Oktoberskravla

Ja får håpe fastlegen er villig til å la meg prøve.. han er ikke veldig grei når det kommer til medisiner selv om jeg trenger de desperat..
Krysser fingre for deg:) ikke akkurat farlig å la deg teste en tablett eller to...:rolleyes:
 
God morgen

To av tre unger har stått opp og en av to voksne er våken.

Mannen sover altså og jeg klarer ikke det samme så jeg ligger og dukker med mobilen. Et nytt spill har blitt irriterende avhengighetsskapende for meg, vi får se hvordan det går.

Når alle har våkna tenker jeg vi i hovedsak skal tømme rom i dag men muligens avsted og handle.

Uka begynner med et brak på mandag, vi er ansvarlig for å være assistenttrener på håndballen for mellomste. Tirsdag er det korps og da er jo jeg der sammen med eldste og onsdag får vi trolig (dvs, må avsted og kjøpe det, men at det bestilte kommer inn på butikken) et halvt lam som skal bli mat til jul. Det er kor også den onsdagen ja. Og speider på torsdag. Fredag skal eldste til øyelegen og så skal speideren på hyttetur men jeg tror ikke han vil være med, mellomste skal på overnatting i kirka med koret fredag til lørdag og søndag er det jo tv aksjon så da skal jo noen av oss ut og gå, og koret skal synge på et arr i den sammenheng.

Det er jo en jobb å gjøre med det kjøttet så i retrospekt skulle jeg husket på å snakke med mamma så vi fikk det kjøttet denne uken da vi hadde litt bedre tid pga nesten ingen ting på ettermiddagen i høstferien...
Hvilket spill er det??:)
 
Krysser fingre for deg:) ikke akkurat farlig å la deg teste en tablett eller to...:rolleyes:
Skal dit imorgen, så får vi se hva han sier. Går ikke inn med store håp. Derfor kunne jeg tenkt meg henvisning til smerteklinikk, der er de logiske nok til å skjønne at man iblant må ha smertestillende for å overleve...
 
Hvilket spill er det??:)
Tasty Town. Driver en restaurant.

Det irriterende nå er at 8 av de 10 bordene mine vil ha oliven eller noe laget med oliven som tar 11 timer å dyrke eller noe sånn, de første er modne om 3 timer.... Aka, jeg får ikke gjort noe mer i kveld. De to siste er en som skal ha tre pastaretter som hver tar halvannen time og den siste vil ha kaffi som jeg heller ikke kan ha klar før om et par timer, trolig etter leggetid
 
Prosessen med å tømme rommet går sakte, men sikkert fremover. Fant blant annet en reiseseng for baby i dag. Kjøpt da vi ventet eldste. Brukt..... En gang til min nevø eller niese tror jeg.

Mannen har et par gravide kollegaer og tilbyr den til dem før jeg gir den bort på finn eller fb mot henting, porto blir mer enn den er verd. Et par joggesko min nevø skal få overta (spurte foreldrene om de ville, og avtalt at de kaster dem om de likevel ikke vil ha dem, men de er ikke så slitt, merkelig nok)

Og jeg har kastet 4 poser i fretex boksen når jeg handlet i dag.

5 kasser til, så kommer jeg inn i skapet. Men tror de kassene er mye mannens.

Han har bidratt litt her nede i dag, og skal absolutt gjøre mer.
Så bra det går framover!:D
 
Bursdag er gøy :) vi fikk et par veninner fra bhg på besøk (dem er født tidlig på året etter min og går ikke i samme skole/klasse) så dette var skikkelig reunion :) pølse, kake og julebrus :p
Dem har dansa, lekt gjem gjenstand og så brukt en time eller mer på Villkatten! :) dem spille den ferdig (tror det er 300 bilder kanskje mer)
Så koselig med besøk:)
 
Så bra det går framover!:D
Trolig lite denne uken pga en meeeeeget innholdsrik uke.

Nå dukker visst mine foreldre opp midt i leggetiden i morgen med julegave til ungene på forskudd, ullgenser, siden eldste skal på speidertur i helga. Hadde vært fint om hun valgte en annen dag kanskje, men jeg ser absolutt problemet for vi har ikke ledig tid andre dager heller før.... Lørdag. Og han drar fredag.
 
Jeg ble skikkelig sur før i dag.
Kom på sykehuset 15 minutter før vi hadde time.
Henvendte oss i skranken, viste brevet og fikk beskjed om å sitte ned å vente.
Tiden gikk, tenkte at kanskje de hadde fått inn noen akutte skader og derfor tok det litt tid.
Når vi hadde ventet en time gikk jeg til skranken igjen og spurte, hun damen ble litt forvirrt over at vi ikke hadde kommet inn enda, vi hadde jo time.. Vår ankomst hadde vist ikke blitt registrert ordentlig, og nå hadde legen dratt for dagen...
Må tilbake i morgen, og det passer utrolig dårlig
 
Jeg ble skikkelig sur før i dag.
Kom på sykehuset 15 minutter før vi hadde time.
Henvendte oss i skranken, viste brevet og fikk beskjed om å sitte ned å vente.
Tiden gikk, tenkte at kanskje de hadde fått inn noen akutte skader og derfor tok det litt tid.
Når vi hadde ventet en time gikk jeg til skranken igjen og spurte, hun damen ble litt forvirrt over at vi ikke hadde kommet inn enda, vi hadde jo time.. Vår ankomst hadde vist ikke blitt registrert ordentlig, og nå hadde legen dratt for dagen...
Må tilbake i morgen, og det passer utrolig dårlig
Bahh, det skjønner jeg at du ble sur for
 
Jeg ble skikkelig sur før i dag.
Kom på sykehuset 15 minutter før vi hadde time.
Henvendte oss i skranken, viste brevet og fikk beskjed om å sitte ned å vente.
Tiden gikk, tenkte at kanskje de hadde fått inn noen akutte skader og derfor tok det litt tid.
Når vi hadde ventet en time gikk jeg til skranken igjen og spurte, hun damen ble litt forvirrt over at vi ikke hadde kommet inn enda, vi hadde jo time.. Vår ankomst hadde vist ikke blitt registrert ordentlig, og nå hadde legen dratt for dagen...
Må tilbake i morgen, og det passer utrolig dårlig
Å fy faen...
 
Jeg ble skikkelig sur før i dag.
Kom på sykehuset 15 minutter før vi hadde time.
Henvendte oss i skranken, viste brevet og fikk beskjed om å sitte ned å vente.
Tiden gikk, tenkte at kanskje de hadde fått inn noen akutte skader og derfor tok det litt tid.
Når vi hadde ventet en time gikk jeg til skranken igjen og spurte, hun damen ble litt forvirrt over at vi ikke hadde kommet inn enda, vi hadde jo time.. Vår ankomst hadde vist ikke blitt registrert ordentlig, og nå hadde legen dratt for dagen...
Må tilbake i morgen, og det passer utrolig dårlig
Oh nei du tuller :eek: det var dårlig! :(
 
Back
Topp