VetIkke helt logisk utfra hans oppfattelse![]()
Men ville vel forventet en sterkere reaksjon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VetIkke helt logisk utfra hans oppfattelse![]()
Ikke dumtVet
Men ville vel forventet en sterkere reaksjon?![]()
Hvordan gikk det?Mr imorgen da.. håper de finner noe som kan forklare smertene!
Veldig lurt med refleksvestIskaldt (dvs -1). Skape bil, klar himmel, da blir det jo kaldt. Ikke glatt heldigvis, men fortsatt rimhvitt tak på huset jeg ser ut vinduet fra kontoret.
Høst.
Ungene sendt avsted på skolevei med refleksvest, grei huskeregel at man bruker den fra høstferien til vinterferien, det stemmer med "fra litt før det blir så mørkt at den virkelig trengs" til "det har blitt lyst nok til at den ikke trengs nå ja" her på våre breddegrader.
Det var ikke mørkt klokka 8, men det var ikke fullt dagslys heller. Better safe then sorry
Gikk bra, regner med svar om en ukes tidHvordan gikk det?![]()
Veldig lurt med refleksvest![]()
God bedring til barnaGod morgenrørlegger i hus, men elektriker kom ikke (“overrasket”) det blir derfor ikke ferdig i dag!
Jeg har to syke barn hjemme i daghøsten er her
![]()
Håper det gikk fint??Skal dit imorgen, så får vi se hva han sier. Går ikke inn med store håp. Derfor kunne jeg tenkt meg henvisning til smerteklinikk, der er de logiske nok til å skjønne at man iblant må ha smertestillende for å overleve...
Å nei, så utrolig kjedeligJeg ble skikkelig sur før i dag.
Kom på sykehuset 15 minutter før vi hadde time.
Henvendte oss i skranken, viste brevet og fikk beskjed om å sitte ned å vente.
Tiden gikk, tenkte at kanskje de hadde fått inn noen akutte skader og derfor tok det litt tid.
Når vi hadde ventet en time gikk jeg til skranken igjen og spurte, hun damen ble litt forvirrt over at vi ikke hadde kommet inn enda, vi hadde jo time.. Vår ankomst hadde vist ikke blitt registrert ordentlig, og nå hadde legen dratt for dagen...
Må tilbake i morgen, og det passer utrolig dårlig
God kveldGod morgen
Lite søvn i natt
Jobbi noen timer, hente kengubarnet , til Drammen på ønh, så på besøk til kompis som vi ikke rakk i gåt grunnet kamp.
Spent på om jeg kommer hjem før 20.30 i dag..
Ha en fin dag alle sammen
Det kan jo allikevel være det?!Legen mente det ikke var migrene siden det hadde vart så lenge... -_-
Den har vært helt okGod kveldhåper dagen har vært fin!
Takk, må nok innom legen i morgen, mistenker bihulebetennelse på nr2God bedring til barna![]()
Høres brs utDa har jeg funnet ut hva mamma skal få til jul
Hun elsker puslespill.
Har tenkt å prove å få takt i en halvstor bamse med en tekst ala "vi elsker deg mormor".
Ta bilde av barna med bamsen, gi bamsen til henne til jul fra barna sammen med et puslespill på 1.000 brikker av bildet.
Tror hun vil elske det
Joda. Men han ville se på blodet først; håper jeg får prøve migrene medisin om han ikke finner noe: lei av vondt!Det kan jo allikevel være det?!![]()
Du har ikke “skjult” bihulebetennelse?Joda. Men han ville se på blodet først; håper jeg får prøve migrene medisin om han ikke finner noe: lei av vondt!
Vet ikke?Du har ikke “skjult” bihulebetennelse?
Min datter var ikke noe veldig forkjøla engang men altid hodepineVet ikke?