Skravletråden

Våknet etter nattevakt UTEN kvalme! Og ungene har bakt brownies mens jeg sov! :Heartbigred
Bra start på dagen!
 
Jeg har hatt en ganske travel helg, så har blitt lite kommentarer fra meg☺️
 
Ja, da er det snart klar for ny arbeidsuke for mange av oss... Spent på hva den vil bringe av symptomer :hilarious:
 
Det blir fort sånn! Særlig nå fremover når det nærmer seg jul, og jeg regner med mange har mye å gjøre :happy:
Er ikke hver dag jeg føler for å sitte så mye på telefonen, spesielt ikke i disse tider. Elsker juleforberedelser❤️
 
Er ikke hver dag jeg føler for å sitte så mye på telefonen, spesielt ikke i disse tider. Elsker juleforberedelser❤️
Jeg også! I dag har vi hatt julens første juleverksted. Gikk ikke helt som planlagt da det visste seg at all malingen var blitt ødelagt, men prøver igjen med ny maling om en uke! :Heartred Neste helg blir det også sette sammen kalenderne tenker jeg :Heartred
 
Purret på fredag for å få henvisning til haukeland for å få bekreftet mono mono tvillinger. Volvat hadde ikke sendt henvisningen enda. Får purre på ny på mandag
 
Jeg for min del, har spydd hele helgen, men det er liksom måte på hvor lenge det er interessant å lese.. o_O
 
Jeg også! I dag har vi hatt julens første juleverksted. Gikk ikke helt som planlagt da det visste seg at all malingen var blitt ødelagt, men prøver igjen med ny maling om en uke! :Heartred Neste helg blir det også sette sammen kalenderne tenker jeg :Heartred
Usja, kjedelig når man har planer! I går var vi på middag til svigers og fikk servert pinnekjøtt. Gråt av glede da jeg fant ut hva vi skulle spise:angelic::hilarious:spiste dog alt for mye mat........
 
Går det an å være såååå trøtt....
 
1 mnd siden første positive testen!!

Våknet tidlig den lørdagen, rundt halv 6 og ruslet på do. Var 10 DPO den dagen og skulle sjekke med en strimmel. Ble sittende på do og trykke på tlf pg husker jeg skvatt sånn da jeg så på testen. Så jeg syner?!? Så jeg tok en til. Og samme med den. En bittebitteliten strek.

Vekte samboeren kvart på 6.
 

Vedlegg

  • 20191019_055056.jpg
    20191019_055056.jpg
    21,2 KB · Visninger: 25
Måtte fortelle det til sjefen i dag fordi nå begynner kvalmen å bli voldsom. virket som om h*n ble stressa
 
Går det an å være såååå trøtt....
Haha ja da har eg tenkt fleire gonga i da sista... klar til å kvila ein time etter eg stod opp i dag;) hatt ein sløve dag der eg har tatt utav oppvaskemaskina, slappa av i stolen 1 time, rydda 5 leike, slappa av på sofaen 1 time osv... fått 50%sm for eg har ikkje sjangs til å gå ein heil dag på jobb ;):eek:
 
Back
Topp