Klagetråd

Har falt helt sammen og orker ingenting. Orker hverken forum eller sosiale medier. Har så vondt i kroppen grunnet en sykdom jeg har, tror aldri det har vært så ille og vondt før. Har en time på sykehus i slutten av mars, er kjemperedd den blir avlyst, det orker jeg ikke :(
Krysser fingrene.
Styrkeklemmer til deg :Heartred
 
Akkurat nå føles alt så utrolig slitsomt. I dag har ikke kroppen funka, og jeg merker at jeg syns alt egentlig bare er dritt. Vil bare at kroppen skal fungere igjen. Jeg er så lei av å ta det med ro. Misforstå meg rett: Jeg er veldig takknemlig for å være gravid, og vil ikke bytte det bort mot noe, men akkurat nå er jeg bare så sliten.
 
Jeg har lyst til å gjøre så mye, men har ikke energi til å gjør noe. Bare sitter/ligger på sofaen og ser serier.
 
Har falt helt sammen og orker ingenting. Orker hverken forum eller sosiale medier. Har så vondt i kroppen grunnet en sykdom jeg har, tror aldri det har vært så ille og vondt før. Har en time på sykehus i slutten av mars, er kjemperedd den blir avlyst, det orker jeg ikke :(
Krysser fingrene.

Har hatt det litt sånn jeg også, ble sengeliggende i 2 uker her pga. utmattelse. Var redd sykdommen var tilbake (fibro) men de siste dagene har jeg opplevd litt bedring igjen. Krysser fingrene for deg! :Heartpink
 
I dag er alt galt. Er mellom to nattevakter. Sovet minimalt.
Fant ikke riktig type magerost på butikken.
Gubben spiste opp appelsinen jeg skulle ha.
Fremdeles ikke nok søvn.
 
Trudde jeg slapp unne med 1 runde oppkast i dag... men neida, etter jeg har lagt meg så har jeg vært oppe 4 runder!!!! :dead:
 
Hadde noen supereffektive og konsentrerte timer med jobb, betaler med dobbelt så mye kvalme som vanlig nå. Ugh, trodde jeg hadde lært.
 
Har vært litt småuvel innimellom. Som regel før eller etter mat. Håper ikke jeg blir kvalmere, for det Gidder jeg rett og slett ikke!!:nailbiting::laughing001
 
Jeg trenger å klage litt idag.. jeg er så sykt kvalm for tiden og har kastet opp de siste dagene. Jeg har i tillegg (mest sannsynlig) fått streptokokker , får jo ikke teste nå, men det er helt likt som da jeg hadde det i høst. Men det er veldig dårlig kombo..hovne mandler så jeg setter fast mat hele tiden, og kaster opp. Maten som hjelper mot kvalmen, salte kjeks, ristet brød o.l er ikke godt for halsen, og maten som er OK for halsen, suppe, mykt brød etc frister ikke pga kvalmen.. men jeg må spise ellers blir jeg kvalm
Sov nesten ingenting i natt pga halsen var ekstrem vond. Og er generelt utslitt :( er sykmeldt denne uken fra jobb, men har jo hjemmeskole for to, plus en 3åring.(som er veldig koselig til tider, men sååå vannskelig når man er kvalm )
 
Jeg trenger å klage litt idag.. jeg er så sykt kvalm for tiden og har kastet opp de siste dagene. Jeg har i tillegg (mest sannsynlig) fått streptokokker , får jo ikke teste nå, men det er helt likt som da jeg hadde det i høst. Men det er veldig dårlig kombo..hovne mandler så jeg setter fast mat hele tiden, og kaster opp. Maten som hjelper mot kvalmen, salte kjeks, ristet brød o.l er ikke godt for halsen, og maten som er OK for halsen, suppe, mykt brød etc frister ikke pga kvalmen.. men jeg må spise ellers blir jeg kvalm
Sov nesten ingenting i natt pga halsen var ekstrem vond. Og er generelt utslitt :( er sykmeldt denne uken fra jobb, men har jo hjemmeskole for to, plus en 3åring.(som er veldig koselig til tider, men sååå vannskelig når man er kvalm )
Hjelpes! Det høres ut som en fryktelig dårlig kombinasjon. Håper virkelig du får en bedre natt i natt slik at dagen i morgen blir litt bedre :happy:
 
Jeg trenger å klage litt idag.. jeg er så sykt kvalm for tiden og har kastet opp de siste dagene. Jeg har i tillegg (mest sannsynlig) fått streptokokker , får jo ikke teste nå, men det er helt likt som da jeg hadde det i høst. Men det er veldig dårlig kombo..hovne mandler så jeg setter fast mat hele tiden, og kaster opp. Maten som hjelper mot kvalmen, salte kjeks, ristet brød o.l er ikke godt for halsen, og maten som er OK for halsen, suppe, mykt brød etc frister ikke pga kvalmen.. men jeg må spise ellers blir jeg kvalm
Sov nesten ingenting i natt pga halsen var ekstrem vond. Og er generelt utslitt :( er sykmeldt denne uken fra jobb, men har jo hjemmeskole for to, plus en 3åring.(som er veldig koselig til tider, men sååå vannskelig når man er kvalm )

Off... Da er det lov å klage!
Håper det blir bedre snart <3
 
Har min «tilstand» opp i halsen på grunn av uggenhet, kvalme, sliten, møkk lei av å ta det med ro, våkne grytidlig og er supersulten, dårlig matlyst av og på...
veldig takknemlig, men fysj så slitsomt dette er.
Krysser alt for at dette ikke varer ut hele graviditeten.
 
Back
Topp