~Mai 2020~

Nå er jeg offisielt ruger! :Heartred Fikk med bilde av blastoen som jeg kunne vise til mannen som måtte vente utenfor. Innsettet gikk veldig greit og overraskende fort! Jeg hadde sett for meg at man skulle ligge litt etterpå, men neida! Går noen spennende dager i møte, men jeg skal prøve å kose meg og nye rugedagene! :Heartred
Yeey! Kos deg som ruger! Måtte det vare inn i neste år! :D

Jeg hadde ikm i går, og tanta har ikke dukket opp enda :nailbiting: Men testene er blenda her også :banghead:
Skal ta blodprøve i morra som jeg får svar på noen dager seinere...

herregud så spennende da. Hva sier magefølelsen?

Har nesten ikke sagt dette til noen (eller tenkt så mye på forsøket egentlig) men nå er vi jammen i gang igjen og jeg er 6DPO etter innsett av blastocyst i går. Må merker jeg spenningen tar overhånd og da rømmer jeg inn hit igjen!

TipsiM 36, forsøk #1, barn #2, Endometriose grad 4,Hausken, lang protokoll, synarella, menopur, ovitrelle, prednisolon, albyl-e, innsett 18.06, testdag 27.05

Lykke til :-)

herregud så spennende da. Hva sier magefølelsen?

Veldig usikker faktisk :nailbiting::nailbiting:
Veit ikke om det er tanta eg kjenne som er på vei eller om det er stikkninger som gjør livmora litt større eg har kjent på siste dagene :happy Og etter det jeg har leste så er det en del som får positiv test seint ved fryseforsøk...

Veldig usikker faktisk :nailbiting::nailbiting:
Veit ikke om det er tanta eg kjenne som er på vei eller om det er stikkninger som gjør livmora litt større eg har kjent på siste dagene :happy Og etter det jeg har leste så er det en del som får positiv test seint ved fryseforsøk...

Masse lykke til. hold oss oppdatert :-)

Negativ test her også, dessverre... Vi har ikke flere på frys så da må det bli helt ny runde. Er ikke noe annet å bruke feriepengene på uansett :shy: Vi brukte et halvt år på det første forsøket så håper virkelig ikke det blir sånn igjen :wtf:

Negativ test her også, dessverre... Vi har ikke flere på frys så da må det bli helt ny runde. Er ikke noe annet å bruke feriepengene på uansett :shy: Vi brukte et halvt år på det første forsøket så håper virkelig ikke det blir sånn igjen :wtf:

Det var trist å høre. Vi får krysse fingrene for at neste gang er det vår tur:-)

Så leit! Sender styrkeklemmar! ❤️

Så leit:(
Det må vel gå litt fortere nå, da dere er inne i systemet skulle en tro:) Lykke til, og nyyyt sommeren:Heartred

Då sitte eg her og skal ta blodprøve som skal sendes til Riksen :)
Tanta er ikke dukket opp enda, men negativ test tidligere... Er 12 dager siden jeg satt inn ett 2 dagers, så eg tenke håpe er ute!
Men legger den ikke dø før tanta er på plsss :banghead:

Prøvedag i dag. Så startet dagen i blodprøvekø på Riksen. Hadde lave forventninger, og telefonen som bekreftet dem kom akkurat. Blodprøve var negativt. Så da er jeg ute av lista. :(
Masse lykke til til de av dere som ennå henger med! :Heartbigred

Har vært på ultralyd nr 2 i dag, og der hadde en folikkel blitt hele 24mm siden fredag(største var 12mm da), ikke rart jeg har kjent på litt ubehag i helga!:laughing002 De andre var 17 og nedover. Telte 14-15 totalt. Blir uttak på fredag og innsett forhåpentligvis på onsdag:) slimhinnen på over 10mm.
Da ligger vi ganske likt i løypa Starlight :happy: Jeg hadde uttak i dag, så får vite imorgen når innsett blir! Ikke mange dagene forskjell der altså, blir gøy å følge deg. Krysser fingrene for oss :happy:

Prøvedag i dag. Så startet dagen i blodprøvekø på Riksen. Hadde lave forventninger, og telefonen som bekreftet dem kom akkurat. Blodprøve var negativt. Så da er jeg ute av lista. :(
Masse lykke til til de av dere som ennå henger med! :Heartbigred
Styrkeklem:Heartred

Da ligger vi ganske likt i løypa Starlight :happy: Jeg hadde uttak i dag, så får vite imorgen når innsett blir! Ikke mange dagene forskjell der altså, blir gøy å følge deg. Krysser fingrene for oss :happy:
Så moro! Da krysser jeg fingrene for oss, og håper vi kommer inn på samme terminforum:D Hvordan gikk uttaket?

Så moro! Da krysser jeg fingrene for oss, og håper vi kommer inn på samme terminforum:D Hvordan gikk uttaket?
Jeg fikk ut 12 egg, og tror jeg skal være fornøyd med det? Mitt første uttak så vet ikke helt :wideyed: Blir noen nervepirrende timer til de ringer med status i morgen iallefall! Selve uttaket hadde jeg lite smerter på, føler meg piggere i formen enn jeg trodde jeg skulle være :happy:

Hei, jeg er i gang med fryseforsøk. Skal sette inn en blastocyst. Går på Progynova og er på dag 5 med Progynova. Er akkurat ferdig med menstruasjon og har plutselig fått en del eggløsningsslim, hvorfor skjer dette?
Noen som har erfaringer med det?

Blir litt stresset så håper noen kan svare meg. PS: Er ny her så beklager om denne ligger i feil tråd.

Jeg fikk ut 12 egg, og tror jeg skal være fornøyd med det? Mitt første uttak så vet ikke helt :wideyed: Blir noen nervepirrende timer til de ringer med status i morgen iallefall! Selve uttaket hadde jeg lite smerter på, føler meg piggere i formen enn jeg trodde jeg skulle være :happy:
12 er kjempe bra! Jeg har fått ut 13 og 11, så veldig spent på antall på fredag:) Så deilig når det går så fint! Du må holde oss oppdaterte på befruktningen:happy:

Hei, jeg er i gang med fryseforsøk. Skal sette inn en blastocyst. Går på Progynova og er på dag 5 med Progynova. Er akkurat ferdig med menstruasjon og har plutselig fått en del eggløsningsslim, hvorfor skjer dette?
Noen som har erfaringer med det?

Blir litt stresset så håper noen kan svare meg. PS: Er ny her så beklager om denne ligger i feil tråd.
Hei, velkommen hit! Så spennende med fryseforsøk:)
Så rart at du stiller det spm, jeg sitter med akkurat samme spm! Men jeg er litt lengre enn deg, og skal sette Ovitrelle i kveld. Har lest litt rundt, og det ser ut som det er normalt:) Ut i fra det jeg kan skjønne så er det kroppen som gjør seg klar:joyful: Lykke til! Hvis du vil inn på lista på første innlegget her, så kan du skrive ett eget innlegg med infoen din, så fikser jeg det:)

Back
Topp