Oss testetøser imellom

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Viprøver79, 8 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Mammatilgull Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Ja, jeg satser på at test i kveld/ i morgen tidlig viser tydelig strek :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Axeria Flørter med forumet

Jeg synes også den ser litt sterkere ut idag. men det er ikke så lurt å regne med at tester skal gi deg bevis på øking. De kan variere så mye mtp mengde fargestoff, variasjoner innenfor samme merke, annen konsentrasjon på urin osv:) Er du bekymret så bestiller du time til hcg måling i morgen og får tatt blodprøver med et par dager mellomrom for å konstantere øking. Men jeg synes den ser hakket sterkere ut idag altså:D

• Liker Liker x 1
  3. Småtroll1 Glad i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

:Heartred:Heartred:Heartred

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 11
  4. Axeria Flørter med forumet

Det sies at definisjon på galskap er å foreta de samme handlingene og forvente et annet resultat... jeg er vist helt der idag :hilarious:

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      42,8 KB
      Visninger:
      103
  5. Axeria Flørter med forumet

9 dpo... Blenda :sorry: nå er ikke dette en tidligtest så er vel å forvente så tidlig. Håper tidligtestene kommer snart i posten :joyful:

Vedlagte filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstørrelse:
      47,1 KB
      Visninger:
      54
  6. 1993Babydrøm2020 Glad i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Snøkrystallene2021❄️

I dag kan je se strek ! Håper denne spiren holder seg. Kjenner angsten kommer pga kjemisk forrige pp noen som har erfaring ?

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  7. Axeria Flørter med forumet

Gratulerer med strek! Håper den blir sterkere :D
    Jeg hadde en kjemisk måneden før jeg ble gravid med exu. Da fikk jeg positiv tidligtest men fikk også mensen til rett tid. Det er kjempekjipt så jeg krysser fingrene for deg:happy:

8. Mammatilgull Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Fikk denne på morgenen :happy093

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 8
    • Vinner Vinner x 2
  9. Mimo Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Noen som har fått en slik strek på disse CB testene og vært gravid? Kan jo ikke være skyggestrek når 3 andre billigtester også gir meg svake strekero_O 13dpo i dag.

Vedlagte filer:

10. Axeria Flørter med forumet

Gratulerer!!! :smiley-bounce016

11. Axeria Flørter med forumet

Såvidt jeg har skjønt er vist disse notoriske for skyggestreker. Men har du fått streker på billigstrimmel også så er det jo ikke sikkert akkurat dette er skyggestrek:D legg gjerne ut bilde av de andre testene også ;) Jeg drister meg til et forsiktig gratulerer jeg :happy:

• Liker Liker x 1
  12. Mimo Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Hadde vært flott om man slapp skyggestreker på noe som helst. Slitsomt i lengden når man ikke eier tålmodighet :banghead: Legger ved noen av de andre også. Både redigert og uredigert! (Har en del tester:p)

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  13. Axeria Flørter med forumet

Jaa! Skulle ikke være lov å selge tester med mye skyggestreker, og CB tester er ikke billige heller skkurat! :inpain: Jeg liker personlig babyplan sine, har aldri fått en skyggestrek på de. Men dine strimler ser jo veldig lovende ut da! ;)

14. Mimo Forelsket i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Har ikke prøvd babyplan sine enda, men skjønner jo at det er mest poppis :) Ser foreløpig lovende ut ja. Så får prøve å holde meg med neste test til onsdag om ikke ikm har kommet! Takk for svar :)

15. Axeria Flørter med forumet

Blir veldig spennende å se :D Heier på deg!

16. Mammatilgull Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Takk :):Heartred

17. smash_ Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️

Agh, gleder meg til å teste!! 4 dpo i dag. Tror jeg hadde en kjemisk forrige mnd, fikk positive tester rundt 9 og 10 dpo, men så kom mensen til riktig tidspunkt. styles/default/xenforo/hmh.gif

18. Axeria Flørter med forumet

Slik var det med min kjemiske også, skikkelig dritt.:inpain: Masse lykke til med testingen, håper det har klaffet for deg :happy:

19. smash_ Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️

Får håpe det, men har mine tvil. Ble litt halvhjertet innsats, ikke bare bare å få til når vi har en liten på 15 mnd susende rundt fra før :Heartblue

20. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Sånn var det her de to forrige pp :(

Del denne siden