Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du vært flink å latt vær å teste fram til nå? Vet ikke om jeg klarer å vente til fredagHaha, samboeren føler han brenner seg på meg men jeg får likevel fysninger bare jeg rører på megHåper det samme gjelder deg!! Tenker det kan være superpositivt at puppene er annerledes denne gangen
![]()
Jeg har ikke testet i det heletatt! Veldig overraska over meg selv egentlig. Gruer meg veldig til testinga da så sikkert derfor jeg ikke har gjort det endaHar du vært flink å latt vær å teste fram til nå? Vet ikke om jeg klarer å vente til fredag![]()
Hadde du innsett av 2, 3 eller 5dagers da?Flink du er! Jeg hadde innsett av todagers. Enn du?Jeg har ikke testet i det heletatt! Veldig overraska over meg selv egentlig. Gruer meg veldig til testinga da så sikkert derfor jeg ikke har gjort det endaHadde du innsett av 2, 3 eller 5dagers da?
5 dagers her! Du må oppdatere om du tester tidligere daFlink du er! Jeg hadde innsett av todagers. Enn du?

Jeg testet i morges å fikk negativ test.. har du testet nå? ❤5 dagers her! Du må oppdatere om du tester tidligere da![]()
Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!Nå er EL sprøyta satt. Medisinfri dag i morgen og uttak på tirsdag.
Gruer meg veldig til telefon på onsdag.
Det er fortsatt tidlig så ikke mist håpet!! Krysser fingrene for at det er en strek der om noen dagerJeg testet i morges å fikk negativ test.. har du testet nå? ❤

Tror ikke det har gått opp for meg enda.Gratulerer så mye med positiv test!! Håper formen din blir bedre og at set hjelper med blodfortynnende!!Hei dere! Har fulgt med her inne i et par år nå! Jeg går gjennom mitt første IVF/ICSI forsøk og er i dag på rugedag 11 og 14 dpo (tror jeg). Er så lykkelig fordi jeg har hatt stigende, positive tester siden fredag!
Det som ikke er særlig godt er at jeg har blitt overstimulert - er gigantisk rundt magen og pusten er tung. Var på sykehuset i går og fikk blodfortynnende og forlenget sykemelding. Håper det er verdt det![]()

GratulererWææææ, jeg kan settes på gravid!!!![]()
Hm, ikke helt oversikt over alle disse tallene! Er på rugedag 10 så er vel dpo 15 siden jeg satt inn blastocyst da kanskje?GratulererHvor mange DPO er du?

GratulererWææææ, jeg kan settes på gravid!!!![]()
Tror nok toget har gått for min del.. men skal fortsette på medisin og teste igjen på fredag etter samtale med klinikken i dag. Får ikke satt inn fryst før i januar pga de skal flytte til nytt lokale nå like før jul.Det er fortsatt tidlig så ikke mist håpet!! Krysser fingrene for at det er en strek der om noen dager
Jaaa, jeg testa i dag tidlig!! Den var positiv!!Tror ikke det har gått opp for meg enda.