle tankene og starte med nytt friskt mot. For jeg skal aldri gi opp!!

Vedlegg

• 84B0C2D1-CCCC-4752-BF91-02F13F689B7F.jpeg
    84B0C2D1-CCCC-4752-BF91-02F13F689B7F.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 102
Back
Topp