Blodprøver og slikt i alle fall.Spørsmål: Hva gjør man hos legen? Trenger jeg det hvis jeg har tatt TUL? Kjenner at det er lenge til uke 17-19 for neste oppfølging, særlig når man har blitt fulgt opp så tett under en IVF-prosess..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blodprøver og slikt i alle fall.Spørsmål: Hva gjør man hos legen? Trenger jeg det hvis jeg har tatt TUL? Kjenner at det er lenge til uke 17-19 for neste oppfølging, særlig når man har blitt fulgt opp så tett under en IVF-prosess..
Første kontroll er det blodprøver, så det er viktig, ellers synes jeg det var ganske kjedeligSpørsmål: Hva gjør man hos legen? Trenger jeg det hvis jeg har tatt TUL? Kjenner at det er lenge til uke 17-19 for neste oppfølging, særlig når man har blitt fulgt opp så tett under en IVF-prosess..
Mye prat ellers. Feks om røyking, alkohol osv. Så for min del, som ikke har problemer med noe av det der og som ikke har noen sykdommer/medisiner osv, så var det lite å prate om Første kontroll er det blodprøver, så det er viktig, ellers synes jeg det var ganske kjedeligMye prat ellers. Feks om røyking, alkohol osv. Så for min del, som ikke har problemer med noe av det der og som ikke har noen sykdommer/medisiner osv, så var det lite å prate om
Derfor ba jeg om å få den sent, synes det var like greit
Blodprøver og slikt i alle fall.
Virker ikke uvanlig med flere, har tenkt til det selv uten at jeg har noen spesiell grunnSkjønner. Jeg drikker ikke en gang kaffe. Men de vil vel mase om overvekt kanskje.. jeg kjenne rjeg gjerne skulle hatt en ultralyd til rundt uke 12, men er jeg liksom manisk da?

Det er noen andre ting se sjekker, uten at jeg er helt sikkert. Som katteeier vet jeg at de sjekker toxoplasmose bl.a. Det er en parasitt som smitter via katteavføring, så inntil videre får mannen æren av å rense dokassen til katten.Skjønner. Jeg drikker ikke en gang kaffe. Men de vil vel mase om overvekt kanskje.. jeg kjenne rjeg gjerne skulle hatt en ultralyd til rundt uke 12, men er jeg liksom manisk da?
Den æren har mannen min fått og, synes det er helt greit!Det er noen andre ting se sjekker, uten at jeg er helt sikkert. Som katteeier vet jeg at de sjekker toxoplasmose bl.a. Det er en parasitt som smitter via katteavføring, så inntil videre får mannen æren av å rense dokassen til katten.![]()

Gyn ba om toxo-prøve før hun sendte henvisning til Porsgrunn, men jeg har ikke resultatet. Tenkte å høre om det ved tul, men mannen trenger vel ikke vite om den ev er positiv??Den æren har mannen min fått og, synes det er helt greit!![]()
Gyn ba om toxo-prøve før hun sendte henvisning til Porsgrunn, men jeg har ikke resultatet. Tenkte å høre om det ved tul, men mannen trenger vel ikke vite om den ev er positiv??![]()

Aha, jeg vant!Det er vel uansett anbefalt at gravide ikke skal ta kattedoen?
Hadde bedt han gjøre det jeg![]()

Samme her! Skal ha telefontime med JM om en ukes tid.. Rare tider:/Fikk beskjed om å ringe legen når jeg nærmer meg uke 12. For å få time i uke 12.
JM skal jeg ha telefontime med i morgen, for å fylle ut skjema som hun da må sende i posten
Korona ass, gjør livet 15 ganger mer innviklet![]()
Hva slags studie er du med på?Eg har vært hos lege når eg var 5+0, men det var for sykemelding. Så skal sl eg på tul 30/4 (6+3) og til uke 10, så blir det blodprøver hos fastlege i uke 12. Jm tar ikke inn tidlig lenger pga Korona, men får ul hver tredje uke pga studie så tenker det ikke er så mye behov for noe mer.
Samme her! Skal ha telefontime med JM om en ukes tid.. Rare tider:/

Hva slags studie er du med på?
SpennendeHeter conimpreg, de forsker fra før graviditet. Måtte samle urinprøver gjennom syklus til graviditet også er det ulike målinger som aktivitet og blodprøver samt ultralyder gjennom svangerskap. Veldig glad for denne oppfølging spesielt pga tidligere sa og ma.
Så bra da!Helt enig!
Veldig rare tider! Jeg fikk gode nyheter idag da! Fikk time hos JM i uke 16, istedenfor å vente til uke 24!
De hadde visst "slakke litt" på tiltakene. Men jeg må fortsatt komme alene, så sant jeg er frisk![]()

Men får nok ikke komme inn der heller før rund uke 12..