November-tråden :)

Vi får se, er ikke snakk om mye penger uansett. Om vi mangler litt så kan det vurderes. Bruker av den kontoen til ting hu eventuelt trenger.
Det er jo ikke så mye penger enda nei, men det blir jo litt hver mnd.

Langt mer hos oss som har 3 unger og den eldste er 11.
 
Så, idag måtte minsten hentes litt tidligere i bhg. Han hadde grått kraftig i perioder, før han lekte litt og deretter begynte å gråte igjen. Han virker litt pjusk, så da har det vel startet noe hos han også:shy:
Det holder med sykdom nå! Lite matlyst på ham for øyeblikket, blir tydeligvis tidlig kveld på ham idag.
 
Woho, tredje natt uten bleie og uten uhell! :D første natt tok jeg henne på do før jeg la meg og da tisset hun. Andre natt prøvde samboer å ta henne på do før han la seg, men hun tisset ikke, gråt bare fordi hun var så trøtt. Så igår tok jeg henne ikke på do før jeg la meg, likevel var hun tørr :D
*veldig stolt mamma*
Herlig :)
 
Ville kanskje vurdert å låne den barnetrygda og heller spart den opp igjen senere?

Vi sparer ikke barnetrygda til ungene den brukes ved behov f. Eks i forbindelse med at vi har hatt ulønnet perm med dem når de var små.

Å ha 18 år med oppspart barnetrygd er ikke meningen med den
Vi sparer heller ikke dn
 
CT den 29 for å se om det er noe i bihulene.. men ingen smertelindring overhodet..

Har hatt kronisk bihulebetennelse i 10 av 12 mnd, hadde då feber og forhøya crp. Har det blitt sjekka? Eg operte nesemuslingene til slutt. Fikk paragin forte før det. Syns det er bra dei sjekka det men då hadde du hatt andre symptomer trur eg.
 
Har hatt kronisk bihulebetennelse i 10 av 12 mnd, hadde då feber og forhøya crp. Har det blitt sjekka? Eg operte nesemuslingene til slutt. Fikk paragin forte før det. Syns det er bra dei sjekka det men då hadde du hatt andre symptomer trur eg.
Ikke noe særlig feber, og blodprøver er tatt og ser normale ut. Blir gæren.
 
Ikke noe særlig feber, og blodprøver er tatt og ser normale ut. Blir gæren.

Smerten eg hadde når eg har bihulebetennelse, så sitter det rett over augene, nesen og under augene. Lysømfintlig og må lene hodet bak, for trykket øker når eg lene meg frem. Er det slik du har det?
 
Facebook er effektivt innimellom altså , oå 10 min var all spekemat som kengubarnet skal selge solgt:)
 
Back
Topp