Skravletråd

Det var min tanke også!
Spent på om det går! Men om oul blir seint (typ veke 20), frista det med ein privat i veke 16-17 for å finne kjønn, sånn at eg kan begynne handle haha! Men sommaren er kanskje ikkje tida for ull i butikkane..
 
Spent på om det går! Men om oul blir seint (typ veke 20), frista det med ein privat i veke 16-17 for å finne kjønn, sånn at eg kan begynne handle haha! Men sommaren er kanskje ikkje tida for ull i butikkane..
Er ull over alt hos feks barnas hus, babyshop, tror Cubus og har året rundt til baby, ikke så vanskelig å finne :happy: mange nettbutikker også som har (eks colorwool), men anbefaler å kjøpe brukt ull i de aller minste størrelsene, de varer så kort og man kan spare mange hundrelapper :happy: hadde i alle fall stor suksess med ull til førstemann fra Finn ❤️
 
Er ull over alt hos feks barnas hus, babyshop, tror Cubus og har året rundt til baby, ikke så vanskelig å finne :happy: mange nettbutikker også som har (eks colorwool), men anbefaler å kjøpe brukt ull i de aller minste størrelsene, de varer så kort og man kan spare mange hundrelapper :happy: hadde i alle fall stor suksess med ull til førstemann fra Finn ❤️
Det er sant, men eg ynskjer å støtte min lokale favorittbutikk :) Men vi får sjå, kjem litt an på kjønn og :) kan kanskje arve frå svigerinna som er ein gutt på 11 månadar når mini er født :) Blir spennande!
 
Det er et godt argument det også :happy:
Er så koselig med de minste størrelsene! ❤️
 
Jaa, og å sjå tilbake på kor små dei faktisk var :sad015
Husker jeg så på body i str 50 og tenkte at det var rart at noe så lite skulle passe et lite menneske... så kom babyen og bodyen var til og med stor :hilarious: helt utrolig.
 
Jeg har handla en bamse og noen tynne tepper allerede, de var på salg og jeg skulle bestille noe til mini fra samme nettbutikk :Heartred Alt her kjøpes uansett i unisex, for vi skal ikke vite kjønn før fødsel ;)
 
Har kjøpt en body i ull. Den skal pakkes å gis til storebror, så får vi se om han skjønner hvorfor han får babyklær ;)
 
Det er vel mye gode tilbud året rundt, men HVER gang jeg ser et «godt» tilbud bare må jeg kjøpe! Er førstegangs og har absolutt ingenting i fra før av. Klarer bare ikke å la være:laughing002
 
Til dere som har fått tilbake energien: Når skjedde det? :happy: Jeg trenger å ha noe å se fram imot :hilarious::p
 
Til dere som har fått tilbake energien: Når skjedde det? :happy: Jeg trenger å ha noe å se fram imot :hilarious::p
Her kom den når jeg fikk phenergran og fikk sove om nettene :p Sist kom energien tilbake til uke 10 (selv om jeg var kvalm til uke 14), for da prøvde jeg meg på en joggetur og "pådro" meg bekkenløsning!
 
Jøss. Har følt meg i mye bedre form de siste 2 dagene. Akkurat som det skjedde et skifte når jeg nådde uke 10. Blir jo litt skeptisk nesten og tør ikke helt tro på at det varer enda. Men håper!
 
Det er vel mye gode tilbud året rundt, men HVER gang jeg ser et «godt» tilbud bare må jeg kjøpe! Er førstegangs og har absolutt ingenting i fra før av. Klarer bare ikke å la være:laughing002
Nesten litt førstegangs her også, siden storbror er 12 år. Har sprinkelseng, det er ca alt.
 
Hvordan er det mulig å være så trøtt på dagen og lys våken på kvelden, lille klumpen i magen må ha den heftige festen på kvelden uke 9+1 :laughing002
 
Jøss. Har følt meg i mye bedre form de siste 2 dagene. Akkurat som det skjedde et skifte når jeg nådde uke 10. Blir jo litt skeptisk nesten og tør ikke helt tro på at det varer enda. Men håper!

Tåpeligste jeg har skrevet. Tok 1 time så var alt som før igjen med oppkast ganger 5 og total utmattelse. Jaja, det var gøy mens det varte :p
 
Back
Topp