Så godt å høre det gikk fint i dag!!Så koseligDet gikk bra i dag! 17 egg mellom 9-13 mm. Ny kontroll på mandag, så tipper jeg det blir uttak på onsdag
![]()
nærmer seg med stormskritt nå!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre det gikk fint i dag!!Så koseligDet gikk bra i dag! 17 egg mellom 9-13 mm. Ny kontroll på mandag, så tipper jeg det blir uttak på onsdag
![]()
nærmer seg med stormskritt nå!Ååh så bra det gikk fint i dag og du får innsett i denne syklusen! Nå ble jeg glad!Da kan jeg visst melde meg inn her etter UL idag der alt ser bra ut; Vårsol2020, 38, barn#2, IVF#2, klinikk Hausken, fryseforsøk i naturlig syklus, innsett ca. 30. april.![]()
nærmer seg jo veldig!
Ååh så bra det gikk fint i dag og du får innsett i denne syklusen! Nå ble jeg glad!nærmer seg jo veldig!
Fantastisk når den kan overraske positivt!Ja, ble så positivt overrasket, er så vant til å vente i dette gamet at regnet nesten med at det ble innsett i mai. Men kroppen overrasker meg stadig![]()

Fantastisk når den kan overraske positivt!![]()
Hurra, så spennande!! Kryssar fingrar og tær!Da kan jeg visst melde meg inn her etter UL idag der alt ser bra ut; Vårsol2020, 38, barn#2, IVF#2, klinikk Hausken, fryseforsøk i naturlig syklus, innsett 30. april.![]()
Så godt å lese håpet og motet er på vei tilbake!Då har eg fått behandlingsplan for neste forsøk, så min info kan oppdaterast. Håpet og motet kom litt tilbake, så dette blir spennande.
Smuta - 39 - IVF#3 (#2 omgjort til AIH) - B2 - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - oppstart ca. 7. mai - Klinikk Hausken
Eg skal paradoksalt nok ha mildare stimulering enn dei to første forsøka, ettersom eg faktisk responderte betre på Letrozol (ved tidlegare inseminasjonsforsøk AIH) enn Menopur og særleg Gonal-F. Er det andre som har vore borti denne formen for stimulering? Veldig spent! Kryssar fingrane for oss alle i jakta på det perfekte embryoet!!!![]()

Hurra, så spennande!! Kryssar fingrar og tær!![]()
Ønsker deg lykke tilDa kan jeg visst melde meg inn her etter UL idag der alt ser bra ut; Vårsol2020, 38, barn#2, IVF#2, klinikk Hausken, fryseforsøk i naturlig syklus, innsett 30. april.![]()
Det gjør det virkelig! Når skal du på kontroll?Så godt å høre det gikk fint i dag!!nærmer seg med stormskritt nå!

Ønsker deg lykke til![]()
Masse lykke til! Blir spennende å følge degDa kan jeg visst melde meg inn her etter UL idag der alt ser bra ut; Vårsol2020, 38, barn#2, IVF#2, klinikk Hausken, fryseforsøk i naturlig syklus, innsett 30. april.![]()
Jeg skal på kontroll på mandagDet gjør det virkelig! Når skal du på kontroll?![]()

Kanskje jeg og kan føres opp på lista?Ååh så fantastisk! Endelig er det din tur som ruger! Håper mamma drømmen nå blir oppfylt!Alt har skjedd veldig fort denne uka, og plutselig var jeg ruger i naturlig syklus uten at vi hadde noe plan for detteKanskje jeg og kan føres opp på lista?
Spøkelse - 29 - ICSI nr 1 - FER nr 1 - Porsgrunn - Innsett 23/4 - Letrozol og Lutinus
Uttaket mitt tidligere i år endte i totalfrys pga OHSS, så dette er mitt første innsett noen gang![]()
Blir kjempe spennende å følge med deg!
Velkommen! Blir spennende å følge deg! Jeg hadde uttak omtrent samtidig som deg, men var ikke selv aktiv i den tråden. Men fikk med meg berg-og-dal-banen du var på. Håper dette går veien!Alt har skjedd veldig fort denne uka, og plutselig var jeg ruger i naturlig syklus uten at vi hadde noe plan for detteKanskje jeg og kan føres opp på lista?
Spøkelse - 29 - ICSI nr 1 - FER nr 1 - Porsgrunn - Innsett 23/4 - Letrozol og Lutinus
Uttaket mitt tidligere i år endte i totalfrys pga OHSS, så dette er mitt første innsett noen gang![]()
Tusen takkÅåh så fantastisk! Endelig er det din tur som ruger! Håper mamma drømmen nå blir oppfylt!Blir kjempe spennende å følge med deg!
![]()
Tusen takk! Er veldig fint å endelig ha satt inn egg, har ventet så lenge på dette. Lykke til med ditt fryseforsøk også!Velkommen! Blir spennende å følge deg! Jeg hadde uttak omtrent samtidig som deg, men var ikke selv aktiv i den tråden. Men fikk med meg berg-og-dal-banen du var på. Håper dette går veien!