Oktoberskravla

Da er kontantene (50 lapper og 500lapper)satt inn på diverse kontoer, og endelig fått somlet oss til å opprette ny konto til minsten (en gullekonto og en sparekonto nå) :)
Usj, så tungvint med nye sedler i tide og utide :shy:
 
Da er kontantene (50 lapper og 500lapper)satt inn på diverse kontoer, og endelig fått somlet oss til å opprette ny konto til minsten (en gullekonto og en sparekonto nå) :)
Usj, så tungvint med nye sedler i tide og utide :shy:
Jeg troooor vi har klart å kvitte oss med alle

Men fant noen 100 og 200 for sent sist så hvem vet.
 
Jeg troooor vi har klart å kvitte oss med alle

Men fant noen 100 og 200 for sent sist så hvem vet.
Jeg fant bare én 200lapp for sent sist, litt tungvint :rolleyes:
Håper vi har blitt kvitt alle. Minsten hadde endel 500lapper fra diverse (bursdag o.l), så var godt å få det gjort :happy:
 
Det lukter jul når jeg åpnet boksen med krydder....

Den som inneholder allehånde og ingefær og nellik og laurbærblad og sånt... Vis vedlegget 310207

Rett nok ligger boka på feil side, jeg skal lage lammerull. Fårerull.

Har kjøpt et halvt lam i dag. Låret og sida er på salt hos mine foreldre, men resten har jeg i ei bøtte på altanen for øyeblikket (med lokk altså)
Flink du er:)
 
Har jo lært fra jeg var ung og synes at det er godt så da velger jeg å prioritere dette. Der smaker godt til jul. Og særlig eldste som jo nesten aldri spiser brød, han liker det jo.
 
Har jo lært fra jeg var ung og synes at det er godt så da velger jeg å prioritere dette. Der smaker godt til jul. Og særlig eldste som jo nesten aldri spiser brød, han liker det jo.
Slike tradisjoner er så viktig å holde på:) og lære videre til neste generasjon! Jul❤️
 
Det gir jo dessuten litt høytid over saltlaka at der ikke bare løses salt i vann (og bittelitt dukker for da virker det bedre. Men vi snakker en halv kg salt og 2 ss sukker altså)

Men der er laurbærblad i saltlaka.

Jul!
 
Back
Topp