BagSikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BagSikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.?
Står mellom bag og sånn kabinkoffert her. Kanskje begge deler, så blir det en til meg og en til mannen/baby.Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.?
Sist hadde vi en bag til meg og baby og en bag til pappen. Denne gangen tenker jeg enten det samme eller en koffert til meg og babyen, og pappaen kan gjøre som han vilSikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.?
Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva pakker dere i? Vanlig bag, eller koffert? Eller.?
Samme som megJeg har en bag med mine ting, og stelleveska med klær til baby.
ÅjaFordi at jeg har flere KS og arrvev som gjør at det ikke er forsvarlig.
Huff, samme her. Men merker at jeg er sliten altså! Hadde vennegruppe for 1.klassingen i dag, og i går kjørte jeg tur-retur Strømstad for et møte, etterfulgt av henting på SFO og håndballtrening med eldste. Jeez jeg gleder meg til permisjon...!Haha, samme her Jobber fullt, pusser opp hjemme, har hverdagen full av storesøstrenes vennegrupper, foreldresamtaler, fritidsaktiviteter, tannlegebesøk og barnebursdager, så graviditet og fødsel har jeg ikke tid til å tenke på i det hele tatt
...er det meningen at vi skal pakke til pappaene også...? Kan ikke de ordne seg selv?Ahhh.....kosesokker.... det må jeg jo ha med. Takk Blir så fort kald på bena også jeg så varme sokker må jeg ha. Øreplugger hadde jeg heller ikke tenkt på. Og hvertfall ikke pakkinga til gubben som skal bo på pappahotell
Og ja, vi bor litt oppi dalene så her er det snø B-) Brrrrr!
Det med snø er et veldig godt poeng! Hadde jeg ikke tenkt på... Men da blir det nok bag her og! Skal prøve å få til å pakke til alle tre i samme bagBlir bag til meg og bag/sekk til far+baby. I tilfelle det har snødd til bebis kommer orker jeg ikke dra den kofferten gjennom snøen som en brøytebil Men praktisk hvis det er bart og man evt kjører fra garasje til garasje. Her må vi ut i veien og da er det enklere å bære i hånda Er snart ferdigpakka, greit sånn i tilfelle noe skjer før tida.
Det settet er skikkelig deilig, men buksa er veldig vid og lang i bena. De har også en variant med strikk nederst om den skulle bli for lang til deg, bare et tips. Måtte ned i størrelse for å ikke subbe med meg halve gata i den med vide benJeg sliter litt med å organisere den pakkingen egentlig... Lurte litt på om jeg skulle kjøpe det merinoullsettet med vide bukser på cubus og ha i bagen, pluss nytt undertøy så slipper jeg å pakke ned noe jeg bruker.
Huff, samme her. Men merker at jeg er sliten altså! Hadde vennegruppe for 1.klassingen i dag, og i går kjørte jeg tur-retur Strømstad for et møte, etterfulgt av henting på SFO og håndballtrening med eldste. Jeez jeg gleder meg til permisjon...!
33+6 i dag.
...er det meningen at vi skal pakke til pappaene også...? Kan ikke de ordne seg selv?
Samme her Pappaen får ordne seg sjøl!Jeg har en bag med mine ting, og stelleveska med klær til baby.
Digger den, bor i den buksa nå. Med strikk nederst. Jeg er lang i beina da, så er glad for å ha en kosebukse som er lang nok! Mistenker at jeg kommer til å ha slitt den helt ut til baby kommer da, haha. Den er det eneste jeg har lyst til å ha på meg for tiden, det eneste jeg synes er behagelig.Det settet er skikkelig deilig, men buksa er veldig vid og lang i bena. De har også en variant med strikk nederst om den skulle bli for lang til deg, bare et tips. Måtte ned i størrelse for å ikke subbe med meg halve gata i den med vide ben