Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 DPO kveld... blendabegynner å miste håpet litt, men trøster meg med at disse stripsa er på 25 mlU...
Det er jo bettyggende, håper mine tidligtester kommer i posten snartMin tidligtest var blenda 9 dpo, og ble positiv etter det![]()

Desverre er cb kjent for skygger, men jeg håper virkelig at dette er strekVis vedlegget 314058 Skygge eller strek?
Desverre er cb kjent for skygger, men jeg håper virkelig at dette er strekEr den blå? Litt vanskelig å se fargen skikkelig på bildet
![]()
Men da er det jo absolutt håp! Vilken DPO er du?Jeg er usikker.. synes den er blå, men det synes jeg de skyggestrekene jeg har hatt på cb før også var. Synes jeg hadde svak strek på RFSU og A1 igår (litt testoman..), men det var så svakt at det ikke kom på bilde.
Men da er det jo absolutt håp! Vilken DPO er du?![]()
Så det kan enda være tidlig daJeg vet ikke helt, har akkurat tatt ut spiral. Om jeg regner blødningen etter jeg tok ut spiralen er jeg på CD20 idag.
GratulererJeg tror ikke på det jeg ser..
kan det være???![]()
TakkGratulerer![]()
Gratulerer!Jeg tror ikke på det jeg ser..
kan det være???![]()
Vet ikke vilke mlU det er på disse fra one step men den jeg tok nå nettopp er ergelig nok blenda 
Velkommen skal du væreSlenger meg innom denne tråden her, jeg!
Nå har jeg tatt et par g-tester den siste uken. Først testet jeg med billigtest, som viste svakt positiv, så CB og RFSU – de to siste viste negativt. Er det vanlig at testene viser forskjellig? Eller kan det være kjemisk graviditet?