IKM uke 16 - 2020

Har du testa noe mer?:smiley-angelic002
Jeg fikk negativ i dag(ikke tidligtest) og ingen mensen i sikte:confused005

Edit: DER kom TR:wtf:

Testa negativ i dag, ingen tegn til TR. Begynner å bli ganske på overtid nå, så spent på hvor lenge dette trekket ut..

Usj, kjedelig med TR, men da er du veldig snart klar til ny pp;)
 
Hvordan går det?
Sorry lite tilbakemeldinger, jeg er det motsatte av testetøs, de dreper alltid håpet mitt, har aldri hatt en eneste antydning til positiv test. Men testet med vanligtest fredag, som var negativ og hadde IKM i går. I dag har TR fortsatt ikke kommet...
 
Sorry lite tilbakemeldinger, jeg er det motsatte av testetøs, de dreper alltid håpet mitt, har aldri hatt en eneste antydning til positiv test. Men testet med vanligtest fredag, som var negativ og hadde IKM i går. I dag har TR fortsatt ikke kommet...
Håper dette er et godt tegn! Masse lykke til! Ser frem til oppdatering :Heartred
 
Ingen TR her heller, men en del murringer og utflod så den kommer nok:happy:
Vil ha den nå, så jeg kan ha kontroll på når neste eggløsning blir. Bare surr når syklusen plutselig er på 38 dager og den fortsatt ikke er ferdig:shifty:
 
Her er det heller ingen tr, og ingen positiv test. Mistenker at jeg hadde eggløsning tidligere i uka med alle symptomene jeg hadde. Egget kan umulig ha blitt sluppet rundt de dagene jeg tok ut spiral, selv om Gyn sa jeg var rundt eggløsning??? Skjønner meg ikke helt på det her.. mye mindre symptomer igjen nå, så spennende å se når tr evt dukker opp?
 
Her er det heller ingen tr, og ingen positiv test. Mistenker at jeg hadde eggløsning tidligere i uka med alle symptomene jeg hadde. Egget kan umulig ha blitt sluppet rundt de dagene jeg tok ut spiral, selv om Gyn sa jeg var rundt eggløsning??? Skjønner meg ikke helt på det her.. mye mindre symptomer igjen nå, så spennende å se når tr evt dukker opp?
Fjernet jo spiralen 31.3
 
Ahh eg venter seriøst fremdeles på mensen, var sikker på at den kom med siste spotting. Er så lenge siden eg har dreve å spotta før mensen at eg nesten hadde glemt at det gjekk ann å gjøre det i så mange dager. G testen er negativ og ingen blodig spotting siden lørdag bare vanlig utflod. What to do syklus dag 31 :confused:
 
Fortsatt ventende hos meg... Pcos’en har nok overkjørt hele Letrozolen, ingen graviditetstegn eller TR. Skal ta en siste test imorgen, er 21 dpo, og begynne på Primolut for å få gang på neste PP..
 
Så nå at du hadde baby i november 2016. Jeg fikk i oktober 2016 og var ganske aktiv på Babyverden da. Så gøy! Er det første forsøk på søsken nå, eller har du fått flere siden 2016?:)
Blir forsøk på barn nr 2 her nå, og tok ut spiral 2 uker før deg. Så ligger litt likt nå da:D
Hvordan går det med deg, har du fått orden på syklusen?:Heartred
 
Så kjedelig asså.. har du hatt noen symptomer på det ene eller det andre?
Har hatt en del murringer som kan minne om menssmerter, men kan også være pga luft i magen:rolleyes:
Også vet jeg ikke hvilke graviditetssymptomer som er normale for min kropp siden jeg gikk på hormonsprøyter sist og derfor følte på alle symptomene før egget en gang ble satt inn:hilarious: har kjøpt en ny test nå, siden alle jeg bestilte er veldig forsinket.:rolleyes:
 
Fortsatt ventende hos meg... Pcos’en har nok overkjørt hele Letrozolen, ingen graviditetstegn eller TR. Skal ta en siste test imorgen, er 21 dpo, og begynne på Primolut for å få gang på neste PP..
Kan hende el skjer senere i syklusen og♥️
 
Back
Topp