Oktoberskravla

Det deprimerende med å brette klær er at jeg vet det er ikke plass til minstemor sine i kommoden på badet, hun trenger virkelig mer plass. Det tyter alltid ut, og havner annet oppi siden det ikke er noen plass å gjøre av ting på badet. Hun trenger sin egen, større kommode. På rommet hun får når søstra får nytt.

Mellomste har heller ikke plass til klærene sine, der har hun vel ikke hatt på et år. Hun har altfor mye klær. Og for lite plass. Jeg bør ikke være for ajour med vask og bretting. Rett og slett.

Jeg vurderer å gå ut på rommet i stedet. Kino kø 13 så ikke så lenge til vi skal dra, men sånn en liten stund. Jeg blir bare trist av å brette klær kjenner jeg
 
Jeg trenger å bli flinkere til å skryte av meg selv, og det helst i går!!!!!!!!!!!!!!
 
Jeg trenger å bli flinkere til å skryte av meg selv, og det helst i går!!!!!!!!!!!!!!
Øv deg på oss.

Antar du sitter med den jobbsøknaden?

Jeg pleide få mannen til å skrive deler av det for meg. Jeg skrev det om til mine ord men det er lettere når det allerde står der på en måte. Det med å snakke sånn om seg selv. Det er grusomt. Men du må kunne stå for ordene for du skal jo på intervju
 
Øv deg på oss.

Antar du sitter med den jobbsøknaden?

Jeg pleide få mannen til å skrive deler av det for meg. Jeg skrev det om til mine ord men det er lettere når det allerde står der på en måte. Det med å snakke sånn om seg selv. Det er grusomt. Men du må kunne stå for ordene for du skal jo på intervju
Har skrevet nå.
Mannen kan nok ikke skrive den for meg, han vet ikke hva halvparten er.
Jeg beskrev min erfaring ut fra diverse prosjekter jeg har deltatt i som gjør at jeg må ha kunnskap og erfaring med det de spør om, i tillegg til stor kunnskap og sektoren.
 
Har skrevet nå.
Mannen kan nok ikke skrive den for meg, han vet ikke hva halvparten er.
Jeg beskrev min erfaring ut fra diverse prosjekter jeg har deltatt i som gjør at jeg må ha kunnskap og erfaring med det de spør om, i tillegg til stor kunnskap og sektoren.
Mannen min er jo utdannet innen samme sektor som meg, men det kan gjorde for meg er å formulere setninger litt mer selvskrytende enn jeg klarer, basert på mitt førsteitkast, også måtte jeg gjøre det mitt igjen etterpå. Men da altså med en boost i selvskryt. For min selvoppfatning er ganske laber...
 
Bursdag er gøy :) vi fikk et par veninner fra bhg på besøk (dem er født tidlig på året etter min og går ikke i samme skole/klasse) så dette var skikkelig reunion :) pølse, kake og julebrus :p
Dem har dansa, lekt gjem gjenstand og så brukt en time eller mer på Villkatten! :) dem spille den ferdig (tror det er 300 bilder kanskje mer)
 
Klager min nød her. Tror jeg er blitt forstoppet:(
Innmari vondt nederst i magen, spesielt på venstre side. Au!
 
Huffda :( drukket nok idag?
Jeg har nok slurvet litt med det både igår og idag :( jeg strever litt tidvis med magen, men første gang at jeg har fått vondt.. Satt og kaldsvettet isted pga smerter, gøy å være hos svigers akkurat da når de lurer på hva som er galt :hilarious:
 
Jeg har nok slurvet litt med det både igår og idag :( jeg strever litt tidvis med magen, men første gang at jeg har fått vondt.. Satt og kaldsvettet isted pga smerter, gøy å være hos svigers akkurat da når de lurer på hva som er galt :hilarious:
Oh yeah, kjenner til det! Håper du føler deg bedre snart!!
 
Jeg har nok slurvet litt med det både igår og idag :( jeg strever litt tidvis med magen, men første gang at jeg har fått vondt.. Satt og kaldsvettet isted pga smerter, gøy å være hos svigers akkurat da når de lurer på hva som er galt :hilarious:
Ohh, god bedring.

Jeg har en datter med kronisk forstoppelse som går fast på movicol som klager på vondt i magen, stor, hard mage i kveld. Hun ble lagt med varmeflaske for å lindre også håper jeg hun er bedre i morgen.
 
Måtte koke meg i dusjen , kald etter å ha stått ute i 1,5 t. Kemgubarnet har trent med 05 og var strålende fornøyd:)
 
Ohh, god bedring.

Jeg har en datter med kronisk forstoppelse som går fast på movicol som klager på vondt i magen, stor, hard mage i kveld. Hun ble lagt med varmeflaske for å lindre også håper jeg hun er bedre i morgen.
Føler at jeg har vært litt ekstra oppblåst og "stinn" i magen de siste par dagene, håper det løsner litt etterhvert :sorry: forstår godt hvorfor minsten har hylt av magevondt den tiden han var forstoppet (går fast på laktulose) :(
 
Back
Topp