Januar 2020

Fiiol

Gift med forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Hvis det er noen jeg ikke har fått med meg - SITER MEG! Da får jeg skrevet det opp med en gang ;)

Skriv opp :cool01:
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart :excited001:
  • HildeFraNordSør - prøver på nr 2 - første IVF/ICSI-forsøk - klinikk i utlandet - Femar/Femara/Letrozol,
    Menopur/Meronial, Cetrotide - både uttak og innsett i januar, dato TBD - testdato TBD
  • Cycogest - innsett i midten av januar - testdato ?
  • Lilth - 29år - barn1 - #PGD - Huddinge/Stockholm - Synarela, Menopur, Ovitrelle, Lutinus (etterhvert) - Uttak i slutten av november/innsett =venter på mens for innsett i naturlig syklus - 21 egg ut, 9 befruktet, 2 friske på frys
Stimulerer :cool05:
  • Smuta - 38 - barn nr.2 - Klinikk Hausken -Første IVF-forsøk - kort protokoll - menopur/cetrotide/ovitrelle/lutinus
Ruger :smiley-angelic001:

Gravid:Heartpink:Heartblue:

  • Peony
  • Lillebille89 - 30år - barn nr 1 - #IVF nr 2. første fryseforsøk i naturlig syklus - Spiren fertilitetsklinikk
  • Ønskemamma91 - 28 år - barn no.1 - ICSI- Fertilitetsavdeling Sør, Porsgrunn - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone - Uttak 20.01.20 og innsett 22.01.20 - 13 egg ut, 5 befruktet og 4 frys - testdato 05.02.20
  • Majjj89 ~ 30 år ~ Barn nr.2 ~ IVF nr.1 ~ Spiren fertilitetsklinikk ~ Bemfola,fyremadel, ovitrelle og cyclogest. ~ uttak/innsett ca uke 5/6 ~ Testdato 17.2
Kjemisk :(:Heartred
  • Fjellgeita92 - 27 - barn#1 - #IVF2-Fer2 - Haugesund - progynova, klexane, lutinus ogcyclogest - 6 på frys - planlagt innsett uke 4, testdato 26.1
Mistet :(:Heartred
  • Tommelise - 29 - barn#2 - 4#FER - Porsgrunn - Menopur, ovitrelle & lutinus - innsett av blastocyst fredag 24/1 og testdato 7/2.
Ikke gravid:cussing:angryfire:
  • TKW - 31 - barn nr 2 - FER#4 - CFC København - Progynova, Medrol, Albyl-E, Lutinus - Innsett blastocyst første uke i januar - testdato ca 20.januar?
  • FrøkenBlå - nylig fylt 40 år - barn#1 - IVF - Maigaard - Suprecur, 225 IE Bemfola, Ovitrelle, Crinone, Uttak 9/1 fikk 15 egg ut (5 feilbefruktet, 4 ble befruktet), innsett 11/1 ett 4-delt embryo, 1 blastocyst på frys - Testdato 25/1.
  • Cashewnuddå- 35 - barn nr.3 - AIH -Testdato 28.1
  • ☆Starlight☆ - 33år - barn#2 - ICSI#2 Fer#2 - Riksen - Progynova, Crinone og littselvmedisineringxsmile6 - innsett 20.1 - 6egg på frys - testdato slutten av januar ca.
  • Liberty Belle, 37år, barn #2, IVF #2, Ovitrelle ogFyremandel, Riksen, start stimulering ca 10.januar, uttak i uke 4.
  • Litapi - IVF #7 - UNN - Kort protokoll - Pergoveris, Fyremadel, Otrivelle og Lutinus - Sprøytestart: 5/1-20 Testdato 7/2
  • Fiiol 36, barn #1, FER #1 i naturlig syklus fra det 4. uttaket. Innsett #7. Medicus. Lutinus, prednisolon, klexane, hcg-støtte. Innsett av blasto 21. jan. Testdato 3/2
  • Sauemor - 30 - barn2 - FER2 - progynova og cyclogest - innsett 23/1
  • Lurifaks - 34 - 1#IVF -barn nr 1-Porsgrunn - Bemfola, Fyremadel, ovitrelle, albyl-e, Fragmin, lutinus - starter stimulering 18.01
  • Solsikken10, barn nr 2, fryseforsøk nr 1 etter icsi nr 2, styrt syklus, insett i januar
Avbrutt/total frys:schocked028:
  • Lillespøn - 29 - barn#1 - #FER 3, insett #5, UNN - naturlig syklus - innsett 13/1 - testdato 3/2
  • Moonshade - 32 - barn#1 - IVF2 - Haugesund - Kort protokoll - Primolut, Progynova, Menopur,Fyremadel, Ovitrelle og Lutinus - Sprøytestart28\12 - Uttak uke 2 - Testdato?
  • Sykesøsteren ~ 27 år ~ prøver på første ~ første IVF/ICSI ~ St. Olavs ~ menopur/fyremadel/ovitrelle/lutinus
 
Last edited:
Jeg kan settes på ikke gravid.
 
Jeg er på avbrutt :(
 
Stimulerer, ny ul sjekk imorgen. Mest sannsynlig innsett 21/1
 
Jeg har avbrutt IVF, men hadde en AIH.
Sjansen er vel liten for at det går, men testdato 28/1 :happy:
 
Hvis det er noen jeg ikke har fått med meg - SITER MEG! Da får jeg skrevet det opp med en gang ;)
Lilth - 29år - barn1 - #PGD - Huddinge/Stockholm - Synarela, Menopur, Ovitrelle, Lutinus (etterhvert) - Uttak i slutten av november/innsett =venter på mens for innsett i naturlig syklus - 21 egg ut, 9 befruktet, 2 friske på frys
 
Lilth - 29år - barn1 - #PGD - Huddinge/Stockholm - Synarela, Menopur, Ovitrelle, Lutinus (etterhvert) - Uttak i slutten av november/innsett =venter på mens for innsett i naturlig syklus - 21 egg ut, 9 befruktet, 2 friske på frys
Ble det frys, og så venter du på innsett i januar? Lykke til :Heartred
 
Tusen takk, håpet er der hvertfall:rolleyes::Heartred

hvordan ligger du an i løypa?:rolleyes:
Og det håpet må du holde godt fast i! ❤️

Jeg har hatt uttak i dag, 18 egg - så da er det disse nervepirrende timene til telefon fra bioingeniøren i morgen..
Går alt bra er det innsett tirsdag 21/1. Men jeg tørr ikke tro eller håpe noe enda! :nailbiting:
 
Jippi! Tenk hvis du blir tvillingmamma. For du satt inn 2, ikke sant?
Jeg satte inn 2 ja:rolleyes: rart og si det, men det har vært barndomsdrømmen :nailbiting::dummy::dummy:


Og det håpet må du holde godt fast i! ❤️

Jeg har hatt uttak i dag, 18 egg - så da er det disse nervepirrende timene til telefon fra bioingeniøren i morgen..
Går alt bra er det innsett tirsdag 21/1. Men jeg tørr ikke tro eller håpe noe enda! :nailbiting:

Oi, så mange egg:D hvordan føler du deg? Håper du får en kjekk telefon i morgen, og en suuuper dag 21:D:Heartred:Heartred
 
Hvis det er noen jeg ikke har fått med meg - SITER MEG! Da får jeg skrevet det opp med en gang ;)

Skriv opp :cool01:
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart :excited001:
  • HildeFraNordSør - prøver på nr 2 - første IVF/ICSI-forsøk - klinikk i utlandet - Femar/Femara/Letrozol,
    Menopur/Meronial, Cetrotide - både uttak og innsett i januar, dato TBD - testdato TBD
  • Majjj89 ~ 30 år ~ Barn nr.2 ~ IVF nr.1 ~ Spiren fertilitetsklinikk ~ Bemfola,fyremadel, ovitrelle og cyclogest. ~ uttak og innsett i januar ca uke 2 ~ Testdato?
  • Solsikken10, barn nr 2, fryseforsøk nr 1 etter icsi nr 2, styrt syklus, insett i januar
  • Smuta - 38 - barn nr.2 - Klinikk Hausken -Første IVF-forsøk - kort protokoll - menopur/cetrotide/ovitrelle/lutinus - kjem tilbake til meir info om datoar.
  • Cycogest - innsett i midten av januar - testdato ?
  • Sykesøsteren ~ 27 år ~ prøver på første ~ første IVF/ICSI ~ St. Olavs ~ menopur/fyremadel/ovitrelle/lutinus ~ venter mens for oppstart medisiner
  • Fiiol 36, barn #1, FER #1 i naturlig syklus fra det 4. uttaket. Innsett #7. Medicus. Lutinus, prednisolon, klexane, hcg-støtte. Innsett av blasto 21. jan.
Stimulerer :cool05:
  • Tommelise - 29 - barn#2 - 4#FER - Porsgrunn - Menopur, ovitrelle & lutinus - innsett av blastocyst i januar, dato? - testdato?
  • Cashewnuddå- 35 - barn nr.3 - ivf nr.1- Synarela/Bemfola/Ovitrelle/Lutinus - uke 3
  • Litapi - IVF #7 - UNN - Kort protokoll - Pergoveris, Fyremadel, Otrivelle og Lutinus - Sprøytestart: 5/1-20
  • Liberty Belle, 37år, barn #2, IVF #2, Ovitrelle ogFyremandel, Riksen, start stimulering ca 10.januar, uttak i uke 4.
  • ☆Starlight☆ - 33år - barn#2 - ICSI#2 Fer#2 - Riksen - Progynova, Crinone og littselvmedisineringxsmile6 - innsett 20.1 - 6egg på frys - testdato slutten av januar ca
  • Sauemor - 30 - barn2 - FER2 - progynova og cyclogest - mest sannsynlig innsett 21/1
Ruger :smiley-angelic001:
  • Lillebille89 - 30år - barn nr 1 - #IVF nr 2. første fryseforsøk i naturlig syklus - Spiren fertilitetsklinikk
  • Fjellgeita92 - 27 - barn#1 - #IVF2-Fer2 - Haugesund - progynova, klexane, lutinus ogcyclogest - 6 på frys - planlagt innsett uke 4, testdato 26.1
Gravid:Heartpink:Heartblue:
  • Peony - Gratulerer :Heartred
Ikke gravid:cussing:angryfire:

  • TKW - 31 - barn nr 2 - FER#4 - CFC København - Progynova, Medrol, Albyl-E, Lutinus - Innsett blastocyst første uke i januar - testdato ca 20.januar?
Avbrutt/total frys:schocked028:
  • Lillespøn - 29 - barn#1 - #FER 3, insett #5, UNN - naturlig syklus - innsett 13/1 - testdato 3/2
  • Moonshade - 32 - barn#1 - IVF2 - Haugesund - Kort protokoll - Primolut, Progynova, Menopur,Fyremadel, Ovitrelle og Lutinus - Sprøytestart28\12 - Uttak uke 2 - Testdato?

Endring på meg; uttak/innsett ca uke 5/6 :)
 
Jeg satte inn 2 ja:rolleyes: rart og si det, men det har vært barndomsdrømmen :nailbiting::dummy::dummy:

Oi, så mange egg:D hvordan føler du deg? Håper du får en kjekk telefon i morgen, og en suuuper dag 21:D:Heartred:Heartred

Krysser alle fingrene for at barndomsdrømmen din går i oppfyllelse! ❤️

Føler meg ganske mørbanka - fikk smertestillende inn intravenøst, og utover dagen har jeg bare kjent det mer og mer. Men disse smertene er små i forhold til angsten og frykten. «Må ikke få forhåpninger!» sier jeg til meg selv hele tiden..

:nailbiting:
 
Krysser alle fingrene for at barndomsdrømmen din går i oppfyllelse! ❤️

Føler meg ganske mørbanka - fikk smertestillende inn intravenøst, og utover dagen har jeg bare kjent det mer og mer. Men disse smertene er små i forhold til angsten og frykten. «Må ikke få forhåpninger!» sier jeg til meg selv hele tiden..

:nailbiting:

Det er så trist med denne frykten. :Heartred Husker mitt første innsett, da var alt så fint og spesielt, og helt uten kjipe erfaringer. Håper du klarer å håpe litt innimellom. Og god bedring! :Heartred
 
Back
Topp