Januar 2020

Fiiol, Starlight eller noen av dere andre - har dere sendt inn prøve til Serum i Athen?

Vi har vurdert det tidligere, og nå vil jeg gjøre det. Men vet dere om jeg kan sende på denne menstruasjon, som er etter hormonbehandling?
 
Ca. samme utgangspunkt. Har fått ut 5, 4, 5 (og 9 nå sist). Samme dose stimulering, det er tydelig at syklusene kan variere. Har alltid hatt en fin blasto til innsett, til tross for få egg ut. De siste to uttakene har vi fått noen blastoer på frys tilogmed. Har lest flere eksempler på få egg ut, der ett har endt opp i en vellykket graviditet (jeg er bare et dårlig eksempel).

Lykke til på torsdag! :Heartred
Takk for svar med ein god dose håp! ❤️ Som gynekologen sa; kvalitet er viktigare enn kvantitet. Blir nervepirrande, dette! :nailbiting:
 
Kan driste meg til å settes på gravid. Fikk positiv digital søndagen og nå ser jeg endelig god økning på strimmel. Offisiell testdag fredag, så krysser fingrene for at denne spiren holder seg til termin og ingen flere MA!
Fantastisk! Gratulerer så mykje!!! ❤️ Spiren må berre klora seg fast!
 
Responderte dårlig på medisin, så kom ikkke så langt som til uttak engang her :( Skal prøve på nytt med endring på medisinene ved førstkommende blødning. Skal da ta 150 Gonal F og 150 Menopur, i tillegg til Fyremadel.

Legene virket overrasket over at jeg responderte så dårlig, så neste gang skal jeg komme inn tidligere på ultralyd før de bestemmer når jeg skal begynne med fyremadel.

Hvor fort pleier man å få blødning når man slutter med sprøytene?
 
Fiiol, Starlight eller noen av dere andre - har dere sendt inn prøve til Serum i Athen?

Vi har vurdert det tidligere, og nå vil jeg gjøre det. Men vet dere om jeg kan sende på denne menstruasjon, som er etter hormonbehandling?
Nei, har ikke gjort det. Fant du utav det? :Heartpink
 
Responderte dårlig på medisin, så kom ikkke så langt som til uttak engang her :( Skal prøve på nytt med endring på medisinene ved førstkommende blødning. Skal da ta 150 Gonal F og 150 Menopur, i tillegg til Fyremadel.

Legene virket overrasket over at jeg responderte så dårlig, så neste gang skal jeg komme inn tidligere på ultralyd før de bestemmer når jeg skal begynne med fyremadel.

Hvor fort pleier man å få blødning når man slutter med sprøytene?

Uff, det var leit. Så bra du får komme inn tidligere neste gang, slik at det forhåpentligvis ikke skjer igjen! God klem.
 
Fiiol, Starlight eller noen av dere andre - har dere sendt inn prøve til Serum i Athen?

Vi har vurdert det tidligere, og nå vil jeg gjøre det. Men vet dere om jeg kan sende på denne menstruasjon, som er etter hormonbehandling?
Jeg har sendt inn, aner ikke om hormonbehandlingene har noe å si.. Søk opp ivf serum her, så kan du lese litt på tråden der:) eneste jeg husker er å bruke blod fra dag 2 eller 3, da det er størst blødning:)
 
Hei fine damer, då har eg hatt mitt første uttak! I går. Var utruleg spent og nervøs i forkant, både med tanke på smertene og korleis det skulle bli å mista kontrollen på morfin og sterke smertestillande. Heldigvis gjekk begge deler betre enn frykta. Eg hadde jo fire eggposar på UL i forkant og det viste seg å vera egg i tre av dei, så eg fekk ut til saman tre egg. Skulle sjølvsagt gjerne hatt fleire, men forstod at det er vanleg at det er egg i 75% av eggposane, så med tanke på utgangspunktet var det iallfall bra uttelling. På UL kan dei jo ikkje sjå om det er egg i eggposane.

I går sov eg masse og hadde varmeflaske på magen som hjelpte mot smertene. Har også funne ein veldig fin meditasjonsapp for IVF som eg brukte både før og etter uttak som heiter «Mindful IVF». Anbefaler den!! Har også brukt den kvar kveld gjennom heile IVF-syklusen. Er fortsatt litt mørbanka i kroppen og slapp, men ellers i OK form.

I dag fekk eg telefon frå klinikken om at me har fått eitt embryo! ❤️ Dei to andre egga blei ikkje befrukta. Er veldig glad for eitt embryo i det minste og no håpar me veeeeeldig at embryoet skal utvikla seg fint dei neste dagane, slik at det blir innsett på tirsdag. Herregud, for nokon utruleg nervepirrande dagar det blir!!!! :nailbiting:
 
Ææhhhh!! Hvor tidlig «kan» man begynne å teste? Jeg hadde innsett for én uke siden, 31.jan. Jeg har testdato 14/2, altså om nøyaktig én uke. Men kommer nok til å begynne å teste før ;) Noen som har erfaringer å dele med tidligtesting? Vet jo at en kan få misvisende svar, så jeg tar svarene med en klype salt, og «lander» ikke på noe før jeg ser hva resultatet er på testdatoen. Men det klør i fingrene!!!! Vil så gjerne vite om dette har gått bra. Om alle gode ting er 8 :Heartred
 
Ææhhhh!! Hvor tidlig «kan» man begynne å teste? Jeg hadde innsett for én uke siden, 31.jan. Jeg har testdato 14/2, altså om nøyaktig én uke. Men kommer nok til å begynne å teste før ;) Noen som har erfaringer å dele med tidligtesting? Vet jo at en kan få misvisende svar, så jeg tar svarene med en klype salt, og «lander» ikke på noe før jeg ser hva resultatet er på testdatoen. Men det klør i fingrene!!!! Vil så gjerne vite om dette har gått bra. Om alle gode ting er 8 :Heartred
Skjønner spenninga :) Det varierer litt fra person til person tror jeg etter hvor mye hcg man produserer. Hvis det er en uke siden så har egget kanskje bare akkurat festet seg, så vil nok ikke slå ut på noe enda ;) Jeg testet 2 uker etter uttak og fikk veldig svak positiv, og så testet jeg igjen to dager senere som var 2 uker etter innsett, og fikk litt sterkere positiv men fortsatt svak. Så jeg personlig vil anbefale å vente :) Lykke til!!!
 
Skjønner spenninga :) Det varierer litt fra person til person tror jeg etter hvor mye hcg man produserer. Hvis det er en uke siden så har egget kanskje bare akkurat festet seg, så vil nok ikke slå ut på noe enda ;) Jeg testet 2 uker etter uttak og fikk veldig svak positiv, og så testet jeg igjen to dager senere som var 2 uker etter innsett, og fikk litt sterkere positiv men fortsatt svak. Så jeg personlig vil anbefale å vente :) Lykke til!!!

Dagene kommer til å gå såååå sakte :wtf::D
Hvordan går det med deg? Har du testet noe mere? Lyst å legge ved bilde av testen hvis du har? :D
 
Ææhhhh!! Hvor tidlig «kan» man begynne å teste? Jeg hadde innsett for én uke siden, 31.jan. Jeg har testdato 14/2, altså om nøyaktig én uke. Men kommer nok til å begynne å teste før ;) Noen som har erfaringer å dele med tidligtesting? Vet jo at en kan få misvisende svar, så jeg tar svarene med en klype salt, og «lander» ikke på noe før jeg ser hva resultatet er på testdatoen. Men det klør i fingrene!!!! Vil så gjerne vite om dette har gått bra. Om alle gode ting er 8 :Heartred
Jeg fikk supersvak strek 5 dager etter innsett
 
Dagene kommer til å gå såååå sakte :wtf::D
Hvordan går det med deg? Har du testet noe mere? Lyst å legge ved bilde av testen hvis du har? :D
Hehe.. De gjør det, det er viktig å ha noe å gjøre Hjalp veldig for meg å jobbe.

Samboeren trodde ikke helt på testen på onsdag så tok en til idag og den var knall positiv så det var hyggelig:) Har et bilde fra både mandag og onsdag.

Jeg har det ikke sånn veldig bra fysisk. Er ufattelig oppblåst, så mye at jeg nesten ikke kan nyse for magen kan ikke utvide seg mer. Ser ut som jeg er 5 mnd gravid. Klarer nesten ikke stå rett for da strekker det i hele huden, og har litt utfordringer med å puste når jeg ligger på siden. Er som om jeg får skikkelig jag opp i bryst et også. Så det er litt tungt. Men fikk lov å stoppe på crinone igår da jeg tror den påvirka mye, så håper det blir bedre i helgen ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20200203_080847.jpg
    IMG_20200203_080847.jpg
    10,7 KB · Visninger: 73
  • IMG_20200205_070511.jpg
    IMG_20200205_070511.jpg
    10,8 KB · Visninger: 67
Back
Topp