Oktoberskravla

Gru gleder meg til i morgen.
Skal tilbake på sykehuset for nytt røntgenbilde at armen til Lille U, da får vi vite hvordan det gror, og hvor lenge vi kan forvente at gipsen skal være på.
 
Godmorgen
Regn på ukens første dag, jobb så skal vi ut å kjøpe god bedring gave før vi drar på besøk, etter det er det kamp for kengubarnet.

Håper alle får en fin dag:)
 
Gru gleder meg til i morgen.
Skal tilbake på sykehuset for nytt røntgenbilde at armen til Lille U, da får vi vite hvordan det gror, og hvor lenge vi kan forvente at gipsen skal være på.

Lykke til.

Bak i bordet kryss i taket, 11 år som mamma og enda har ingen av dem brukket noe!
 
Godmorgen
Regn på ukens første dag, jobb så skal vi ut å kjøpe god bedring gave før vi drar på besøk, etter det er det kamp for kengubarnet.

Håper alle får en fin dag:)

Supert vær her, håper det ikke blir for ille regn på kamp da.
 
Iskaldt (dvs -1). Skape bil, klar himmel, da blir det jo kaldt. Ikke glatt heldigvis, men fortsatt rimhvitt tak på huset jeg ser ut vinduet fra kontoret.

Høst.

Ungene sendt avsted på skolevei med refleksvest, grei huskeregel at man bruker den fra høstferien til vinterferien, det stemmer med "fra litt før det blir så mørkt at den virkelig trengs" til "det har blitt lyst nok til at den ikke trengs nå ja" her på våre breddegrader.
Det var ikke mørkt klokka 8, men det var ikke fullt dagslys heller. Better safe then sorry
 
God morgen :) rørlegger i hus, men elektriker kom ikke (“overrasket”) det blir derfor ikke ferdig i dag!
Jeg har to syke barn hjemme i dag :( høsten er her :p
 
Fikk en e-faktura jeg ikke kjente igjen. Viser seg at noen har bestilt nytt SIM-kort med mitt gamle telefonnummer til seg, og regningene går til meg. Og med gravidhjerne og babyboble har jeg ikke lagt merke til det før nå..
Så nå må jeg skrive egenerklæring, anmelde det og stenge ned det nummeret. Ikke ett stort tap det nummeret, men irriterende.
 
Fikk en e-faktura jeg ikke kjente igjen. Viser seg at noen har bestilt nytt SIM-kort med mitt gamle telefonnummer til seg, og regningene går til meg. Og med gravidhjerne og babyboble har jeg ikke lagt merke til det før nå..
Så nå må jeg skrive egenerklæring, anmelde det og stenge ned det nummeret. Ikke ett stort tap det nummeret, men irriterende.
Irriterende! :(
 
Avsted for å være assistent-trener på håndball

Ettersom jeg ikke driver med annen trening enn periodevis svømming og en og annen tur på sykkelen hjemme hvor ingen ser meg, innser jeg at jeg ikke har anstendig treningstøy så jeg går som jeg er. Så det så.
 
Back
Topp