November-tråden :)

God morgen...oppe kl 7 på en dag hvor alle har fri! fordi mannen glemte å slå av alarmen sin :banghead: fantastisk! ps. han sover videre da han altid sover igjennom alarmen :arghh:
Kanskje jeg burde støvsuge litt nå :angelic:
 
God morgen...oppe kl 7 på en dag hvor alle har fri! fordi mannen glemte å slå av alarmen sin :banghead: fantastisk! ps. han sover videre da han altid sover igjennom alarmen :arghh:
Kanskje jeg burde støvsuge litt nå :angelic:
Uff da den er kjip.
He he ja kanskje du burde det
 
Klager over at dere får sove til over 7 og få lov å vekkes av vekkeklokka :eek: :p :) luksus!

Siden vi fikk yngste har vi ikke brukt vekkeklokke. Vi må ikke stå opp før 6 på hverdager, men hun vekker oss ALLTID før det, som regel mellom 5 og 5.30 en gang, men har hatt lange perioder der morgenen har startet 4-4.30 også. Dette gjelder jo da også lørdager/søndager og andre fridager. Vi er alltid oppe lenge før klokka 6. Hver bidige dag hele året

gleder meg til jeg blir gammel, da skal jeg sove. Zzzzzz
 
Klager over at dere får sove til over 7 og få lov å vekkes av vekkeklokka :eek: :p :) luksus!

Siden vi fikk yngste har vi ikke brukt vekkeklokke. Vi må ikke stå opp før 6 på hverdager, men hun vekker oss ALLTID før det, som regel mellom 5 og 5.30 en gang, men har hatt lange perioder der morgenen har startet 4-4.30 også. Dette gjelder jo da også lørdager/søndager og andre fridager. Vi er alltid oppe lenge før klokka 6. Hver bidige dag hele året

gleder meg til jeg blir gammel, da skal jeg sove. Zzzzzz
Her må frøkna vekkes stort sett, men ikke idag.
Så føler meg heldig!
 
Klager over at dere får sove til over 7 og få lov å vekkes av vekkeklokka :eek: :p :) luksus!

Siden vi fikk yngste har vi ikke brukt vekkeklokke. Vi må ikke stå opp før 6 på hverdager, men hun vekker oss ALLTID før det, som regel mellom 5 og 5.30 en gang, men har hatt lange perioder der morgenen har startet 4-4.30 også. Dette gjelder jo da også lørdager/søndager og andre fridager. Vi er alltid oppe lenge før klokka 6. Hver bidige dag hele året

gleder meg til jeg blir gammel, da skal jeg sove. Zzzzzz
Jeg kan godt klage over det jeg , det betyr likevel ikke at jeg har sovet mye ;)
 
Hjelp, 1. november, og jeg som glemte atle med runde tall og slikt i går :p
 
Klager over at dere får sove til over 7 og få lov å vekkes av vekkeklokka :eek: :p :) luksus!

Siden vi fikk yngste har vi ikke brukt vekkeklokke. Vi må ikke stå opp før 6 på hverdager, men hun vekker oss ALLTID før det, som regel mellom 5 og 5.30 en gang, men har hatt lange perioder der morgenen har startet 4-4.30 også. Dette gjelder jo da også lørdager/søndager og andre fridager. Vi er alltid oppe lenge før klokka 6. Hver bidige dag hele året

gleder meg til jeg blir gammel, da skal jeg sove. Zzzzzz
Mine er store nå ;) been there done that! :) så nå tillater jeg meg å klage over vekkeklokke kl 07 på fridag :p
feel your pain - men det blir bedre
 
Legen anbefalte en fysioterapeut/lege som er ekspert på skulder og ledd... men han er privat, så mulig det blir dyrt. Får se an økonomien og se om vi har råd. :/
Ja det kan bli dyrt :( men om det hjelper så hadde jeg gitt det sjanse og heller droppet hårklipp/farging - ny klær - interiør - abonnement på diverse osv.
Håper du snart blir bedre
 
Ja det kan bli dyrt :( men om det hjelper så hadde jeg gitt det sjanse og heller droppet hårklipp/farging - ny klær - interiør - abonnement på diverse osv.
Håper du snart blir bedre
Det kan det. Bruker allerede minimalt på slike ting. Har en sparekonto hvor alt ekstra går da vi håper å få kjøpt hus eller leilighet etterhvert og en sparekonto for eventuell rettssak og egenandeler. Har også en liten sum spart opp til nødstilfeller.
 
Back
Topp