God fangst på dykk då! Me får halda kvarandre oppdatert her. Kryssar fingrane for oss alle!!!Fikk ut 6 egg i dag.Tror et av de var umodent. Hadde håpet på litt flere, siden vi fikk 9 sist. Andre ganger har de fått 4 og 5. Nå venter vi også på en veldig skummel telefon i morgen. Har alltid fått god befruktning, og i tillegg fått mer enn en god blasto til innsett de siste gangene. Men, nå håper vi at sperm som ble operert ut har færre «skjulte» dna-skader, og at pågående antibiotika-kur gir det perfekte miljøet for at en liten spire som vil bli, og vokse i hele 9 måneder!!
...til oss alle
![]()
Tror et av de var umodent. Hadde håpet på litt flere, siden vi fikk 9 sist. Andre ganger har de fått 4 og 5. Nå venter vi også på en veldig skummel telefon i morgen. Har alltid fått god befruktning, og i tillegg fått mer enn en god blasto til innsett de siste gangene. Men, nå håper vi at sperm som ble operert ut har færre «skjulte» dna-skader, og at pågående antibiotika-kur gir det perfekte miljøet for at en liten spire som vil bli, og vokse i hele 9 måneder!!
...til oss alle
Utruleg kjipt, sjølv om me visste at me hadde oddsa imot oss med kun eitt egg. Huff, det er så sjukt tøft dette gamet her!!!
Håpar det går betre med dykk andre som ventar på svar frå laben. Eg kan altså setjast på avbrutt forsøk. 

Så spennende!
Hvorfor ikke bare kaste dem med en gang de har gått over tiden? Dette er bare for å slite enda mer på nervene....er jo så dumt å teste før testdato

Håper det går fort til testdag, slik at jeg kan samle tankene og starte med nytt friskt mot. For jeg skal aldri gi opp!!