Skravletråden

Fikk litt bakoversveis over hvor dyrt alt er! :bag: vi skal låne penger, klarer ikke alt + bsrneutstyr med det vi har på konto. Heldigvis lite huslån da:)
Vi måtte ta opp lån vi også..hvis vi skal rekke å bli ferdig før babyen kommer.
 
Jævlig dyrt altså. Heldigvis fungerer badet oppe, tror vi venter noen år med det som er nede. Funkerer som et vaskerom nå, men er bare råbetong:p
Alt i kjelleren vår er revet, bad, vaskerom og kjellerstue. Men vi skal prøve å gjøre det så billig som vi får til:)
 
Badromsplater og belegg blir det her (før eller siden). Billigste alternativet og enklest å holde rent:) men ja, det ryker nok noen 1000lapper:bag: billig kan være bra hvis man er selektiv.
Det er sant:) vi har planlagt dette lenge så har lest mye om materiale og pris.
 
Er det fler enn meg her inne som sliter med smerter i symfysen etter en aktiv dag? Jeg er pr nå sykemeldt 100% og kjenner at når det daglige er gjort er det strikkepinner som stikker og lager faenskap i symfysen, samt hard livmor- gjerne etterfulgt av en fantastisk migrene :bag: er det ikke litt tidlig med kynnere alt nå? Uke 15. Og jobber som sykepleier så har mange timer på beina ila en dag- så veldig skeptisk til å skulle tilbake på jobb med det første :smug:
 
Er det fler enn meg her inne som sliter med smerter i symfysen etter en aktiv dag? Jeg er pr nå sykemeldt 100% og kjenner at når det daglige er gjort er det strikkepinner som stikker og lager faenskap i symfysen, samt hard livmor- gjerne etterfulgt av en fantastisk migrene :bag: er det ikke litt tidlig med kynnere alt nå? Uke 15. Og jobber som sykepleier så har mange timer på beina ila en dag- så veldig skeptisk til å skulle tilbake på jobb med det første :smug:
Jepp!! Vært sykmeldt siden uke 5, lite tegn til bedring. Stikker voldsomt rundt livmor og verker etter aktivitet. Beste er sofaen hele dagen:hungover:
 
Jepp!! Vært sykmeldt siden uke 5, lite tegn til bedring. Stikker voldsomt rundt livmor og verker etter aktivitet. Beste er sofaen hele dagen:hungover:
Godt jeg ikke er alene :bag: går stort sett greit når jeg har muligheten til å ta ting i mitt tempo- og kan hvile når man kjenner det trengs:) Lo meg skakk igår kveld. Magen var hard, og kun på venstre side:hilarious: jeg bare ; Aaaah.. er det borti der du ligger lille venn:p
 
Godt jeg ikke er alene :bag: går stort sett greit når jeg har muligheten til å ta ting i mitt tempo- og kan hvile når man kjenner det trengs:) Lo meg skakk igår kveld. Magen var hard, og kun på venstre side:hilarious: jeg bare ; Aaaah.. er det borti der du ligger lille venn:p
Det er brutalt synes jeg :hungover: drittlei! Men deilig med noen sånne lyspunkt da, som magen :D
 
Er det fler enn meg her inne som sliter med smerter i symfysen etter en aktiv dag? Jeg er pr nå sykemeldt 100% og kjenner at når det daglige er gjort er det strikkepinner som stikker og lager faenskap i symfysen, samt hard livmor- gjerne etterfulgt av en fantastisk migrene :bag: er det ikke litt tidlig med kynnere alt nå? Uke 15. Og jobber som sykepleier så har mange timer på beina ila en dag- så veldig skeptisk til å skulle tilbake på jobb med det første :smug:
samme her + at det l¨ser seg helt i hoften. magen strammer seg veeeeldig hvir jeg går litt for fort. nesten så jeg tror det er kynnere her og! 14+5
 
Godt det er flere som opplever kynnere så tidlig. Må bare ta det mer med ro enn før. Lærer etterhvert :hilarious::bored:
 
Har jordmor-time nå på morgenkvisten. Og det aller første jeg gjorde når jeg sto opp var å tisse....


FML
Jeg husket det akkurat før jeg begynte å tisse:hilarious:
 
Flaks med den:hilarious:

Jordmor fant hjertelyden med en gang da!! Også var lille-mummien skikkelig aktiv for hun måtte flytte dopplern etter ungen:love7 skikkelig stolt mamma!
Så godt å høre!❤️Du har all grunn til å være stolt!

Fant hjertelyden fort her også, men hun hadde ikke noe super doppler, den så ganske tam ut:hilarious:Men hørte hjertelyden tydelig, men fikk ikke noe måling. Men hun sier det er så tidlig enda. Vet hun egentlig hvor lang tid 14 uker er for oss som prøver?:hilarious:Er ikke tidlig i mitt hode lenger nei.
 
Så godt å høre!❤️Du har all grunn til å være stolt!

Fant hjertelyden fort her også, men hun hadde ikke noe super doppler, den så ganske tam ut:hilarious:Men hørte hjertelyden tydelig, men fikk ikke noe måling. Men hun sier det er så tidlig enda. Vet hun egentlig hvor lang tid 14 uker er for oss som prøver?:hilarious:Er ikke tidlig i mitt hode lenger nei.
Jordmødre har ikke peiling på venting:hilarious: hjerterytmen her ble målt til 158-160, som skulle være ganske bra:)
 
Jordmødre har ikke peiling på venting:hilarious: hjerterytmen her ble målt til 158-160, som skulle være ganske bra:)
Målingen 30 desember, som ble målt med ul maskin var vel 156 tror jeg:)
 
Back
Topp