Januar 2020

Tok denne i dag, på selveste morsdagen, 5 dager før IKM. 9 dager etter innsett. Kom opp strek etter bare 15 sekunder. Kan det virkelig være sant???? :nailbiting::Heartred
 

Vedlegg

  • 16C2AE81-E52A-4C02-8BDD-002264962CC1.jpeg
    16C2AE81-E52A-4C02-8BDD-002264962CC1.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 84
Tok denne i dag, på selveste morsdagen, 5 dager før IKM. 9 dager etter innsett. Kom opp strek etter bare 15 sekunder. Kan det virkelig være sant???? :nailbiting::Heartred
Åh, ser streken!! Fantastisk! Gratulerer! ❤️ Kor lenge har de prøvd?
 
Åh, ser streken!! Fantastisk! Gratulerer! ❤️ Kor lenge har de prøvd?

Takk:Heartred:Heartred krysser alt for at alt går bra nå!! Vi har prøvd i to år, mistet syv ganger, seks SA og én ex.u. Første prøverørsforsøk dette. Så vi håper så inderlig det går veien nå, men er utrolig redd!
 
Last edited:
Fikk denne i dag:Heartred Tør ikke slippe jubelen løs enda.. Alarmberedskapet inni meg sier KJEMISK, SA osv... pessimistisk og utrolig redd.
Nå skal jeg prøve å ikke teste mer før testdatoen som er fredag 14/2 :)
 

Vedlegg

  • 09E52473-51EB-43C8-9A7D-3485864634D7.jpeg
    09E52473-51EB-43C8-9A7D-3485864634D7.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 74
Fikk denne i dag:Heartred Tør ikke slippe jubelen løs enda.. Alarmberedskapet inni meg sier KJEMISK, SA osv... pessimistisk og utrolig redd.
Nå skal jeg prøve å ikke teste mer før testdatoen som er fredag 14/2 :)
Åååh! Jeg sniker meg til å gratulere! Krysser alt jeg har for at dette holder helt i mål! ❤️
 
Fikk denne i dag:Heartred Tør ikke slippe jubelen løs enda.. Alarmberedskapet inni meg sier KJEMISK, SA osv... pessimistisk og utrolig redd.
Nå skal jeg prøve å ikke teste mer før testdatoen som er fredag 14/2 :)

Gratulerer ❤❤
 
Fikk denne i dag:Heartred Tør ikke slippe jubelen løs enda.. Alarmberedskapet inni meg sier KJEMISK, SA osv... pessimistisk og utrolig redd.
Nå skal jeg prøve å ikke teste mer før testdatoen som er fredag 14/2 :)
Gratulerer så uendelig mye, dette SKAL gå bra! :Heartred Skal jeg flytte deg til gravid?
 
Tusen takk:Heartred Så koselig å «se» deg her! Hvordan går det?:Heartred

Må snike litt innimellom for å se hvordan det går med andre ❤
Har hatt pause i to mnd nå, så i gsng med pp3, og 1 dpo idag, så vi får se om 2 uker hvordan det går....:rolleyes:

Håper denne sitter hele veien ❤❤
 
Hei, jeg tok blodprøve på mandag HCG på 2 :sorry: skal ta ny på torsdag men det ser ikke ut som dette går veien for vår del...
 
Har ikke blitt oppdateringer fra meg desverre, gikk i kjelleren når dette forsøket også ble negativt... Bare å sette meg på ikke gravid. Ikke flere egg igjen på frys heller, så nå blir det ny runde med sprøyter. Det blir i tillegg siste offentlige forsøket vårt.
Så da er det bare å prøve å grave frem litt positivitet til april/mai :)
 
Back
Topp