Hei! 
Wow, det kjennes rart å være tilbake, det er gått snart 4 år siden vi bestemte oss for å prøve på førstemann. Kan leses her for de som ønsker det.
Kort oppsummert brukte vi 4 PP og ca 6 mnd før spira satt, og august 2017 fikk vi ei nydelig lita jente. Testetøs og tempefreak, og veldig engasjert. Synes svangerskapet var tungt, og tok vel va nøyaktig to år før jeg begynte å glemme.
Siden den gang har meg og samboeren blitt forlovet og skulle egentlig gifte oss i år, men valgte å utsette dette av åpenbare grunner. Istedenfor velger vi å prøve på en spire nr 2. Håper du vil følge meg på ferden videre!

Wow, det kjennes rart å være tilbake, det er gått snart 4 år siden vi bestemte oss for å prøve på førstemann. Kan leses her for de som ønsker det.
Kort oppsummert brukte vi 4 PP og ca 6 mnd før spira satt, og august 2017 fikk vi ei nydelig lita jente. Testetøs og tempefreak, og veldig engasjert. Synes svangerskapet var tungt, og tok vel va nøyaktig to år før jeg begynte å glemme.
Siden den gang har meg og samboeren blitt forlovet og skulle egentlig gifte oss i år, men valgte å utsette dette av åpenbare grunner. Istedenfor velger vi å prøve på en spire nr 2. Håper du vil følge meg på ferden videre!

), godt å vite at alt er i orden!

Jeg våkner superlett, men etter noen runder med ørebetennelse så har jeg vært tunghørt en liten periode. Lenge siden jeg har sovet så godt
Vi har jo to jevngamle frøkner vi
Så gøy
Klarer ikke å komme meg i seng før klokka er 1-1.30, og det funker dårlig når du går hjemme med en trassig og bestemt toåring. Samboer kommer ikke hjem før i morgenkveld, skal bli godt å få kurert lakenskrekken. Håper imidlertid han tar litt ansvar nå fremover. Har gått hjemme med frøkna i snart en måned mens han har jobbet og nå i tillegg er på reise. For all del, syns det er godt å tilbringe masse tid med ho, men ho er en periode hvor ho tester mye grenser. Føler ikke samboer har tatt sin del etter han har jobba. Godt å få blåst ut litt, men nok om det!