Oss testetøser imellom

:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_20191207_165933.jpg
    IMG_20191207_165933.jpg
    29,1 KB · Visninger: 170
Føler at det er tilnærmet umulig å se noe på det jeg la ut :hilarious: så jeg måtte bare overredigere et av de jeg tok :shy: sånn som den er på bildet nå, sånn er den i styrke i virkeligheten :) Ny test om et par dager :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_20191207_223631.jpg
    IMG_20191207_223631.jpg
    20,3 KB · Visninger: 133
Føler at det er tilnærmet umulig å se noe på det jeg la ut :hilarious: så jeg måtte bare overredigere et av de jeg tok :shy: sånn som den er på bildet nå, sånn er den i styrke i virkeligheten :) Ny test om et par dager :nailbiting:
Veldig fin strek på både redigert og uredigert versjon synes jeg :happy: Er du mange dpo?
 
7B121739-4B9A-4B93-BC55-58B2042981AF.jpeg

Fikk positiv tidligtest i går. Tok ny i dag og synes den ikke er noe sterkere. Burde jeg bli bekymret?

Øverste er fra i går, nederste er fra i dag. Begge tatt på morgenurin


Ser de er positive, men veldig svake. Hadde sett for meg at den skulle bli sterkere i dag... Får ikke positiv med vanlig test, bare med tidlig. Er 17-18 dpo i dag, så de burde vært sterkere fikk negativ 13 dpo, 1 dag før ikm. Har hatt litt lyserosa utflod siden ikm, så har litt noia

Det skal også nevnes at jeg ikke testet positivt før over en uke etter ikm første gang jeg var gravid. Så kanskje jeg produserer sent hcg‍
 
Vis vedlegget 313885
Fikk positiv tidligtest i går. Tok ny i dag og synes den ikke er noe sterkere. Burde jeg bli bekymret?

Øverste er fra i går, nederste er fra i dag. Begge tatt på morgenurin


Ser de er positive, men veldig svake. Hadde sett for meg at den skulle bli sterkere i dag... Får ikke positiv med vanlig test, bare med tidlig. Er 17-18 dpo i dag, så de burde vært sterkere fikk negativ 13 dpo, 1 dag før ikm. Har hatt litt lyserosa utflod siden ikm, så har litt noia

Det skal også nevnes at jeg ikke testet positivt før over en uke etter ikm første gang jeg var gravid. Så kanskje jeg produserer sent hcg‍

Syns for det første at den ser litt sterkere ut, og for det andre, hcg dobles hver 2-3 dag og det skal mye til at du kan se forskjell fra én dag til en annen så tidlig! Syns det der ser veldig tydelig ut jeg :) Du kan jo ha hatt litt senere el enn du tror og som du sier, noen har treg hcg-stigning! ♥
 
8 DPO morgen. Vet det er tidlig enda, men den kunne da gitt meg litt mer håp en dette :p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    42,3 KB · Visninger: 112
Last edited:
Back
Topp