Påmelding til slankekrig våren 2020

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
I disse tider hvor mange sitter hjemme er vi mange som trenger et push bak for å ikke komme trillende ut av korona-året rund som en ball.

Jeg har i alle fall blitt en slappfisk med elendig kosthold. Påske hjalp ikke akkurat, vi har kilovis av godteri...

Så da tar jeg grep siden det har vært ønsket. Om noen andre vil være krigleder, gjerne for meg. Men om ingen andre gjør det, så gjør jeg det. Med de tilpassinger som trengs for at jeg skal klare det.

Påmelding i denne tråden innen.... Hva skal vi si? Onsdag, så begynner vi til helga? Eller innen neste helg. Så begynner vi 1.5?

Oppgi bmi og vekt ved påmelding. Dette så vi får fordelt lagene ca likt etter bmi. Resten av krigen er det kg som teller.
 
Ja la oss se hvor mange vi får med, og om vi kan starte så fort som mulig :D

BMI: 27,3
Vekt: 70kg
 
Last edited:
Jeg skal være med.
Vekt 69,2
Bmi 24,8

Så tung har jeg aldri vært før, utviklingen hr gått feil vei lenge, hjemmekontor me minimal bevegelse og stort snopeinntak har økt takten.

Dette må ta slutt
 
Last edited:
Jeg blir med :) Stemmer for påmelding innen onsdag. Takk for at du påtar deg Krigleder ansvar. (legger inn vekt og bmi i morgen)
Vekt: 80kg Bmi:31.6
 
Last edited:
Jeg er med. Vekt 67 kg, BMI 26.5
 
Jeg er med.
Vekt 101,6kg
BMI 32,8
 
Jeg er med
 
Vekt: 90 kg o_O

BMI: 31,9
 
Trenger litt motivasjon, så jeg er med! :)

Vekt: 101kg

Bmi : 37

Vil starte så fort som mulig!
 
Last edited:
Vil bli med!

Vekt 90
Bmi 35,6
 
Last edited:
Jeg blir med.

Vekt. 80,2 (sukk altså)
BMI: 26,5
 
Jeg er med!!

Vekt: 96
BMI: 35,7
 
Når starter vi?

Det har vi ikke helt bestemt. Merkellg nok sikkert. Men tanken var til helga eller neste helg. Men vi må ha nok påmeldte til at det blir en håndfull i alle fall.

Men vekta nå er bare til lagoppstilling. Selve innveiingen kommer vi tilbake til.
 
Endelig en slankekrig hvor jeg ikke ammer eller går gravid :). Jeg blir med og kunne helst startet igår :)

Vekt: 100
Bmi: 35.4
 
Jeg er med!
Det går ikke riktig vei med vekta eller maten eller noe, så dette trenger jeg.

Vekt: 118
Bmi: 35,2
 
Er med!

Vekt: 68,4
Bmi: 27,7


Hvilken bmi kalkis bruker vi egentlig?
 
Last edited:
Back
Topp