~Mai 2020~

12 er kjempe bra! Jeg har fått ut 13 og 11, så veldig spent på antall på fredag:) Så deilig når det går så fint! Du må holde oss oppdaterte på befruktningen:happy:
Okei, det er godt å høre :happy: Det skal jeg, og masse lykke til med uttak på fredagen! Jeg sender gode tanker :smiley-angelic001

Ny ultralyd i dag! Det blir uttak på lørdag faktisk :smiley-angelic003 Fortsatt 10 fine follikler. Og om vi skulle klare bragden å endelig komme oss helt til et innsett, så blir det neste torsdag :smiley-angelic001:Heartred Måtte mai være måneden for oss alle :signs003

Ny ultralyd i dag! Det blir uttak på lørdag faktisk :smiley-angelic003 Fortsatt 10 fine follikler. Og om vi skulle klare bragden å endelig komme oss helt til et innsett, så blir det neste torsdag :smiley-angelic001:Heartred Måtte mai være måneden for oss alle :signs003

Masse lykke til på lørdag! Jeg har endelig fått innsett nå på fryseforsøk etter tredje uttak - så det går an å komme et skritt videre selv om starten er treig! :) Håper mai er måneden for oss jeg også!

Masse lykke til på lørdag! Jeg har endelig fått innsett nå på fryseforsøk etter tredje uttak - så det går an å komme et skritt videre selv om starten er treig! :) Håper mai er måneden for oss jeg også!
Tusen takk!! :Heartred Det må jo gå tilslutt, så da kan det like greit gå nå :smiley-angelic002 Krysser fingrene for deg!
:wav

Prøvedag i dag. Så startet dagen i blodprøvekø på Riksen. Hadde lave forventninger, og telefonen som bekreftet dem kom akkurat. Blodprøve var negativt. Så da er jeg ute av lista. :(
Masse lykke til til de av dere som ennå henger med! :Heartbigred

Nei så kjipt!
Masse lykke til videre :)

Testen heime i dag er negativ, men får se ka blodprøva sier før eg mista mote.
Har tanta kommet hos deg?

Nei så kjipt!
Masse lykke til videre :)

Testen heime i dag er negativ, men får se ka blodprøva sier før eg mista mote.
Har tanta kommet hos deg?
Håper virkelig det går bedre med deg! Nei, tanta har ikke kommet. Sykepleierne estimerer at hu kommer på fredag og er forsinket pga medisinene.

Håper virkelig det går bedre med deg! Nei, tanta har ikke kommet. Sykepleierne estimerer at hu kommer på fredag og er forsinket pga medisinene.

Da kan sikker jeg også regne med det tenker jeg!
Hadde jeg hatt positiv test så, men den er negativ enda :(

Masse lykke til! :signs003 Håper det går lekende lett og at du får god fangst!

Tusen takk!
Etter jeg satt eggløsningsprøyta så har jeg fått ømme nipler! Er dette normalt!?
I vanlig syklus så får jeg det etter eggløsningen har funnet sted :( så er kjempe nervøs at jeg har allerede hatt eggløsning? Satt den 2145 i går kveld og har ømme bryst enda?

Tusen takk!
Etter jeg satt eggløsningsprøyta så har jeg fått ømme nipler! Er dette normalt!?
I vanlig syklus så får jeg det etter eggløsningen har funnet sted :( så er kjempe nervøs at jeg har allerede hatt eggløsning? Satt den 2145 i går kveld og har ømme bryst enda?

Jeg ville ikke bekymret meg! Så lenge du har satt alle sprøytene til angitt tid så tror jeg du kan være ganske trygg på at eggene ikke forsvinner før uttak. Du pakker jo kroppen full av hormoner, så noen bivirkninger er nok helt normalt. Jeg hadde superømme bryster før forrige uttak og fikk ut en hel haug med egg :)

Jeg ville ikke bekymret meg! Så lenge du har satt alle sprøytene til angitt tid så tror jeg du kan være ganske trygg på at eggene ikke forsvinner før uttak. Du pakker jo kroppen full av hormoner, så noen bivirkninger er nok helt normalt. Jeg hadde superømme bryster før forrige uttak og fikk ut en hel haug med egg :)

Så godt å høre, ja har vært veldig flink og satt alle til samme tid, og så alle eggene i går på morraen, da var de der, så alt er vel som det skal! Og ja, masse hormoner er jo nødt å gi litt bivirkninger! Får bare krysse fingrene!

Back
Topp