Påmelding til slankekrig våren 2020

Jeg er med. Aaalt for mye babyvekt etter 3 tette svangerskap.

Vekt: 89,6
Bmi: 34,1
 
Det ble en litt enkel Påmeldingstråd dette med litt lite info og tatt på sparket.

Bmi er jo bare for denne gangen med å få ca jevne lag. Og uabsett om en regner for hånd eller på pc skal svaret bli det samme, og jeg tar det ikke så tungt om noen bommer litt

Men vi er ikke så mange. Det blir ikke mange lag av dette....

Skal jeg sette på lag med de som er påmeldt nå, så starter vi til helga? Men muligens med at noen ryker ut bare annenhver uke så vi ikke har finale til 17. Mai allerede liksom?
 
Det ble en litt enkel Påmeldingstråd dette med litt lite info og tatt på sparket.

Bmi er jo bare for denne gangen med å få ca jevne lag. Og uabsett om en regner for hånd eller på pc skal svaret bli det samme, og jeg tar det ikke så tungt om noen bommer litt

Men vi er ikke så mange. Det blir ikke mange lag av dette....

Skal jeg sette på lag med de som er påmeldt nå, så starter vi til helga? Men muligens med at noen ryker ut bare annenhver uke så vi ikke har finale til 17. Mai allerede liksom?

Høres ut som en plan for meg.
 
Alternativet er å gi det en uke og håpe vi får med flere og starte 1.5

Men på en måte greit å komme igang, vi kan heller glatt starte en ny rett etter, eller om mange kommer poå etterskudd og vil være med så kjører jeg to paralelt om så jeg altså.
 
Vi er ikke så mange. Men stemningen tilsier at jeg smetter sammen lag nå. Også startet vi. Så tar vi det litt rolig med utkasting så vi får holde på en stund, også starter vi en ny ganske snart med forhåpentligvis enda flere?
 
Jeg er med hvis det ikke er for seint.

vekt: 90,7
BMI: 35
Tipp topp.
Jeg satt og hadde lagene nesten klare i sted men måtte hente i barnehagen (kort åpningstid) og kom ikke helt i mål. Så da smetter jeg deg med.
 
Jeg vil gjerne bli med :) hvordan foregår dette??? :hilarious: Har blitt så tjukk atte dette hørtes motiverende ut :shy: bikka jo 110 kg nå:hilarious: gikk ned 14 kg i fjor og nå opp 15 :wtf: seriøst?
 
Siden vi har en liberal start, legg deg inn i veietråd for rødt lag. Da må du registrere vekt der og melde deg i skravletråden for rødt lag hvor laget ditt forteller deg mer :)
 
Back
Topp