Oss testetøser imellom

9 DPO kveld... blenda :sorry: begynner å miste håpet litt, men trøster meg med at disse stripsa er på 25 mlU...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    50,2 KB · Visninger: 139
Tok en ny test siden jeg drakk vann som en galning i går, er så sykt tørst hele tiden :hungover:
Som antatt er den blenda :wacky: Får håpe tidligtestene mine kommer snart :happy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    48,6 KB · Visninger: 127
Desverre er cb kjent for skygger, men jeg håper virkelig at dette er strek:D Er den blå? Litt vanskelig å se fargen skikkelig på bildet :)

Jeg er usikker.. synes den er blå, men det synes jeg de skyggestrekene jeg har hatt på cb før også var. Synes jeg hadde svak strek på RFSU og A1 igår (litt testoman..), men det var så svakt at det ikke kom på bilde.

Jeg er usikker.. synes den er blå, men det synes jeg de skyggestrekene jeg har hatt på cb før også var. Synes jeg hadde svak strek på RFSU og A1 igår (litt testoman..), men det var så svakt at det ikke kom på bilde.
Men da er det jo absolutt håp! Vilken DPO er du? :D

Fikk ikke tidligtestene mine idag så må kanskje gå noen dager UTEN å teste :nailbiting: HJELP! :arghh:
Men jeg fikk babyklisteret som jeg skal starte med etter EL :)

Slenger meg innom denne tråden her, jeg! :)
Nå har jeg tatt et par g-tester den siste uken. Først testet jeg med billigtest, som viste svakt positiv, så CB og RFSU – de to siste viste negativt. Er det vanlig at testene viser forskjellig? Eller kan det være kjemisk graviditet?

Last edited:
Jeg tror ikke på det jeg ser..
kan det være??? :woot:

Vedlegg

• 0973F501-003D-427E-B7F5-DEC2F22A2458.jpeg
    0973F501-003D-427E-B7F5-DEC2F22A2458.jpeg
    16 KB · Visninger: 202
Takk og pris for nygravide svigerinner :joyful: Vet ikke vilke mlU det er på disse fra one step men den jeg tok nå nettopp er ergelig nok blenda :( 11dpo så begynner vel egentlig å miste håpet til tross for masse murring i magen og ekstrem vond korsrygg som stråler ned beina :sorry:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    34,5 KB · Visninger: 155
Slenger meg innom denne tråden her, jeg! :)
Nå har jeg tatt et par g-tester den siste uken. Først testet jeg med billigtest, som viste svakt positiv, så CB og RFSU – de to siste viste negativt. Er det vanlig at testene viser forskjellig? Eller kan det være kjemisk graviditet?
Velkommen skal du være :D
Noen tester har høyere sensitivitet en andre, tidligtester er på 10mlu og standard tester er på 25mlu. Kan den billigtesten ha vært en tidligtest med høy sensitivitet? Slik at det er for tidlig (for lav hcg verdi i urinen) til at de andre testene fanget det opp? Ellers så har enkelte tester mer skygge en andre desverre som kan lure en, var teststreken farget eller grå? Bilde?:happy:

Når jeg hadde kjemisk fikk jeg positive tester i flere dager, men så fikk jeg mensen til normal tid. Vet ikke om det er standard for en kjemisk men slik var det med meg iallefall:)

Håper det verken var skygge eller kjemisk og at to streker lyser mot deg veldig snart :D

Back
Topp