Klagetråd

Tror du mamma klarte å holde det hemmelig, neida. Hu ene søstra mi vet det, som sa det til en god veninne av meg.. Årh, håpa jeg kunne dele nyheten selv. Jeg lova veninna mi å ikke si noe til søstra mi, fordi hu lova å holde kjeft. Men mest irritert på mamma som ikke klarer å ti still..

Vel mamma sverger på at hun ikke har sagt noe, men mistenker søstra mi har fiska ut info av veninna mi. Også satt det sammen. Ringte søster nr2 for å si det i går, men hu visste det allerede. Så blir litt lei
 
Familien sitter å spiser middag, fiskeboller i hvit saus, å jeg liker jo det, men ikke nå tydeligvis

Haha... beklager å le. Mn er litt sur og hormonell å sitter for meg selv å furter litt.
Å dette fikk meg i en el annen grunn i bedre humør :signs001
 
Syns eg er inne i ein litt kjedelig fase i graviditeten. Fekk sett at alt sto bra til i veke 11-12, og er no 14+2. Ventar i spenning på OUL når eg er 18+3. No kjenner eg meg mindre gravid nn på lenge då kvalmen og trøttheten har slept litt taket. Det er jo eigentleg veldig deilig, samtidig aukar behovet for å sjå at alt står bra til inni der! Og ventar i spenning på ein overbevisande mage og kanskje til og med å kjenna liv! Det hadde vore stas! No har det skjedd så lite på så lenge :yuck: Eg er visst ei utålmodig sjel :joyful: Fleire som meg?
 
Syns eg er inne i ein litt kjedelig fase i graviditeten. Fekk sett at alt sto bra til i veke 11-12, og er no 14+2. Ventar i spenning på OUL når eg er 18+3. No kjenner eg meg mindre gravid nn på lenge då kvalmen og trøttheten har slept litt taket. Det er jo eigentleg veldig deilig, samtidig aukar behovet for å sjå at alt står bra til inni der! Og ventar i spenning på ein overbevisande mage og kanskje til og med å kjenna liv! Det hadde vore stas! No har det skjedd så lite på så lenge :yuck: Eg er visst ei utålmodig sjel :joyful: Fleire som meg?
Jeg syns tiden går sakte nå. Jeg er 13+2. Nå har magen kommet her, men merker at jeg uansett er utålmodig og lengter etter oul :sorry:
 
Syns eg er inne i ein litt kjedelig fase i graviditeten. Fekk sett at alt sto bra til i veke 11-12, og er no 14+2. Ventar i spenning på OUL når eg er 18+3. No kjenner eg meg mindre gravid nn på lenge då kvalmen og trøttheten har slept litt taket. Det er jo eigentleg veldig deilig, samtidig aukar behovet for å sjå at alt står bra til inni der! Og ventar i spenning på ein overbevisande mage og kanskje til og med å kjenna liv! Det hadde vore stas! No har det skjedd så lite på så lenge :yuck: Eg er visst ei utålmodig sjel :joyful: Fleire som meg?
Har akkurat den samme følelsen. Er 15+1 og har en måned til OUL. Synes de siste ukene har gått veldig fort før det stoppet litt opp. Er i bedre form, men blir jo kjapt bekymra av det også, så klarer ikke helt nyte det.
 
I dag er jeg drittlei av migrene og å hoste opp slim. Legen trodde migrenene skulle roe seg ned i andre trimester, men så langt ingen tegn på det :shifty:
 
Har ikke hatt lyst på godis på mange uker. I dag var det over. Nå har jeg spist 2x Maoam bloxx, en giga roulette, en halv rull med smil og potetgull. Angrer, og er selvfølgelig kvalm og oppgitt over meg selv nå..!
 
Altså, jeg føler meg så feit! Ingen tegn til mage (tok lang tid sist også). Ser bare tjukk og kvapsete uting føler meg så lite fresh.

Pleier liksom alltid stelle meg litt og fikse meg opp til vanlig, men når jeg bare er hjemme mister jeg all motivasjon. :banghead:
 
Bæsj! Fått litt brun blødning i dag. Nok til at jeg bekymrer meg. Eneste positive er at jeg ikke har noe vondt. men åæsj.. aldri opplevd dette før. Er 16+1
 
Gått med hodepine å migreneanfall siste to uken. Å på toppen av det hele blitt plaga med bekkenløsning. Så sliten og lei :arghh:
 
OKEI???? er det flere her som sliter med fett hår? (er 17+1)
Altså, jeg må vaske håret hver dag nå, helst flere ganger om dagen, men det gidder jeg ikke... :joyful:
Jeg dusjet ikveld, for en time siden, og fønet også håret, OG NÅ ER DET FETT IGJEN :mad: er det mulig? Bare oppe i topplokket om det gir mening... Og ja, jeg skyller ordentlig og nei, jeg har ikke balsam i hodebunnen.... Jeg trenger ikke å vaske håret mer enn 1-2 ganger i uken til vanlig, så dette her begynner å bli ekstremt irriterende.... :shifty: hjeeeeeelp
 
OKEI???? er det flere her som sliter med fett hår? (er 17+1)
Altså, jeg må vaske håret hver dag nå, helst flere ganger om dagen, men det gidder jeg ikke... :joyful:
Jeg dusjet ikveld, for en time siden, og fønet også håret, OG NÅ ER DET FETT IGJEN :mad: er det mulig? Bare oppe i topplokket om det gir mening... Og ja, jeg skyller ordentlig og nei, jeg har ikke balsam i hodebunnen.... Jeg trenger ikke å vaske håret mer enn 1-2 ganger i uken til vanlig, så dette her begynner å bli ekstremt irriterende.... :shifty: hjeeeeeelp
Omvendt her, må fort vaske håret minst annenhver dag til vanlig, nå holder det med 2 ganger per uke.
 
OKEI???? er det flere her som sliter med fett hår? (er 17+1)
Altså, jeg må vaske håret hver dag nå, helst flere ganger om dagen, men det gidder jeg ikke... :joyful:
Jeg dusjet ikveld, for en time siden, og fønet også håret, OG NÅ ER DET FETT IGJEN :mad: er det mulig? Bare oppe i topplokket om det gir mening... Og ja, jeg skyller ordentlig og nei, jeg har ikke balsam i hodebunnen.... Jeg trenger ikke å vaske håret mer enn 1-2 ganger i uken til vanlig, så dette her begynner å bli ekstremt irriterende.... :shifty: hjeeeeeelp

Vet ikke om det hjelper, men jeg hadde dette etter jeg hadde født. Og min samboer fant ut at det er mange gravide/ammende som får økt produksjon av ett eller annet og da tåler ikke håret silikon. Så se om du finner en sjampoo uten silikon. Jeg brukte englamark fra Coop sin, men det finnes sikkert flere.

Gikk over etterhvert, men var helt forferdelig for å si det mildt
 
Vet ikke om det hjelper, men jeg hadde dette etter jeg hadde født. Og min samboer fant ut at det er mange gravide/ammende som får økt produksjon av ett eller annet og da tåler ikke håret silikon. Så se om du finner en sjampoo uten silikon. Jeg brukte englamark fra Coop sin, men det finnes sikkert flere.

Gikk over etterhvert, men var helt forferdelig for å si det mildt
Haha nei er det sant? Gud det må jeg kjøpe, takk for tips :D jeg har bestilt redken scalp relief, oil detox. Fant en tråd med flere som hadde samme problem som meg, men nå har jeg 2 ting jeg kan prøve :angel8
 
Haha nei er det sant? Gud det må jeg kjøpe, takk for tips :D jeg har bestilt redken scalp relief, oil detox. Fant en tråd med flere som hadde samme problem som meg, men nå har jeg 2 ting jeg kan prøve :angel8


Håret mitt så nesten nydusjet ut etter bare timer etter at det hadde tørket før jeg skiftet sjampoo :happy090 Trodde jeg skulle klikke før vi fant ut av det :yuck::yuck:
 
Back
Topp