Fødselsbag

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.? :smiley-ashamed005
Står mellom bag og sånn kabinkoffert her. Kanskje begge deler, så blir det en til meg og en til mannen/baby.
 
Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.? :smiley-ashamed005
Sist hadde vi en bag til meg og baby og en bag til pappen. Denne gangen tenker jeg enten det samme eller en koffert til meg og babyen, og pappaen kan gjøre som han vil :p
 
Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.? :smiley-ashamed005

Jeg tenker en liten trillebag til meg, evt. en stor og solid veske jeg har som fulgte med en koffert. Gubben sverger til sekk! Har en liten veske/ bag til babyen :)
 
Ja, har pakket litt og litt nå! :D og mannen har fått beskjed om hvor den er.

Det dere nevner er stort sett med. Jeg har pakket i bag (som mannen ofte sverger til), men når jeg tenker meg om vurderer jeg å pakke over i kabinkoffert da jeg ofte syns det er mer oversiktlig. Kan jo ha babytingene i stellebag ja, god idé!
 
Blir bag til meg og bag/sekk til far+baby. I tilfelle det har snødd til bebis kommer orker jeg ikke dra den kofferten gjennom snøen som en brøytebil :hilarious: Men praktisk hvis det er bart og man evt kjører fra garasje til garasje. Her må vi ut i veien og da er det enklere å bære i hånda :) Er snart ferdigpakka, greit sånn i tilfelle noe skjer før tida.
 
Haha, samme her :hilarious: Jobber fullt, pusser opp hjemme, har hverdagen full av storesøstrenes vennegrupper, foreldresamtaler, fritidsaktiviteter, tannlegebesøk og barnebursdager, så graviditet og fødsel har jeg ikke tid til å tenke på i det hele tatt :knegg:
Huff, samme her. Men merker at jeg er sliten altså! Hadde vennegruppe for 1.klassingen i dag, og i går kjørte jeg tur-retur Strømstad for et møte, etterfulgt av henting på SFO og håndballtrening med eldste. Jeez jeg gleder meg til permisjon...!:D
33+6 i dag.
 
Ahhh.....kosesokker.... det må jeg jo ha med. Takk :) Blir så fort kald på bena også jeg så varme sokker må jeg ha. Øreplugger hadde jeg heller ikke tenkt på. Og hvertfall ikke pakkinga til gubben som skal bo på pappahotell :knegg:

Og ja, vi bor litt oppi dalene så her er det snø B-) Brrrrr!
...er det meningen at vi skal pakke til pappaene også...? Kan ikke de ordne seg selv?:wideyed:
 
Pappaen her ordner seg selv.
 
Jeg sliter litt med å organisere den pakkingen egentlig... Lurte litt på om jeg skulle kjøpe det merinoullsettet med vide bukser på cubus og ha i bagen, pluss nytt undertøy så slipper jeg å pakke ned noe jeg bruker.
 
Blir bag til meg og bag/sekk til far+baby. I tilfelle det har snødd til bebis kommer orker jeg ikke dra den kofferten gjennom snøen som en brøytebil :hilarious: Men praktisk hvis det er bart og man evt kjører fra garasje til garasje. Her må vi ut i veien og da er det enklere å bære i hånda :) Er snart ferdigpakka, greit sånn i tilfelle noe skjer før tida.
Det med snø er et veldig godt poeng! Hadde jeg ikke tenkt på... Men da blir det nok bag her og! Skal prøve å få til å pakke til alle tre i samme bag :shy:
 
Jeg sliter litt med å organisere den pakkingen egentlig... Lurte litt på om jeg skulle kjøpe det merinoullsettet med vide bukser på cubus og ha i bagen, pluss nytt undertøy så slipper jeg å pakke ned noe jeg bruker.
Det settet er skikkelig deilig, men buksa er veldig vid og lang i bena. De har også en variant med strikk nederst om den skulle bli for lang til deg, bare et tips. Måtte ned i størrelse for å ikke subbe med meg halve gata i den med vide ben :hilarious:
 
Huff, samme her. Men merker at jeg er sliten altså! Hadde vennegruppe for 1.klassingen i dag, og i går kjørte jeg tur-retur Strømstad for et møte, etterfulgt av henting på SFO og håndballtrening med eldste. Jeez jeg gleder meg til permisjon...!:D
33+6 i dag.

Jeg ooog! Blir litt stressa av at folk har planene klare for fødebag allerede, jeg har ikke tid til å tenke på babyen som kommer i det hele tatt :nailbiting: På forrige kontroll hadde blodtrykket gått såpass opp at legen ville jeg skulle trappe litt ned på jobb, men jeg var jo nødt til å jobbe helgen min, pluss uka etter der igjen. Kan ikke sette kollegaene i stikken ved å forsvinne sånn plutselig :wacky: Men fra neste uke går jeg ned i 50 %. Kanskje jeg får litt mer tid til å gjøre klart til baby da :joyful:
 
Det settet er skikkelig deilig, men buksa er veldig vid og lang i bena. De har også en variant med strikk nederst om den skulle bli for lang til deg, bare et tips. Måtte ned i størrelse for å ikke subbe med meg halve gata i den med vide ben :hilarious:
Digger den, bor i den buksa nå. Med strikk nederst. Jeg er lang i beina da, så er glad for å ha en kosebukse som er lang nok! Mistenker at jeg kommer til å ha slitt den helt ut til baby kommer da, haha. Den er det eneste jeg har lyst til å ha på meg for tiden, det eneste jeg synes er behagelig.
 
Back
Topp