November-tråden :)

Hvor? Hva?

Lykke til
Helsefagarbeider i nabokommunen, hjemmetjeneste. De utlyste en haug av stillinger :D
Nå strever jeg med å få rotet frem tjenestebevis fra arbeidsstedene mine og alle de tingene, jeg er et surrehode:shy:
 
Også så gøy å finne to (gamle) 500lapper og en 50lapp :oops:
 
Også så gøy å finne to (gamle) 500lapper og en 50lapp :oops:
Du kan sende dem inn, koster bare porto, så får du det på konto

Jeg har litt liggende som jeg skal er med, bare glemmer det alltid.
 
Du kan sende dem inn, koster bare porto, så får du det på konto

Jeg har litt liggende som jeg skal er med, bare glemmer det alltid.
Jeg snakket med banken min, og det skulle gå å veksle dem inn i minibanken og få dem på konto :) satser på at det går :D (frøkna sine penger, trodde jeg hadde fått gått gjennom alt :shy:)
 
Ironisk å tenke på at om vi hadde hatt 110,000 til så kunne vi fått samme lånet for rundt 8,000 kr: vel samme hus/leilighet hvertfall.
Det var en veldig forskjell.

Ville nesten vurdert å vente med å kjøpe til dere evt får erstatning fra een rettsaken eller på annet vis klarer spare opp?
 
Helsefagarbeider i nabokommunen, hjemmetjeneste. De utlyste en haug av stillinger :D
Nå strever jeg med å få rotet frem tjenestebevis fra arbeidsstedene mine og alle de tingene, jeg er et surrehode:shy:
Masse lykke til
 
Det var en veldig forskjell.

Ville nesten vurdert å vente med å kjøpe til dere evt får erstatning fra een rettsaken eller på annet vis klarer spare opp?
Ja, satt oss selv på sparebluss nå. Vet mannen får en del igjen i skatt, det skal spares. Halv skatt i desember, det skal spares. Var igjen 1000 kr på husleiekonto og vi har fått lønn, det skal spares. Alt av julegaver skal spares. Sparer jo barnetrygden til frøkna, så det røres jo ikke. Men dette er kjipt, trodde husbanken skulle hjelpe oss, ikke blakke oss.
 
Ja, satt oss selv på sparebluss nå. Vet mannen får en del igjen i skatt, det skal spares. Halv skatt i desember, det skal spares. Var igjen 1000 kr på husleiekonto og vi har fått lønn, det skal spares. Alt av julegaver skal spares. Sparer jo barnetrygden til frøkna, så det røres jo ikke. Men dette er kjipt, trodde husbanken skulle hjelpe oss, ikke blakke oss.
Ville kanskje vurdert å låne den barnetrygda og heller spart den opp igjen senere?

Vi sparer ikke barnetrygda til ungene den brukes ved behov f. Eks i forbindelse med at vi har hatt ulønnet perm med dem når de var små.

Å ha 18 år med oppspart barnetrygd er ikke meningen med den
 
Ville kanskje vurdert å låne den barnetrygda og heller spart den opp igjen senere?

Vi sparer ikke barnetrygda til ungene den brukes ved behov f. Eks i forbindelse med at vi har hatt ulønnet perm med dem når de var små.

Å ha 18 år med oppspart barnetrygd er ikke meningen med den
Vi får se, er ikke snakk om mye penger uansett. Om vi mangler litt så kan det vurderes. Bruker av den kontoen til ting hu eventuelt trenger.
 
Back
Topp