November-tråden :)

God morgen, onsdagen er igang! I morgen drar vi på tur! Men ikke før om kvelden, så skal jobbe litt først
 
God morgen
Jobb så må vi på skolen å hente spekepølsepakkene.
Må nok gjøres litt i huset i dag også, til helga får vi besøk.
 
Smerten eg hadde når eg har bihulebetennelse, så sitter det rett over augene, nesen og under augene. Lysømfintlig og må lene hodet bak, for trykket øker når eg lene meg frem. Er det slik du har det?
Lysømfintlig, lyder irriterer vettet av meg, mye svimmel, å lene seg fremover eller plukke opp ting er vanskelig.
 
Herreguuud, har dere også noen dager på jobb (gitt at dere har "den typen jobb") hvor man bare suller bort tiden og ikke får gjort en dritt? Jeg har bokstavelig talt ikke skapt et gram arbeid i dag, bare trøkka på internett og vært trøtt, lei og meh :p Vil bare hjem, men må passe på timekontoen for å få litt fri i jula... I går var helt lik: jeg fikk liksom ikke gjort noe. Alt jeg tok i bare feis ut i ingen ting - enten var det for vanskelig, ikke rette personene å spørre om hjelp er tilgjengelig, ting mangler eller bare orken mangler :p Hafff..... Så her sitter jeg og trøkker på BV som om det skulle gjøre noe bedre :D
 
Herreguuud, har dere også noen dager på jobb (gitt at dere har "den typen jobb") hvor man bare suller bort tiden og ikke får gjort en dritt? Jeg har bokstavelig talt ikke skapt et gram arbeid i dag, bare trøkka på internett og vært trøtt, lei og meh :p Vil bare hjem, men må passe på timekontoen for å få litt fri i jula... I går var helt lik: jeg fikk liksom ikke gjort noe. Alt jeg tok i bare feis ut i ingen ting - enten var det for vanskelig, ikke rette personene å spørre om hjelp er tilgjengelig, ting mangler eller bare orken mangler :p Hafff..... Så her sitter jeg og trøkker på BV som om det skulle gjøre noe bedre :D
Noen dager føles sånn, men heldigvis reelt sett så har jeg gjort noe, bare ikke det jeg hadde planer om så to do lista er like lang

Og noen dager litt mye bv ja
 
Herreguuud, har dere også noen dager på jobb (gitt at dere har "den typen jobb") hvor man bare suller bort tiden og ikke får gjort en dritt? Jeg har bokstavelig talt ikke skapt et gram arbeid i dag, bare trøkka på internett og vært trøtt, lei og meh :p Vil bare hjem, men må passe på timekontoen for å få litt fri i jula... I går var helt lik: jeg fikk liksom ikke gjort noe. Alt jeg tok i bare feis ut i ingen ting - enten var det for vanskelig, ikke rette personene å spørre om hjelp er tilgjengelig, ting mangler eller bare orken mangler :p Hafff..... Så her sitter jeg og trøkker på BV som om det skulle gjøre noe bedre :D
Har ikke en slik jobb der det er mulig :p men kan absolutt være distre og skikkelig giddaløs. Men da går det ut over papirarbeidet jeg gjør (eller ikke får begynt på:hilarious:), ikke de eldre :happy:
 
Har ikke en slik jobb der det er mulig :p men kan absolutt være distre og skikkelig giddaløs. Men da går det ut over papirarbeidet jeg gjør (eller ikke får begynt på:hilarious:), ikke de eldre :happy:
Problemet mitt er at jeg har bare "papirarbeid"

Digitalt, men ja "papirarbeid" alt sammen.
 
Uff, det er noe som plager minsten, han gråter så sårt :(
Han har ikke feber eller noe slikt. Som jeg gleder meg til han kan forklare seg :dead:
Nesa renner, spyttet renner og magen er litt utspilt, så flere ting det kan være:dead:
Fikk hvertfall paracet nettopp, og håper det kan hjelpe.

I tillegg har jeg løpt på do flere ganger idag, løs mage :dead:
 
Herreguuud, har dere også noen dager på jobb (gitt at dere har "den typen jobb") hvor man bare suller bort tiden og ikke får gjort en dritt? Jeg har bokstavelig talt ikke skapt et gram arbeid i dag, bare trøkka på internett og vært trøtt, lei og meh :p Vil bare hjem, men må passe på timekontoen for å få litt fri i jula... I går var helt lik: jeg fikk liksom ikke gjort noe. Alt jeg tok i bare feis ut i ingen ting - enten var det for vanskelig, ikke rette personene å spørre om hjelp er tilgjengelig, ting mangler eller bare orken mangler :p Hafff..... Så her sitter jeg og trøkker på BV som om det skulle gjøre noe bedre :D
Kunne innimellom ønske jeg hadde en jobb hvor jeg kunne det
 
Back
Topp