Fødselsbag

Det settet er skikkelig deilig, men buksa er veldig vid og lang i bena. De har også en variant med strikk nederst om den skulle bli for lang til deg, bare et tips. Måtte ned i størrelse for å ikke subbe med meg halve gata i den med vide ben :hilarious:

Godt tips! De ser bare så fashion ut:hilarious:
 
Digger den, bor i den buksa nå. Med strikk nederst. Jeg er lang i beina da, så er glad for å ha en kosebukse som er lang nok! Mistenker at jeg kommer til å ha slitt den helt ut til baby kommer da, haha. Den er det eneste jeg har lyst til å ha på meg for tiden, det eneste jeg synes er behagelig.

Hvordan er strikken i livet?
 
Hvordan er strikken i livet?
Synes strikken er helt fin. Prøvde flere bukser på med strikk som presset inn, denne følte jeg bare la seg mykt utenpå, selv om den er stram nok til å holde buksa oppe. Men buksa er jo i tynn ull, så veier mindre enn ei bukse i bomull. Trenger ikke så hard strikk for å holde seg oppe. Jeg har den hengende nede på hofta og «under» magen.
 
Har begynt å putte ting oppi, nå og innså at jeg manglet noe så viktig som ammebh:hilarious: hadde alt slags innlegg og stæsj men selve bh hadde jeg glemt. Mangler en bukse og en cardigan til, så skal jeg nok klare meg. Samboer får slenge oppi ei t shirt og noe så er vi good to go :happy:
 
Nå har jeg pakket den bagen så lenge at jeg ikke lenger vêt hva som er oppi Hehe... må pakke den på ny igjen. Men nå har jeg bare 31 dager igjen så var på tide at den ble ferdigstilt. Jeg er snart dagsventende :) måtte tiden gå fort nå... fødebagen er dog det eneste som er klart. Alt annet er uferdig.
 
Flere enn meg som har problemer med å pakke klar bagen? Jeg tenker jo at jeg fortsatt skal bruke gravidklærne på sykehuset, magen blir jo ikke akkurat slank med en gang. Og jeg har bare to gravidbukser som jeg jo bruker hele tiden. Jeg har liksom ingen andre bukser jeg tror jeg kan bruke rett etter fødsel.. samme med ammebh. De er de eneste jeg passer nå. Kan jo ikke pakke de tre ammebhene som jeg bruker hele tiden. Ellers kunne jeg alltids pakket klart litt, men tenker at jeg ikke stresser at jeg skal rekke det før vi drar til sykehuset uansett.
 
Fødebagen er pakket, ja! :) Hadde en natt på føden og fikk noe for å roe ned modningsriene tidligere denne uka, så fikk en liten oppvekker på at det faktisk kan skje når som helst. Hvis ho bestemmer seg for at ho vil være i magen frem til ks, så er jo det supert, men det er uansett bare 17 dager til, så like greit å ha alt klart. :)
 
Flere enn meg som har problemer med å pakke klar bagen? Jeg tenker jo at jeg fortsatt skal bruke gravidklærne på sykehuset, magen blir jo ikke akkurat slank med en gang. Og jeg har bare to gravidbukser som jeg jo bruker hele tiden. Jeg har liksom ingen andre bukser jeg tror jeg kan bruke rett etter fødsel.. samme med ammebh. De er de eneste jeg passer nå. Kan jo ikke pakke de tre ammebhene som jeg bruker hele tiden. Ellers kunne jeg alltids pakket klart litt, men tenker at jeg ikke stresser at jeg skal rekke det før vi drar til sykehuset uansett.
Tror jeg pakker klart det jeg kan, også henger jeg en liste på kjøleskapet til sistelitenpakking :happy:
 
Etter en runde på sykehuset for å få stoppet prematurrier ble bagen planlagt og ferdigpakket for noen dager siden - med unntak av joggebuksene og ammebhene jeg skal ha med, for de bruker jeg.
Jeg har kjøpt sånne småflasker med shampoo, balsam, kroppssåpe, deo, tannkrem o.l på Normal slik at det også er klart.
Så har jeg avklart med søster at hun tar med spekeskinke til meg når babyen har kommet og hun kommer for å hilse på:laughing002(craving!)
 
Flere enn meg som har problemer med å pakke klar bagen? Jeg tenker jo at jeg fortsatt skal bruke gravidklærne på sykehuset, magen blir jo ikke akkurat slank med en gang. Og jeg har bare to gravidbukser som jeg jo bruker hele tiden. Jeg har liksom ingen andre bukser jeg tror jeg kan bruke rett etter fødsel.. samme med ammebh. De er de eneste jeg passer nå. Kan jo ikke pakke de tre ammebhene som jeg bruker hele tiden. Ellers kunne jeg alltids pakket klart litt, men tenker at jeg ikke stresser at jeg skal rekke det før vi drar til sykehuset uansett.

Er ikke HELT ferdig med den bagen, men har så å si alt av tøy til baby. Har pakket litt greier til meg selv som amme klær og kosebukser, men må nok legge til litt saker og ting som ekstra kosebukser, noen jakke/gensere eller hva det heter, til å ha til ammesinglet og amme t-shorter, sykehustruser jeg hadde til overs fra forrige fødsel just in case (antar jeg får dette på sykehuset da). Må bare vaske ammeinnleggene, morgenkåpen, så skal det også legges oppi. Tenker jeg kjøper ny tannkost og tannkrem og legger toalettsaker klart i en egen toalettmappe. Mulig jeg kommer på noe annet jeg må ha med, typisk meg å bruke laaasng tid på å pakke og typisk at jeg pakker for mye dill og dall. Sånn er det ihvertfall når jeg skal på ferie...
 
Tenker å ferdig stille den iløa neste uke, og senes til JM timen om 2 uker.
 
Hvor stor bag har dere? Tenkte jeg skulle begynne å pakke så smått, men finner ikke noen bag. Må kjøpe, og tenker netthandel hvor jeg finner en billig en. Men hvor stor er lurt? 30 liter, 50 liter, enda større? Disse litergreiene sier meg ikke stort, klarer ikke se for meg størrelsen på dem :hilarious:
 
Hvor stor bag har dere? Tenkte jeg skulle begynne å pakke så smått, men finner ikke noen bag. Må kjøpe, og tenker netthandel hvor jeg finner en billig en. Men hvor stor er lurt? 30 liter, 50 liter, enda større? Disse litergreiene sier meg ikke stort, klarer ikke se for meg størrelsen på dem :hilarious:

Jeg har en liten trillekoffert til meg og en bagveske til babyen :)
 
Snart ferdig med den! Blir ferdig iløa uken :happy: Mangler en bukse og kanskje noen små ting til. Ikke krise.:angelic:
 
Hvor stor bag har dere? Tenkte jeg skulle begynne å pakke så smått, men finner ikke noen bag. Må kjøpe, og tenker netthandel hvor jeg finner en billig en. Men hvor stor er lurt? 30 liter, 50 liter, enda større? Disse litergreiene sier meg ikke stort, klarer ikke se for meg størrelsen på dem :hilarious:

Begynte med en stor gym bag, men ble liksom ikke nok plass til alt, så nå tok jeg en stor trillekoffert. Så i info heftet fra sykehuset at de nevnte ordet koffert, haha. Fikk en liste med ting som sykehuset anbefalte at jeg skulle ha med og det stod til og med bleier, bind, ammepute, babyteppe, såpe, olje og kam til baby og diverse. Må i tillegg regne med å bli der minst 4 dager etter KS, så må jo ha nok klær til meg og mini.
 
Legger dere bagen i bilen?
 
Back
Topp