IKM uke 16 - 2020

Har et spørsmål til dere som har brukt clear blue digital test og fått positiv.
Hver gang jeg har brukt en (etter Å ha fått to streker på andre tester) så har jeg fått negativ, så lurer på om jeg dypper de i glasset for lenge.
Det står 20 sekunder i bruksanvisningen, men timeglasset kommer opp før det har gått 20 sekunder som regel.
Bør jeg ta testen ut av glasset med én gang timeglasset kommer opp, eller vente de fulle 20 sekundene? (Jeg har ventet 20 sekunder de forrige gangene)
 
Har et spørsmål til dere som har brukt clear blue digital test og fått positiv.
Hver gang jeg har brukt en (etter Å ha fått to streker på andre tester) så har jeg fått negativ, så lurer på om jeg dypper de i glasset for lenge.
Det står 20 sekunder i bruksanvisningen, men timeglasset kommer opp før det har gått 20 sekunder som regel.
Bør jeg ta testen ut av glasset med én gang timeglasset kommer opp, eller vente de fulle 20 sekundene? (Jeg har ventet 20 sekunder de forrige gangene)
Jeg også fikk negativ cb digital den gangen jeg fikk tydelig to streker på andre tester og på RFSU digital som skal ha sensitivitet på 25. Så jeg tror at du må ha ganske mye mere hcg enn 25 egentlig? Selvom det står det på pakken :/ jeg vet ikke men har opplevd det samme på cbd!
 
Jeg også fikk negativ cb digital den gangen jeg fikk tydelig to streker på andre tester og på RFSU digital som skal ha sensitivitet på 25. Så jeg tror at du må ha ganske mye mere hcg enn 25 egentlig? Selvom det står det på pakken :/ jeg vet ikke men har opplevd det samme på cbd!
Ja usikker å hvor følsomme de digitale egentlig er.
Men når jeg ser bilder av andre som har positive og legger en first response (som er det jeg bruker) ved siden av så har first response streken vært svakere eller like sterk som det jeg hadde i går.. Så synes bare det er merkelig.
Har planer om å prøve en digital til i mårra tidlig om strekene mine fortsatt er like sterke eller sterkere.
Om jeg ikke får positiv da så vet jeg ikke hva som foregår..
 
Gratulerer til dere med positiv test:Heartred:Heartred måtte spirene klore seg fast:happy:
Trist for dere som ikke har lykkes nå, og spesielt dere som har holdt på lenge:sorry: heier på dere:smiley-bounce012

Her venter jeg spent på om tr skal dukke opp snart. Gynekologen mente jo at jeg akkurat hadde hatt eller hadde eggløsning den 31.mars når jeg fjernet spiral. Men ingen tr, og negative tester(ikke testet i dag) så vet ikke om egget ikke slapp.. hadde ingen symptomer på noenting før lørdag som var. Har siden da hatt stikkinger, murringer, småøm i ryggen,stråling ned i låret, mer utflod, og er småkvalm på kveldene. Så tror hele tiden at tr dukker opp. Men foreløpig ikke.. så aner ikke hva som skjer i denne kroppen:happy090
Så nå at du hadde baby i november 2016. Jeg fikk i oktober 2016 og var ganske aktiv på Babyverden da. Så gøy! Er det første forsøk på søsken nå, eller har du fått flere siden 2016?:)
Blir forsøk på barn nr 2 her nå, og tok ut spiral 2 uker før deg. Så ligger litt likt nå da:D
 
Har et spørsmål til dere som har brukt clear blue digital test og fått positiv.
Hver gang jeg har brukt en (etter Å ha fått to streker på andre tester) så har jeg fått negativ, så lurer på om jeg dypper de i glasset for lenge.
Det står 20 sekunder i bruksanvisningen, men timeglasset kommer opp før det har gått 20 sekunder som regel.
Bør jeg ta testen ut av glasset med én gang timeglasset kommer opp, eller vente de fulle 20 sekundene? (Jeg har ventet 20 sekunder de forrige gangene)
Jeg fikk positiv digital denne mnd, jeg har de nedi i de 20 sekundene, selv om timeglasset kommer opp :)
 
Så nå at du hadde baby i november 2016. Jeg fikk i oktober 2016 og var ganske aktiv på Babyverden da. Så gøy! Er det første forsøk på søsken nå, eller har du fått flere siden 2016?:)
Blir forsøk på barn nr 2 her nå, og tok ut spiral 2 uker før deg. Så ligger litt likt nå da:D
Så gøy, nesten på likt forrige gang også:) jeg var også en del aktiv da;) dette er første forsøk på søsken:dummy1:
 
Det var bare spotting , mensen i dag 28 dager syklus så er glad for det. Har pleid å ha alt for lenge etter min mening på 30-31. Håper på januar :Heartred:Heartred er så sinnsykt lei av å prøve nå !
 
Sett meg på avventende foreløpig. Har ikke fått mensen og har en del symptomer på at jeg er gravid, men ikke positiv test enda:wacky: skal teste igjen i morgen:smiley-bounce012
 
Hei folkens! Jeg skal satse alt på grapefrukt juice denne syklusen. Dere som har brukt det før, tror dere dette er riktig type? Eller burde det være konsentrat?
 

Vedlegg

  • 65EB60EA-C343-4941-95CB-34AAEB6EA930.jpeg
    65EB60EA-C343-4941-95CB-34AAEB6EA930.jpeg
    28,5 KB · Visninger: 105
Hei folkens! Jeg skal satse alt på grapefrukt juice denne syklusen. Dere som har brukt det før, tror dere dette er riktig type? Eller burde det være konsentrat?
Har ikke brukt det selv men er snakk om vanlig grapefrukt juice.
 
Nei denne ventetiden er noe herk:dead: krysser fingrene for at vi begge får et svar på den ene eller andre måten snart :Heartred

Har du testa noe mer?:smiley-angelic002
Jeg fikk negativ i dag(ikke tidligtest) og ingen mensen i sikte:confused005

Edit: DER kom TR:wtf:
 
Last edited:
Back
Topp