Januar 2020

Hva tror dere? For lav stigning til å være 9 og 10 dager etter innsett av blasto? Fikk positiv digital på den øverste strimlene, men klarer ikke å roe meg ned da jeg i september hadde mye sterkere streker, selvom det endte i MA :(
Åh synes det er vanskelig, har ikke selv stått i din situasjon. Jeg ser en liten strek, men ville kanskje vente er par dager og teste igjen? Og evt. Få en snakk med klinikken hvis du et tilknyttet det. Er lettere sagt enn gjort å gi slipp på stresset, men kanskje få gått en tur eller meditere litt? Krysser fingre for at det går denne gangen for deg:Heartred

Klem til dere. :Heartred Januar var visst ikke gull-måneden.

Ikke gravid jeg heller. :(

Hva tror dere? For lav stigning til å være 9 og 10 dager etter innsett av blasto? Fikk positiv digital på den øverste strimlene, men klarer ikke å roe meg ned da jeg i september hadde mye sterkere streker, selvom det endte i MA :(
Jeg synes ikke den der ser så verst ut? Du er jo bare dpo 14-15, det er tidlig, og det er fine streker allerede.

Jeg tror det hjelper når du får en ny plan! :Heartred Har vært temmelig svart her også, men jeg må jo bare opp å stå igjen, og se fremover, vi gir ikke opp enda. Jeg har blodprøve i morgen jeg også. Har brukt hcg-støtte, så det har vært vanskelig å vite om jeg er gravid. Strekene er svake, det er nok bare rester. Har ingen nevneverdige symptomer jeg heller. Bra du har noen på frys! Hvilken klinikk er du hos? Håper det ikke tar så lang tid før du er i gang igjen.

Nei, vi må ikke gi opp uansett hvor vanskelig det kan være til tider..:banghead:
Holder til hos Medicus i Trondheim. Håper jeg får gå rett på neste forsøk så fort tanta kommer. Hvor er du? æsj, nå såg jeg svaret ditt om negativt........ varme klemmer sendes:Heartred:Heartred

Klem til dere. :Heartred Januar var visst ikke gull-måneden.

Ikke gravid jeg heller. :(
Uff! Så innmari leit.
Klem til deg fra meg ❤️
Håper vi møtes igjen i en ny månedsgruppe snart og ruger sammen til mål.
Takk for at du har vært så dyktig på oppfølging i denne tråden - superflink ❤️

Jeg kan flyttes til «Ikke gravid». Tok en test i dag som var negativ, da jeg begynte å spotte på fredag.

Lykke til til alle fine gode jenter her inne! ❤️
Heier på dere alle!
Åh, så kjedeleg litapi! :shy: Sender mange varme klemmar din veg. Håpar det blir full klaff for dykk rundt neste sving! ❤️

Oppdatering frå meg: Kontroll i dag, gyn såg 4 modne eggposar. Hadde håp om at eg skulle ha litt fleire, men som gyn sa: Kvalitet er viktigare enn kvantitet. Får trøsta meg med det. Så no blir det egguttak på torsdag. Iiiiik!!

Er det andre som har hatt samme utgangspunkt som meg med 4 modne eggposar på UL før egguttak?

Oppdatering frå meg: Kontroll i dag, gyn såg 4 modne eggposar. Hadde håp om at eg skulle ha litt fleire, men som gyn sa: Kvalitet er viktigare enn kvantitet. Får trøsta meg med det. Så no blir det egguttak på torsdag. Iiiiik!!

Er det andre som har hatt samme utgangspunkt som meg med 4 modne eggposar på UL før egguttak?
Har ikke hatt samme utgangspunkt, men ønsker deg masse lykke til:Heartred:Heartred

Nei, vi må ikke gi opp uansett hvor vanskelig det kan være til tider..:banghead:
Holder til hos Medicus i Trondheim. Håper jeg får gå rett på neste forsøk så fort tanta kommer. Hvor er du? æsj, nå såg jeg svaret ditt om negativt........ varme klemmer sendes:Heartred:Heartred
Det tipper jeg du får. Jeg er hos samme klinikk som deg, i Stavanger. De har vært så raske som overhode mulig med å tilby nytt forsøk her hvertfall. Tusen takk :Heartred Vi skal klare det til slutt!

Ca. samme utgangspunkt. Har fått ut 5, 4, 5 (og 9 nå sist). Samme dose stimulering, det er tydelig at syklusene kan variere. Har alltid hatt en fin blasto til innsett, til tross for få egg ut. De siste to uttakene har vi fått noen blastoer på frys tilogmed. Har lest flere eksempler på få egg ut, der ett har endt opp i en vellykket graviditet (jeg er bare et dårlig eksempel).

Lykke til på torsdag! :Heartred

Kan driste meg til å settes på gravid. Fikk positiv digital søndagen og nå ser jeg endelig god økning på strimmel. Offisiell testdag fredag, så krysser fingrene for at denne spiren holder seg til termin og ingen flere MA!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    20,9 KB · Visninger: 103
Kan driste meg til å settes på gravid. Fikk positiv digital søndagen og nå ser jeg endelig god økning på strimmel. Offisiell testdag fredag, så krysser fingrene for at denne spiren holder seg til termin og ingen flere MA!
Kjempe fin strek:joyful: Gratulerer så mye!:Heartred

Det tipper jeg du får. Jeg er hos samme klinikk som deg, i Stavanger. De har vært så raske som overhode mulig med å tilby nytt forsøk her hvertfall. Tusen takk :Heartred Vi skal klare det til slutt!

Satser på det! Bare å sette meg på ikke gravid..

Gratulerer!!! ❤️❤️❤️

Gratulerer :Heartbigred

Back
Topp