Klagetråd

Føler hele


Håper du får bestilt! Her er det ingen private engang, kjenner tålmodighethen skal bli satt på prøve :banghead:
Jaa! Fekk jo egentlig henvisning på sjukehuset, så er skikkelig bittert! Håpa jordmor finne hjertelyden på kontroll 11+6!
 
Akuratt i samme situasjon. 400 km til neste mulighet for privat ul og så også sør for saltfjellet som betyr 2 ukers karantene etterpå. Så umulig å få ultralyd for min del. Itillegg så fikk jeg time for Oul i uke 21

Vi får telle ned til OUL sammen vi da ❤️ Jeg har ikke fått time enda, men regner med det kan bli i den tiden for meg også.
 
Jaa! Fekk jo egentlig henvisning på sjukehuset, så er skikkelig bittert! Håpa jordmor finne hjertelyden på kontroll 11+6!

Krysser fingrene for deg! Jeg skal på kontroll neste uke, 9+3. Vet ikke om jordmor sjekker etter hjertelyd så tidlig? Aner du?
 
Forrige søndag kom kvalmen for fullt og denne uken har gått med til å holde igjen og for alt i verden ikke kaste opp. Opplever at det bare blir verre og verre og jeg tror slaget om å ikke kaste opp straks er tapt. Jeg hater å kaste opp :(
 
Mensmurringer såpass kraftige at jeg sliter med å få sove. Håper det ikke går galt.
 
Etter diare i flere dager har jeg nå blitt fryktelig treg i magen.. :p Disse hormonene og påvirkning på fordøyelsen altså..
 
Forrige søndag kom kvalmen for fullt og denne uken har gått med til å holde igjen og for alt i verden ikke kaste opp. Opplever at det bare blir verre og verre og jeg tror slaget om å ikke kaste opp straks er tapt. Jeg hater å kaste opp :(

vet hvordan du har det :Heartred
 
Kvalm/oppkast siden uke 4... Har 2 forskjellige jeg har fått på resept :) men de klare ikke å ta oppkastet hver dag... men noen av kvalme toppene! Enn du?
Er 6+2 og kvalmen kom for en uke siden. Har resept på stemetil, men synes ikke den fungerer sånn voldsomt. Har ikke kastet opp enda, men er så på nippet at det kanskje hadde føltes bedre om jeg bare ga opp og ikke kjempet i mot :hungover:
 
Er 6+2 og kvalmen kom for en uke siden. Har resept på stemetil, men synes ikke den fungerer sånn voldsomt. Har ikke kastet opp enda, men er så på nippet at det kanskje hadde føltes bedre om jeg bare ga opp og ikke kjempet i mot :hungover:

ok, jeg har phenergan og afripran no.. du kan no spørre om å prøve noe annet? Jeg orker ikke å holde igjen, da blir jeg bare enda mere dårlig! :schocked028:sick006
 
Akkurat ferdig med kvalmen, var noe herk som varte i 10 uker(!)

.... og nå har bekkenet og ryggen begynt å krangle med meg:(
 
ok, jeg har phenergan og afripran no.. du kan no spørre om å prøve noe annet? Jeg orker ikke å holde igjen, da blir jeg bare enda mere dårlig! :schocked028:sick006
Ja, må kanskje gjøre det. Skal en tur på sykehuset på tirsdag (ikke gravid-relatert), men kan høre hva han anbefaler også.
Er helt på nippet innimellom, ligger bare og puster med lukkede øyne, rører jeg meg har jeg tapt... hadde helt glemt hvor stress kvalmen er :shy: hvis alt går bra nå kan jeg aldri tenke meg at jeg orker en runde til :hilarious:
 
23.45, sitter på do med diaré som aldri vil gi seg.. Helt grusomt og blir skikkelig bekymret.
 
Back
Topp