Skravletråden

Veldig klar for helg! Føler hodet har vært helt sirup hele uka på jobb...totalt utslitt...må skylde på gravidhormoner :joyful:
Føler jeg går i halvsvime. Bare det å kunne koble hodet vekk fra jobb, blir deilig...
 
Merkelige greier det der...føler meg liksom totalt utslitt, uten at det egentlig har vært en slitsom uke på jobb...da blir det godt med helg...har absolutt ingen planer :joyful:
 
Er det andre som blir sliten av mindre ting? Jeg blir sliten av å gå i trapper, tre ganger så fort som før...
 
Her blir det rolig helg med familien. Julemesse og vanlige fritidsaktiviteter er på programmet.. Og mye søvn og hvile..... Enn der?
Jeg skal skrive en oppgave og ellers bare hvile.
er ikke veldig opptatt av at jeg er gravid og sånne ting men er skikkelig nesting-klar. Lyst å rydde ut av og pusse opp det som skal bli babyrommet
 
Hva skal dere i helgen da?
Her blir det eksamenspugging og middagsgjester, også må jeg vel prøve å få sett hele sesong 3 av The Crown på søndag hvis jeg skal klare å ha en sjans til å lese ril eksamen videre den kommende uka :hilarious:

Hva med deg?
 
Her blir det eksamenspugging og middagsgjester, også må jeg vel prøve å få sett hele sesong 3 av The Crown på søndag hvis jeg skal klare å ha en sjans til å lese ril eksamen videre den kommende uka :hilarious:

Hva med deg?
Det geniale med å ha en serie en følger med på, er å bruke det som motivasjon når en leser. Da har en fullt fokus mens en leser og total hjerneavkobling fra pensum mens en ser serier.. så ikke se ferdig ennå....
 
Da er det ;MCA 4 timer igjen til tidlig ultralyd. 6+5 i dag, så de burde vel se noe. Ikke sant?

Hva tror dere, blir det innvendig eller utvendig tul?
 
Da er tul overstått. Alt så veldig bra ut. Vi så både hjerte og en fin liten bønnebaby :joyful: Vi fikk til og med høre hjertelyd!!:D
 
Skal på svangerskapspoliklinikken på onsdag. Vet ikke helt hva som venter meg..
 
Så deilig med årets første skitur i dag :) Gikk ikke veldig langt, og var forsiktig nedover så jeg ikke skulle falle. Vil ikke risikere uhell nå med lille frøet i magen :Heartred
 
Hvordan kan man telle alle innleggene man har sånn at man kan komme inn på lukket? Har heller ikke fått med meg hvor mange vi måtte ha jeg... :wacky:
 
Synes det er stille både her og i lukket gruppe jeg. Kanskje det har noe med at det er helg og man plutselig ikke er så aktiv med telefonen som vanlig :happy:
Jepp. Og så tror jeg kanskje at mange (i alle fall meg:shy:) blir helt ekstatiske akkurat ved positiv test og fyker inn her. Etter det venter det vel roligere uker med mye venting og kanskje ikke så mye «nytt»?
 
Back
Topp