Januar 2020

Hvis det er noen jeg ikke har fått med meg - SITER MEG! Da får jeg skrevet det opp med en gang ;)

Skriv opp :cool01:
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato

Venter på oppstart :excited001:
  • HildeFraNordSør - prøver på nr 2 - første IVF/ICSI-forsøk - klinikk i utlandet - Femar/Femara/Letrozol,
    Menopur/Meronial, Cetrotide - både uttak og innsett i januar, dato TBD - testdato TBD
  • Solsikken10, barn nr 2, fryseforsøk nr 1 etter icsi nr 2, styrt syklus, insett i januar
  • Cycogest - innsett i midten av januar - testdato ?
  • Sykesøsteren ~ 27 år ~ prøver på første ~ første IVF/ICSI ~ St. Olavs ~ menopur/fyremadel/ovitrelle/lutinus ~ venter mens for oppstart medisiner
  • Lurifaks - 34 - 1#IVF -barn nr 1-Porsgrunn - Bemfola, Fyremadel, ovitrelle, albyl-e, Fragmin, lutinus - starter stimulering 18.01
  • Lilth - 29år - barn1 - #PGD - Huddinge/Stockholm - Synarela, Menopur, Ovitrelle, Lutinus (etterhvert) - Uttak i slutten av november/innsett =venter på mens for innsett i naturlig syklus - 21 egg ut, 9 befruktet, 2 friske på frys
Stimulerer :cool05:
  • Smuta - 38 - barn nr.2 - Klinikk Hausken -Første IVF-forsøk - kort protokoll - menopur/cetrotide/ovitrelle/lutinus
Ruger :smiley-angelic001:
  • Litapi - IVF #7 - UNN - Kort protokoll - Pergoveris, Fyremadel, Otrivelle og Lutinus - Sprøytestart: 5/1-20 Testdato 7/2
  • Fiiol 36, barn #1, FER #1 i naturlig syklus fra det 4. uttaket. Innsett #7. Medicus. Lutinus, prednisolon, klexane, hcg-støtte. Innsett av blasto 21. jan. Testdato 3/2
  • Ønskemamma91 - 28 år - barn no.1 - ICSI- Fertilitetsavdeling Sør, Porsgrunn - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone - Uttak 20.01.20 og innsett 22.01.20 - 13 egg ut, 5 befruktet og 4 frys - testdato 05.02.20
  • Sauemor - 30 - barn2 - FER2 - progynova og cyclogest - innsett 23/1
  • Tommelise - 29 - barn#2 - 4#FER - Porsgrunn - Menopur, ovitrelle & lutinus - innsett av blastocyst fredag 24/1 og testdato 7/2.
  • Liberty Belle, 37år, barn #2, IVF #2, Ovitrelle ogFyremandel, Riksen, start stimulering ca 10.januar, uttak i uke 4.
  • Majjj89 ~ 30 år ~ Barn nr.2 ~ IVF nr.1 ~ Spiren fertilitetsklinikk ~ Bemfola,fyremadel, ovitrelle og cyclogest. ~ uttak/innsett ca uke 5/6 ~ Testdato?
Gravid:Heartpink:Heartblue:
  • Peony - Gratulerer :Heartred
  • Lillebille89 - 30år - barn nr 1 - #IVF nr 2. første fryseforsøk i naturlig syklus - Spiren fertilitetsklinikk - Gratulerer :Heartred
Kjemisk :(:Heartred
  • Fjellgeita92 - 27 - barn#1 - #IVF2-Fer2 - Haugesund - progynova, klexane, lutinus ogcyclogest - 6 på frys - planlagt innsett uke 4, testdato 26.1 - Gratulerer :Heartred
Ikke gravid:cussing:angryfire:

• TKW - 31 - barn nr 2 - FER#4 - CFC København - Progynova, Medrol, Albyl-E, Lutinus - Innsett blastocyst første uke i januar - testdato ca 20.januar?
  • FrøkenBlå - nylig fylt 40 år - barn#1 - IVF - Maigaard - Suprecur, 225 IE Bemfola, Ovitrelle, Crinone, Uttak 9/1 fikk 15 egg ut (5 feilbefruktet, 4 ble befruktet), innsett 11/1 ett 4-delt embryo, 1 blastocyst på frys - Testdato 25/1.
  • Cashewnuddå- 35 - barn nr.3 - AIH -Testdato 28.1
  • ☆Starlight☆ - 33år - barn#2 - ICSI#2 Fer#2 - Riksen - Progynova, Crinone og littselvmedisineringxsmile6 - innsett 20.1 - 6egg på frys - testdato slutten av januar ca.
Avbrutt/total frys:schocked028:
  • Lillespøn - 29 - barn#1 - #FER 3, insett #5, UNN - naturlig syklus - innsett 13/1 - testdato 3/2
  • Moonshade - 32 - barn#1 - IVF2 - Haugesund - Kort protokoll - Primolut, Progynova, Menopur,Fyremadel, Ovitrelle og Lutinus - Sprøytestart28\12 - Uttak uke 2 - Testdato?

Testdato 14/2 :):Heartred

Jeg hadde innsett 23/2, og tidlig strimmeltest fra babyplan er negativ. Da er vel håpet ute..fikk positiv digital test samme dag forrige fryseforsøk:(:(

Jeg kan settes på ikke gravid. Negativ tidligtest 13 og 14 dpo. Offisiell testdag med blodprøve mandag, men er ikke i tvil om resultatet. Fikk også kraftig pms tirsdag og onsdag og det er typisk meg ca 5dg før mensen så har skjønt det en stund. Fader altså, hvorfor kan det ikke bare feste seg? Har heldigvis noen blastoer på frys så skal i gang med fryseforsøk i mars tipper jeg.

Jeg kan settes på ikke gravid. Negativ tidligtest 13 og 14 dpo. Offisiell testdag med blodprøve mandag, men er ikke i tvil om resultatet. Fikk også kraftig pms tirsdag og onsdag og det er typisk meg ca 5dg før mensen så har skjønt det en stund. Fader altså, hvorfor kan det ikke bare feste seg? Har heldigvis noen blastoer på frys så skal i gang med fryseforsøk i mars tipper jeg.

For noe dritt dette her er... kan det ikke bare feste seg ja:(:( heldigvis har du på frys da:rolleyes:

Så trist å lese. :Heartpink Godt du har noen på frys.

Jeg hadde innsett 23/2, og tidlig strimmeltest fra babyplan er negativ. Da er vel håpet ute..fikk positiv digital test samme dag forrige fryseforsøk:(:(

:Heartpink Kanskje det er litt tidlig enda? Var det innsett av blasto?

Støtter deg i det, det hjelper å se fremover igjen. Er i ca. samme situasjon selv. Hadde du på frys?

Prøver å tvinge meg selv i å se fremover selv om alt er veldig svart for øyeblikket:( Har flere på frys heldigvis. Hvor ligger du i løypa nå?

Prøver å tvinge meg selv i å se fremover selv om alt er veldig svart for øyeblikket:( Har flere på frys heldigvis. Hvor ligger du i løypa nå?
Jeg tror det hjelper når du får en ny plan! :Heartred Har vært temmelig svart her også, men jeg må jo bare opp å stå igjen, og se fremover, vi gir ikke opp enda. Jeg har blodprøve i morgen jeg også. Har brukt hcg-støtte, så det har vært vanskelig å vite om jeg er gravid. Strekene er svake, det er nok bare rester. Har ingen nevneverdige symptomer jeg heller. Bra du har noen på frys! Hvilken klinikk er du hos? Håper det ikke tar så lang tid før du er i gang igjen.

Fikk 1-2 uker gravid i dag, samme dag som i september. Syns strekene på babyplan er svanene enn da vi mistet i MA, så har ikke helt håpet med meg :/

Fått beskjed fra klinikken at 7 av 11 egg er befruktet ❤️ Innsett i morgen!! Æææhhhh!!

Hvor mange befruktede egg har dere andre fått? Hvordan velger de ut «det rette» egget for tilbakesetting?
Så spennande!!! Håpar det blir full klaff for dykk! ❤️ Her hos oss skal eg på første kontroll på mandag for å sjekka utviklinga, veldig spent!! :)

Jeg begynte stimulering på mandag, og skal ha første UL nå på mandag Spennende tid.
Då ligg me heilt likt i løypa! Iiiik! Skal også på kontroll mandag. Korleis går det med sprøytene så langt? Her tar eg Menopur og Cetrotide, har vore ein del knoting med begge sprøytene og veldig ekkelt å ta sprøyte på seg sjølv... Men går betre no med litt trening! Kjenner meg trøtt og slapp og vondt i hovudet, men er litt forkjøla på toppen av det heile, så litt vanskeleg å skilja kva som er kva. Me får halda kvarandre oppdatert her! :)

Er på DPO9 etter et avlyst IVF nå. Ble bare to store follikler så ble ovitrelle+vanlig samleie denne runden. Ble overstimulert sist så startet veeldig lavt på gonal-f’en nå. Fremdeles overstimulert nå, føles ut som helt meningsløse smerter for de to store folliklene. Hva skal man med tredve midt-på-treet liksom :facepalm: Håper inderlig det klaffer, kjenner det sliter på psyken. Ikke er sjefen så glad i sykemeldingene mine heller :dead:
Så kjipt! Håpar behandlinga blir betre tilpassa din kropp i neste runde. Men hadde jo vore fantastisk om det blei klaff med ein av desse store folliklane då!! Eller begge to, haha. Kryssar fingrane!

Så tungt! Prøvinga er verkeleg ein berg- og dalbane. Men så bra at de har nokon på frys, kryssar fingrane for neste runde! ❤️

Jeg kan flyttes til «Ikke gravid». Tok en test i dag som var negativ, da jeg begynte å spotte på fredag.

Lykke til til alle fine gode jenter her inne! ❤️
Heier på dere alle!

Hva tror dere? For lav stigning til å være 9 og 10 dager etter innsett av blasto? Fikk positiv digital på den øverste strimlene, men klarer ikke å roe meg ned da jeg i september hadde mye sterkere streker, selvom det endte i MA :(

Vedlegg

• 7A0D59B5-160D-4191-A98E-1B9F04F6D96A.jpeg
    7A0D59B5-160D-4191-A98E-1B9F04F6D96A.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 127
Back
Topp