Oss testetøser imellom

Så bra at du holder oss oppdatert! Blir spennende å følge med fremover, og håper det er en liten spire i magen :love017
Uansett så må du ikke miste motet hvis du ikke skulle være det (sier det samme til meg selv også hehe).
Takk, håper det er spire hos deg også :Heartred Jeg dkal ikke miste motet, dette er jo vår første skikkelige PP etter exuen jeg ble operert for i juni, fikk først to doser med cellegiften metotrexat så fikk 6 mnd prøvekarantene:sour: Neste PP skal jeg ta ibruk monitoren og starte testing med EL strips vedsidenav pluss bruke babyklister fra EL, håper det er nok for at det blir vår tur igjen og at det da blir terminspire :shy::happy:
 
For oss nybegynnere, hvor tidlig kan man egentlig G-teste?
Er egentlig ingen vits å teste før 7 dager etter EL (dpo 7) for egget bruker ca en uke til ti dager på å feste seg :)
Jeg startet DPO 7 denne PP og har testet minst en gang hver dag, blir å fortsette fram til sharkweek :hilarious:
 
Fortsatt tidlig, så det kan jo endre seg :D
Tenkte jeg skulle vente med å teste før på mandag, hvis ikke mensen har kommet enda..
Jada det kan jo det :happy: Jeg vurderer også å vente med flere tester, ikm om 4 dager så er jo ikke så lenge å vente. Men så er jeg jo testetøs så kan godt hende jeg ikke klarer å la vær å fyre av en hver morgen :rolleyes::hilarious:
 
Ovitrelle tester 9 til 11 dager etter den ble satt, dpo på bildet:
20191212_084222.jpg

Nå er det bare å stige :D
 
Takk, håper det er spire hos deg også :Heartred Jeg dkal ikke miste motet, dette er jo vår første skikkelige PP etter exuen jeg ble operert for i juni, fikk først to doser med cellegiften metotrexat så fikk 6 mnd prøvekarantene:sour: Neste PP skal jeg ta ibruk monitoren og starte testing med EL strips vedsidenav pluss bruke babyklister fra EL, håper det er nok for at det blir vår tur igjen og at det da blir terminspire :shy::happy:


Så ikke denne meldingen før nå! Takk, takk. Tar det litt som det kommer merker jeg :Heartred Åh nei uff!! Stakkars, du har virkelig gjennomgått mye nå den siste tiden :( Ja, nå er det virkelig på tide at det blir deres tur!! All hell og lykke fremover.
 
Hva tror dere om denne stigningen? Er 12 dpo i dag og allerede tatt 3 digitale tester de siste dagene hvor alle sier «ikke gravid». Synes også stigningen er alt for dårlig og hadde forventet sterkere strek og positiv digital i dag... Er så redd for at dette er kjemisk:(

Noen som har vært borti det samme?
:anyone

Legger ved bilde både med og uten blits. Nederste test tatt i dag kl. 16.30. Vurderer å ta en ny nå...

Bildet av testene ser veldig lovende ut da :D Kanskje det fortsatt er litt tidlig å ta digital test?!
 
Så ikke denne meldingen før nå! Takk, takk. Tar det litt som det kommer merker jeg :Heartred Åh nei uff!! Stakkars, du har virkelig gjennomgått mye nå den siste tiden :( Ja, nå er det virkelig på tide at det blir deres tur!! All hell og lykke fremover.
Tusen takk :Heartred Jeg blir sikkert å roe ned etterhvert jeg også, men akkurat nå har jeg så lyst å bli gravid og ‘fortsette der vi slapp’ for 6 mnd siden. Ventetiden har vært grusom.
All hell og lykke fremover til deg også :love7
 
Bildet av testene ser veldig lovende ut da :D Kanskje det fortsatt er litt tidlig å ta digital test?!

Tok disse i dag! Så da var det nok bare tidlig med digital i går:rolleyes: Våger meg inn på termingruppe, så får vi se om spira klorer seg fast! Men tar det som et svært godt tegn at både strimmel har blitt litt sterkere + positiv digital. Da går det hvertfall i riktig retning:D
 

Vedlegg

  • FBC49B56-7168-414B-89D0-B73B2FAC6B14.jpeg
    FBC49B56-7168-414B-89D0-B73B2FAC6B14.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 174
Tok disse i dag! Så da var det nok bare tidlig med digital i går:rolleyes: Våger meg inn på termingruppe, så får vi se om spira klorer seg fast! Men tar det som et svært godt tegn at både strimmel har blitt litt sterkere + positiv digital. Da går det hvertfall i riktig retning:D
Yay så bra! Gratulerer så mye :happy093
 
Synd det bare var skygge. Hvor mange dpo var du da du fikk positiv sist?
Er altid håp frem til sharkweek kommer :D

Jeg har håp, ja :) Fortsatt kvalm og letterørt. Mistet nesten flyet mitt hjem i går fordi jeg hadde bommet på avgangstid og ankomsttid. Haha.:joyful: Er ikke likt meg i det hele tatt, så jeg skylder på gravidhjerne inni meg ;)

Sist var det helt likt, testet masse negativt sist også. Fikk første svake (som ikke var tvilsom) 10 dpo og skikkelig positiv 12 dpo. Men er bare sånn ca, jeg testet ikke etter el.

Er skikkelig spent nå om det ligger noen og lurer der inni :D Følger det samme mønster som sist så kan jeg prøve ny test på mandag.

haha - ble en liten roman til svar fra meg :happy090
 
Kan jeg spørre hva dere syns om denne her?
Er vel 11dpo og skulle egentlig vente med å teste til man/tir men det klarte jeg jo ikke
 

Vedlegg

  • C07EB3AD-6061-4100-8C98-AB381F36BFC9.png
    C07EB3AD-6061-4100-8C98-AB381F36BFC9.png
    192,3 KB · Visninger: 152
Back
Topp