~Mai 2020~

Jeg har selv vært gjennom mitt første forsøk i år, og syns også det var veldig spennende. Mye tankekjør både under forsøket og ikke minst nå etter innsett av embryo! Men jeg hadde en positiv opplevelse av det hele, selv om det endte med totalfrys pga overstimulering. Det er absolutt en påkjenning både for kroppen og psyken, men hvis det gir oss det barnet vi ønsker er virkelig reisen verdt det! Masse lykke til med ditt første forsøk! ❤️ Blir spennende å se hva kontrollen viser! :happy:

Tusen takk ❤️

Hei dere

Jeg lurer litt på dette med opptining av embryo. Dere som har hatt fryseforsøk tidligere - har eggene overlevd opptiningen? Vi har 4 embryoer på frys, og er så redd for at ikke opptiningen skal gå bra...

Hei dere

Jeg lurer litt på dette med opptining av embryo. Dere som har hatt fryseforsøk tidligere - har eggene overlevd opptiningen? Vi har 4 embryoer på frys, og er så redd for at ikke opptiningen skal gå bra...
Har hatt 3 FER og alle 3 har overlevd opptining:)

Har idag fått satt inn et visstnok helt perfekt embryo ifølge klinikken:Heartred
Så glad og takknemlig for å ha kommet så langt, nå tar jeg helg og prøver å senke skuldrene fremover :happy:

Tusen takk! :happy: Har mer troen denne gangen enn forrige, merkelig å forklare, men er en følelse man kanskje bare får....men tar ingenting for gitt og er forberedt på det meste nå også...
Men nå fyller jeg kroppen med positive tanker, unner meg hvile, og det som gir meg glede og energi, dette skal gå bra :Heartred:love7:smiley-angelic001

Dette er fantastiske nyheter! Nå tror jeg dette blir babyen din!:Heartred:love017 Gratulerer som ruger!

Tusen takk! :happy: Har mer troen denne gangen enn forrige, merkelig å forklare, men er en følelse man kanskje bare får....men tar ingenting for gitt og er forberedt på det meste nå også...
Men nå fyller jeg kroppen med positive tanker, unner meg hvile, og det som gir meg glede og energi, dette skal gå bra :Heartred:love7:smiley-angelic001
Høres ut som en veldig god plan :love7
Kjører samme plan og føler selv på en spesiell indre ro, og tror det må være et godt tegn. Hittil har det hvertfall vært det:joyful: men ja tar absolutt ingenting for gitt:smiley-angelic001

Hei dere

Har hatt 4 FER (5 tot, satt inn to sist) alle sammen har overlevd opptining. Dette var blastoer, som jeg tror har best sjanse.

Hei dere

Jeg har hatt 1 FER, og den overlevde opptiningen :) Og det er den jeg ruger på nå.

Har idag fått satt inn et visstnok helt perfekt embryo ifølge klinikken:Heartred
Så glad og takknemlig for å ha kommet så langt, nå tar jeg helg og prøver å senke skuldrene fremover :happy:
Åh, så fantastisk! Måtte embryoet klora seg fast!! ❤️

Back
Topp